„Kralj“ širi partnersku mrežu

Franšizni i partnerski sistem „Kralj“ je počeo da razvija tek pre godinu dana, a poslednja četiri meseca, pokazalo se, bila su i najplodonosnija – ova kafe-pekara u grčkom stilu, prepoznatljiva po autentičnoj ponudi peciva, krofni, sendviča, salata, ali i kafa i ceđenih sokova – dobila je tri nova partnera. Prvo je, u novembru 2015, otvorena partnerska pekara u Novom Sadu, da bi ovih dana novu pekaru dobio i Lazarevac. Treća partnerska pekara nalazi se u Vršcu i u naredna dva dana očekuje se svečano otvaranje.
Slađana Kovačević, zadužena za širenje mreže, kaže da su se sva tri vlasnika odlučila za partnerski sistem – format koji ne podrazumeva preuzimanje brenda ili vizuelnog identiteta pekare „Kralj“. Partneri su, međutim, podseća ona, kao i klasični primaoci franšize, u obavezi da kafe i peciva nabavljaju od davaoca, i ta obaveza će važiti tri godine, koliko traje ugovor. – I franšizni i partnerski sistem naše kafe-pekare su vrlo povoljne poslovne opcije. Ni za jedan od ovih formata nisu potrebne prevelike investicije. Pored toga, bez obzira na format, nivo podrške je, u suštini, isti. Iako ne rade pod našim brendom, i partnere je potrebno obučiti, uvesti u posao, pomoći im oko uređenja prostora, naučiti ih da pravilno peku naša peciva i pripremaju naše kafe – objašnjava Kovačević.
Velika je sreća što su, kako kaže, i partneri iskusni preduzetnici koji su već radili u oblasti ugostiteljstva ili trgovine. U Novom Sadu, vlasnici partnerske pekare su isprva držali lokal sa brzom hranom, ali nisu bili zadovoljni rezultatima. Posle određenog vremena su odlučili da promene „profil“, a proizvodi i ponuda kafe-pekare „Kralj“ učinila im se idealnom. – Sada posluju preko svakih očekivanja – kaže Kovačević.
U Lazarevcu je posao ustrojen kao „porodična priča“. – Pekaru vode majka i dva sina. I oni su već imali svoj lokal, ali su prihvatili sve naše savete i prostor uredili po našim standardima i uslovima. Iako je prošlo tek desetak dana od otvaranja, prezadovoljni su. Vidi se i da su mušterije zaista zadovoljne kvalitetom proizvoda – i kafom i pecivima – dodaje Kovačević.
Pekara u Vršcu je, kako smo pomenuli, na korak od otvaranja. A kako smo već pisali, vlasnica te pekare Snežana Rađenović je „preduzetnica za primer“. Pored svog osnovnog zanimanja knjigovođe, ona vodi i tri Mini Pani pekare. Svom preduzetničnom portfelju sada je pridružila kafe-pekaru koja bi trebalo da prenese autentični duh Grčke. – Slična ponuda ne postoji u Vršcu, što je takođe jedan od razloga zašto mi je ovaj koncept bio primamljiv – izjavila je za naš portal Rađenović.
Od kraja prošle godine, da podsetimo, peciva i kafe koji su zaštitni znaci pekare „Kralj“, mogu se naći i na tržištu Hrvatske. Kompanija „Uslužni centar“, naime, preuzela je veleprodaju za ovo tržište i od samog početka posluju jako dobro, kaže Kovačević.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...