gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 19.11.2020.

Bezbedna dostava hrane

Minimalan kontakt s klijentima, redovna upotreba dezinficijensa i stalne provere zdravstvenog stanja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako ove principe jedan franšizni sistem primenjuje u praksi?

Minimalan kontakt s klijentima, redovna upotreba dezinficijensa i stalne provere zdravstvenog stanja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako ove principe jedan franšizni sistem primenjuje u praksi?

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.09.2020.

Zvezda iz Adriatika na američkom tržištu

Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

gastronomija i ugostiteljstvo | 01.09.2020.

Drugačije potrebe, drugačija misija

Alesandro Lacaroni, primalac master franšize brenda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih picerija u zemlji koja je – „izmislila“ picu

gastronomija i ugostiteljstvo | 17.08.2020.

Stejkhaus restoran, franšiza finih ukusa

Lanac porodičnih restorana iz Letonije Steiku Haoss planira širenje i van granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i preduzetnicima iz ove regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.05.2020.

Slatki odgovor na krizu

Dobar proizvod i lojalnost kupaca se isplate u teškim vremenima – uverili su se u lancu poslastičarnica La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove razvoja franšizne mreže.

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.03.2020.

Dostava hrane – prednosti i mane

Sve više ugostitelja razmatra uvođenje kućne dostave kao mere kojom bi se ublažile posledice izazvane koronavirusom. Razmotrimo prednosti i mane ove strategije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.03.2020.

Snažan glas primalaca franšize

McDonald’s je odlučio da u ponudu restorana u Americi uvrsti i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to desilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primalaca franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.02.2020.

Domino's stiže u susedstvo

Domino's, najveći lanac picerija na svetu, ovog proleća dobija prvu franšiznu poslovnicu u Hrvatskoj.

gastronomija i ugostiteljstvo | 15.01.2020.

Taco Bell „cveta“ u Rumuniji

Za samo dve godine, na tržištu Rumunije otvoreno je 10 restorana američkog lanca brze hrane Taco Bell.

gastronomija i ugostiteljstvo | 09.12.2019.

Parče tržišta za čuvene picerije

Pizza Hut počinje da širi franšiznu mrežu u Centralnoj Evropi. Šta je potrebno za otvaranje restorana te koliko košta raditi pod ovim brendom?

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.12.2019.

Novi Subway u Zagrebu

Subway, najveći franšizni lanac restorana na svetu, otvorio je krajem novembra i drugi restoran u glavnom gradu Hrvatske.

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.11.2019.

Biznis bez ostatka

Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, preduzetnicima koji su zainteresovani za franšizu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.10.2019.

Licenca za supu u jestivoj ambalaži

Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji supe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja i planira širenje mreže širom Evrope.

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.08.2019.

Manje osoblja, manje briga

Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.08.2019.

Surf’n’Fries konačno u Beogradu

Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim sosevima i origanalnoj ambalaži, konačno je stigao u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 06.08.2019.

Franšiza na štapiću

„Želeli smo da stvorimo mesto gde će svakog dana biti leto“ – kažu vlasnici brenda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele da prenesu i na druga tržišta.

gastronomija i ugostiteljstvo | 15.07.2019.

Icy Bobo je od sada YORTIE

Franšizni sistem Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrendiran i sada se širi pod brendom YORTIE.

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.06.2019.

Proveri i popravi

Od čega se sastoji i kako treba da izgleda „savršena“ Domino's pica? Veštačka inteligencija zna odgovor.

gastronomija i ugostiteljstvo | 28.05.2019.

Za svakog po nešto

McDonald's je otvorio 28. restoran u Srbiji. Gotovo istovremeno, u Švedskoj je otvoren i prvi McHive, McDonald's-ov restoran za pčele.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji