gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 28.09.2021.

Zaradi na jeftinoj kafi

Cofix, lanac kafića s povoljnim cenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucks-u. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, nameravaju da biznis prošire i širom Evrope.

Cofix, lanac kafića s povoljnim cenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucks-u. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, nameravaju da biznis prošire i širom Evrope.

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.06.2021.

Kad kafa postane više od užitka

Franšizni lanac Meron namerava da proširi svoj koncept kafeterija u sve zemlje Evropske unije. Otvoreni su za saradnju i s preduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.05.2021.

Franšiza za restoran zdrave hrane

Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine proslavlja deceniju poslovanja. Nakon što su otvorili tri restorana u Beogradu i stekli dragoceno iskustvo, odlučili su da ponude franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.

gastronomija i ugostiteljstvo | 24.05.2021.

Slatki biznis s krofnama

Franšizni sistem Donuterie zainteresovan je da mrežu svojih poslastičarnica razvije i na tržištu Hrvatske. Koliko treba uložiti u ovu franšizu?

gastronomija i ugostiteljstvo | 11.05.2021.

Jubilarno u Beogradu

McDonald’s je otvorio dvadeseti restoran u Beogradu, a trideset prvi u Srbiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.04.2021.

Ukusi mora u franšizi

Spojili su ljubav prema ribi, moru i gastronomiji i pokrenuli ulični riblji bar Tunaholic. Ovaj gastro kutak, osmišljen do najsitnijih detalja, brzo je razvio i ponudio franšizu. Koje uslove treba da ispune potencijalni franšizni partneri Tunaholic-a?

gastronomija i ugostiteljstvo | 09.04.2021.

CHIPAS stiže u Visoko

Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.03.2021.

Suši i za preduzetne Slavonce

Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A's-a, koncepta za pripremu i prodaju sušija „to go“. Prva prodajna jedinica je nedavno otvorena u regiji Slavonije, a kako nalaže koncept kompanije, poslovanje će nakon uhodavanja preuzeti primalac franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 18.02.2021.

Izvući najbolje iz izazova

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu se ogleda snaga franšiznog sistema McDonald's-a, otkriva Radim Foltin, direktor franšiznog razvoja u kompaniji McDonald's Češka

gastronomija i ugostiteljstvo | 05.01.2021.

Picerije za preduzetne

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Evropi – traži primaoce franšize koji bi želeli da otvore i vode više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.11.2020.

U svim glavnim gradovima Evrope

Kako teče poslovanje i razvoj mreže u uslovima pandemije te gde se još može očekivati otvaranje franšiznih poslastičarnica pod brendom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Stranjak

gastronomija i ugostiteljstvo | 19.11.2020.

Bezbedna dostava hrane

Minimalan kontakt s klijentima, redovna upotreba dezinficijensa i stalne provere zdravstvenog stanja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako ove principe jedan franšizni sistem primenjuje u praksi?

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.10.2020.

Licenca za „dobru hranu“

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i poslastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regionu, ali i zemljama EU. U svojoj mreži imaju već dve franšizne jedinice.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.09.2020.

Od fritula do franšize

Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primer kako se od malog porodičnog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, šta je potrebno za profitabilno poslovanje i ko bi bili poželjni primaoci franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.09.2020.

Zvezda iz Adriatika na američkom tržištu

Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

gastronomija i ugostiteljstvo | 01.09.2020.

Drugačije potrebe, drugačija misija

Alesandro Lacaroni, primalac master franšize brenda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih picerija u zemlji koja je – „izmislila“ picu

gastronomija i ugostiteljstvo | 17.08.2020.

Stejkhaus restoran, franšiza finih ukusa

Lanac porodičnih restorana iz Letonije Steiku Haoss planira širenje i van granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i preduzetnicima iz ove regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.05.2020.

Slatki odgovor na krizu

Dobar proizvod i lojalnost kupaca se isplate u teškim vremenima – uverili su se u lancu poslastičarnica La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove razvoja franšizne mreže.

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.03.2020.

Dostava hrane – prednosti i mane

Sve više ugostitelja razmatra uvođenje kućne dostave kao mere kojom bi se ublažile posledice izazvane koronavirusom. Razmotrimo prednosti i mane ove strategije.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji