Primaoce franšize BikeCafé prvenstveno traži u zemljama Evropske unije
Ponedeljak
28.03.2016.
Poljski koncept mobilne kafeterije BikeCafé namerava da 2016. proširi mrežu franšiza širom zemalja Evropske unije.
 

Prvi BikeCafé u Poljskoj pojavio se na ulicama Poznanja 2012. godine, o čemu smo svojevremeno i pisali. Posao su pokrenuli s jednim „biciklom“, a danas prodaju milion šoljica kafe godišnje – zahvaljujući i tome što su uspeli da razviju mrežu od 30 mobilnih kafeterija. Među njima, čak 25 je franšiznih.

Uprkos sezonskom karakteru, „kafeterija na tri točka“ pokazala se kao prijemčiva i vrlo isplativa ideja, tako da su vlasnici koncepta posao vrlo lako preneli i preko granica Poljske – BikeCafé se 2014. pojavio i u Češkoj, a ove bi godine, prema planu razvoja, mobilne kafeterije mogle da osvanu na još nekoliko tržišta u Evropi. Primaoce franšize, treba pomenuti, BikeCafé pre svega traži u zemljama Evropske unije.

Intenzivna promocija koncepta već je počela. BikeCafé je nedavno predstavljen na najvećem i najznačajnijem evropskom sajmu franšiza – Franchise Expo Paris, gde su se pojavili sa novim formatom kafeterije – BikeCafé Mini.

BikeCafé na Sajmu franšiza u Parizu, mart 2016. (Foto: PROFIT system)

Za ovaj format, sasvim očekivano, potrebno je izdvojiti manje novca (oko 10.500 evra), a kako naglašavaju vlasnici koncepta, vreme povraćaja investicije se, samim tim, smanjuje na šest meseci. Za one koji bi radije uložili u manji format kafe-bicikla, to bi mogao da bude samo prvi, probni korak do standardne „kafeterije na tri točka“, kažu vlasnici. U svakom slučaju, obećavaju da mušterija neće nedostajati.

Na matičnom tržištu se za sada BikeCafé može pronaći na prometnim mestima, ulicama i šetalištima osam gradova (Poznanj, Varšava, Torun, Gdinja, Sopot, Gdanjsk, Kjelce i Vroclav). Kako je najavljeno, međutim, već u prvoj polovini ove godine mreži će se pridružiti primaoci franšize iz još tri grada u Poljskoj.   

Izvor: Franchising.pl