gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.10.2022.

Investirati u razvoj franšize

Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.

Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.08.2022.

Novo ime u svetu kafe

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.06.2022.

Novo iskustvo i franšizni rast

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.06.2022.

Partnerstvo ubrzava rast

Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 01.06.2022.

Pet preduslova za uspeh

Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.05.2022.

Značajan rast na „ostrvu“

Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 13.04.2022.

„Mek“ osnažuje mrežu

McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 31.03.2022.

Uvozimo zrno, izvozimo kvalitet

„Ako želite biti najbolji, potrebna su vam najbolja znanja i prakse“, kaže Krina Čočan, partnerka u kompaniji i direktorka za poslovni razvoj lanca kafeterija Meron

gastronomija i ugostiteljstvo | 09.03.2022.

Priznanje kruniše trud

Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodeljena u okviru Međunarodne franšizne konvencije u San Dijegu (SAD), pripala je ove godine australijskom brendu Boost Juice.

gastronomija i ugostiteljstvo | 01.02.2022.

Pod kapom poznatog brenda

Strategija kompanije je fokus na održiv rast, a cilj – generisanje profita, kaže direktor franšiznog razvoja Pizza Hut-a Kacper Ščepanjski

gastronomija i ugostiteljstvo | 24.01.2022.

Papa John's osvaja Kinu

Američki lanac picerija Papa John's planira da otvori više od hiljadu franšiznih restorana u Kini.

gastronomija i ugostiteljstvo | 24.12.2021.

Više od italijanskog restorana

Kako otvoriti restoran sa provereno popularnim menijem? Comparello Bello nudi franšizu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 21.12.2021.

Knedle stižu u Zagreb

„Ferdinand knedle“ ulaze na tržište Hrvatske – prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom firmom iz Zagreba. Planirano je da prva prodavnica bude otvorena krajem februara 2022.

gastronomija i ugostiteljstvo | 10.12.2021.

Riblji delikatesi i franšiza

Ko želi da obogati lokalno gastro tržište i pokrene uspešan brend ribljeg uličnog restorana – od sada može uzeti franšizu hrvatskog koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.11.2021.

Nova franšiza u susedstvu

Popeyes, američki lanac poznat po specijalitetima od piletine, ulazi na tržište Rumunije. Planirano je da prvi restoran bude otvoren 2022. godine.

gastronomija i ugostiteljstvo | 10.11.2021.

Pizza Hut budućnosti

Godina 2020. je bila godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovo raste, a zainteresovani su i za širenje u zemljama ovog regiona.

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.10.2021.

Japanska kuhinja u malom formatu

Suši restoran ne može da funkcioniše samo s dvoje zaposlenih. Japanos, međutim, može! – kaže Kristina El Majzub, operativna direktorka ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Evrope

gastronomija i ugostiteljstvo | 28.09.2021.

Zaradi na jeftinoj kafi

Cofix, lanac kafića s povoljnim cenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucks-u. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, nameravaju da biznis prošire i širom Evrope.

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.09.2021.

Zdrava hrana, dobra investicija

Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ovog regiona.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji