gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.06.2019.

Proveri i popravi

Od čega se sastoji i kako treba da izgleda „savršena“ Domino's pica? Veštačka inteligencija zna odgovor.

Od čega se sastoji i kako treba da izgleda „savršena“ Domino's pica? Veštačka inteligencija zna odgovor.

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.04.2019.

Starbucks otvoren u Beogradu

Jedan od svetski najpopularnijih lanaca kafeterija Strabucks dobio je i prvi kafe u Srbiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 05.04.2019.

Obilje u jednom zalogaju

Priča o Caribic Pizzi se širila „od zalogaja do zalogaja“, da bi danas pod ovim brendom radilo 14 restorana. Od 2017. lanac se širi i kroz franšizu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 13.03.2019.

Dašak Kanade u Kini

Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem februara 2019. u Kini.

gastronomija i ugostiteljstvo | 21.02.2019.

S ćevabdžinicama u Evropu

Lanac brze hrane „Pink ćevabdžinice“ godinama razvija franšiznu mrežu. Sada se spremaju i za izlazak u inostranstvo. Prvi koraci su već načinjeni.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.01.2019.

Lako do restorana

Kako im je to i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primaoce franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.01.2019.

Novi primalac s novim ciljem

Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ označili su otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 21.12.2018.

Kap po kap

Sa tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018, broj Starbucks-a na tržištu Mađarske povećaće se na 27.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.12.2018.

Pokrenuti posao bez straha

Kao primalac franšize, Matej Varga je pet godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vreme, bio je i razvojni agent ovog brenda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Šta su dobre strane višestrukog franšizinga i zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog brenda“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.11.2018.

Po ukusu lokalnog tržišta

Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam evropskih zemalja. Ovih je dana otvorio i prvi restoran u Londonu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.11.2018.

Stotina restorana u godinu dana

Od povratka na tržište Francuske, američki lanac brze hrane Burger King ne posustaje u ambicioznim planovima širenja. Cilj – doći do 500 restorana u najkraćem mogućem roku.

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.11.2018.

Za 30 godina poslovanja 27 restorana

McDonald’s, jedan od najvećih franšiznih lanaca u svetu, proširio je svoju mrežu u Srbiji otvaranjem 27. restorana u šoping centru Promenada u Novom Sadu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 13.11.2018.

Slatko, uz zrno soli

Zanimljiva poslovna inicijativa spojila je dva američka franšizna sistema – lance za prodaju sladoleda Dippin' Dots i prodaju kokica Doc Popcorn. Kako ove dve franšize rade „rame uz rame“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.10.2018.

Idemo dalje

Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvaranje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primalac Subway franšize

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.10.2018.

Strateško prepuštanje poslovanja

Starbucks namerava da „prepusti“ upravljanje razvojem na četiri tržišta Zapadne Evrope dugogodišnjem partneru iz Latinske Amerike, kompaniji Alsea.

gastronomija i ugostiteljstvo | 19.10.2018.

Kafa u franšizi „za poneti“

Samouslužni aparati za kafu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i porodična firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere sada traže širom Hrvatske.

gastronomija i ugostiteljstvo | 08.10.2018.

Na legendarnoj surferskoj plaži

Surf'n'Fries, brend iz Rijeke poznat po prodaji pomfrita „za poneti“, otvorio je svoj prvi franšizni objekt u Australiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 28.09.2018.

Iznad očekivanog

Po isteku prve godine rada, rezultati prodaje iz Subway-a u Hrvatskoj pokazuju zanimljive trendove na ovom tržištu. Premijum segment traženiji nego u ostatku regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 10.09.2018.

Grandiozno i netipično

Prošlo je više od dve godine otkako je Starbucks najavio da ulazi na tržište Italije. Prva kafeterija je konačno otvorena početkom septembra u Milanu, i to u ekskluzivnom formatu.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji