Subway je odlučio da otvori svoju prvu kafeteriju u Evropi. Čast je pripala Katovicama u Poljskoj.
Ponedeljak
17.12.2012.
Subway, najveći konkurent McDonald’s-u, odlučio da i sam pokrene lanac kafeterija.
 

Prva kafeterija pod brendom Subway Cafe otvorena je krajem oktobra u Poljskoj, na železničkoj stanici u Katovicama. Ovom kafeu je tako pripala čast da premijerno predstavi novi poslovni koncept poznatog brenda restorana brze hrane u Evropi, i to nekoliko meseci posle lansiranja koncepta u SAD-u, gde je do sada otvoreno 20-ak Subway Cafe-a.

Pored osnovnog menija, koji obuhvata veliki izbor sendviča, putnici sada mogu da kupe i kafu, peciva i kolače. Restoran je osmišljen tako da omogući brzu uslugu, a specifičnom prostoru je prilagođen i dizajn enterijera.

- Želeli smo da novi koncept predstavimo baš u Poljskoj, jer ovdašnje tržište konstantno raste. Broj naših restorana u Poljskoj i dalje raste i do sada ih ima 62. Istovremeno, uvereni smo da ni Subway Caffe neće „propasti u zemlju“, sudeći po ovolikom broju restorana koji uspešno posluju pod Subway logom. Sledećih šest meseci će pokazati hoće li nova ideja naići na dobar odjek i nastaviti da se širi u ostatku Evrope - kaže Martin Princ, zadužen za razvoj brenda u zemljama Srednje i Istočne Evrope.

Subway širi svoju franšiznu mrežu u 99 zemalja, gde ima gotovo 38.000 restorana. U Poljskoj je prvi restoran kompanije Subway otvoren pre 12 godina u Varšavi. Danas, lanac obuhvata 62 restorana, a još deset je u fazi priprema za otvaranje. Da bi pokrenuo restoran pod brendom Subway, potencijalni primalac franšize treba da izdvoji najmanje 85.000 evra. Ulazna naknada iznosi 7.500 evra.


Igor Bogojević
franšizni konsultant