gastronomija i ugostiteljstvo

Partnerstvo ubrzava rast
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.

Pet preduslova za uspeh
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.

Značajan rast na „ostrvu“
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.

„Mek“ osnažuje mrežu
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.

Uvozimo zrno, izvozimo kvalitet
„Ako želite biti najbolji, potrebna su vam najbolja znanja i prakse“, kaže Krina Čočan, partnerka u kompaniji i direktorka za poslovni razvoj lanca kafeterija Meron

Priznanje kruniše trud
Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodeljena u okviru Međunarodne franšizne konvencije u San Dijegu (SAD), pripala je ove godine australijskom brendu Boost Juice.

Pod kapom poznatog brenda
Strategija kompanije je fokus na održiv rast, a cilj – generisanje profita, kaže direktor franšiznog razvoja Pizza Hut-a Kacper Ščepanjski

Papa John's osvaja Kinu
Američki lanac picerija Papa John's planira da otvori više od hiljadu franšiznih restorana u Kini.

Više od italijanskog restorana
Kako otvoriti restoran sa provereno popularnim menijem? Comparello Bello nudi franšizu.

Knedle stižu u Zagreb
„Ferdinand knedle“ ulaze na tržište Hrvatske – prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom firmom iz Zagreba. Planirano je da prva prodavnica bude otvorena krajem februara 2022.

Riblji delikatesi i franšiza
Ko želi da obogati lokalno gastro tržište i pokrene uspešan brend ribljeg uličnog restorana – od sada može uzeti franšizu hrvatskog koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?

Nova franšiza u susedstvu
Popeyes, američki lanac poznat po specijalitetima od piletine, ulazi na tržište Rumunije. Planirano je da prvi restoran bude otvoren 2022. godine.

Pizza Hut budućnosti
Godina 2020. je bila godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovo raste, a zainteresovani su i za širenje u zemljama ovog regiona.

Japanska kuhinja u malom formatu
Suši restoran ne može da funkcioniše samo s dvoje zaposlenih. Japanos, međutim, može! – kaže Kristina El Majzub, operativna direktorka ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Evrope

Zaradi na jeftinoj kafi
Cofix, lanac kafića s povoljnim cenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucks-u. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, nameravaju da biznis prošire i širom Evrope.

Zdrava hrana, dobra investicija
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ovog regiona.

Brza zdrava hrana
Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po meri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal i ko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaš

Kad kafa postane više od užitka
Franšizni lanac Meron namerava da proširi svoj koncept kafeterija u sve zemlje Evropske unije. Otvoreni su za saradnju i s preduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.

Franšiza za restoran zdrave hrane
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine proslavlja deceniju poslovanja. Nakon što su otvorili tri restorana u Beogradu i stekli dragoceno iskustvo, odlučili su da ponude franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.

Slatki biznis s krofnama
Franšizni sistem Donuterie zainteresovan je da mrežu svojih poslastičarnica razvije i na tržištu Hrvatske. Koliko treba uložiti u ovu franšizu?

Jubilarno u Beogradu
McDonald’s je otvorio dvadeseti restoran u Beogradu, a trideset prvi u Srbiji.