gastronomija i ugostiteljstvo

Parče tržišta za čuvene picerije
Pizza Hut počinje da širi franšiznu mrežu u Centralnoj Evropi. Šta je potrebno za otvaranje restorana te koliko košta raditi pod ovim brendom?
Pizza Hut počinje da širi franšiznu mrežu u Centralnoj Evropi. Šta je potrebno za otvaranje restorana te koliko košta raditi pod ovim brendom?

Novi Subway u Zagrebu
Subway, najveći franšizni lanac restorana na svetu, otvorio je krajem novembra i drugi restoran u glavnom gradu Hrvatske.

Biznis bez ostatka
Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, preduzetnicima koji su zainteresovani za franšizu.

Licenca za supu u jestivoj ambalaži
Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji supe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja i planira širenje mreže širom Evrope.

Manje osoblja, manje briga
Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?

Surf’n’Fries konačno u Beogradu
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim sosevima i origanalnoj ambalaži, konačno je stigao u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.

Franšiza na štapiću
„Želeli smo da stvorimo mesto gde će svakog dana biti leto“ – kažu vlasnici brenda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele da prenesu i na druga tržišta.

Icy Bobo je od sada YORTIE
Franšizni sistem Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrendiran i sada se širi pod brendom YORTIE.

Proveri i popravi
Od čega se sastoji i kako treba da izgleda „savršena“ Domino's pica? Veštačka inteligencija zna odgovor.

Za svakog po nešto
McDonald's je otvorio 28. restoran u Srbiji. Gotovo istovremeno, u Švedskoj je otvoren i prvi McHive, McDonald's-ov restoran za pčele.

Ledene rolnice u franšizi
Franšizni sistem Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, namerava da proširi mrežu širom Evrope. Partnere traže i u ovom regionu.

Starbucks otvoren u Beogradu
Jedan od svetski najpopularnijih lanaca kafeterija Strabucks dobio je i prvi kafe u Srbiji.

Obilje u jednom zalogaju
Priča o Caribic Pizzi se širila „od zalogaja do zalogaja“, da bi danas pod ovim brendom radilo 14 restorana. Od 2017. lanac se širi i kroz franšizu.

Dašak Kanade u Kini
Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem februara 2019. u Kini.

S ćevabdžinicama u Evropu
Lanac brze hrane „Pink ćevabdžinice“ godinama razvija franšiznu mrežu. Sada se spremaju i za izlazak u inostranstvo. Prvi koraci su već načinjeni.

Lako do restorana
Kako im je to i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primaoce franšize.

Novi primalac s novim ciljem
Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ označili su otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.

Kap po kap
Sa tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018, broj Starbucks-a na tržištu Mađarske povećaće se na 27.

Pokrenuti posao bez straha
Kao primalac franšize, Matej Varga je pet godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vreme, bio je i razvojni agent ovog brenda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Šta su dobre strane višestrukog franšizinga i zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog brenda“?

Po ukusu lokalnog tržišta
Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam evropskih zemalja. Ovih je dana otvorio i prvi restoran u Londonu.

Stotina restorana u godinu dana
Od povratka na tržište Francuske, američki lanac brze hrane Burger King ne posustaje u ambicioznim planovima širenja. Cilj – doći do 500 restorana u najkraćem mogućem roku.