Hot’ Horse nudi franšizu

Hot' Horse ima tri prodajna mesta na matičnom tržištu Slovenije, i time dokazan poslovni model. Poslovanje, stoga, sada planiraju da prošire i davanjem franšize. – Najpre smo želeli da prve franšize ponudimo samo u Sloveniji – zbog logistike i pravno-formalnih zahteva, a to bi bilo i najjednostavnije, zbog podrške. Međutim, sistem je dobro osmišljen, zato smo već sada spremni da franšizu damo i u regiji – objašnjava Matej Pogačnik, rukovodilac franšiznog poslovanja u kompaniji Hot-Horse.
Specijaliteti od konjskog mesa – burgeri, paštete, hot dogovi, gulaš – pripremaju se i prodaju pre svega u specijalno dizajniranim kioscima koje je osmislio Hot-Horse, pa primaoci franšize mogu da kupe takav kiosk direktno od davaoca. Međutim, postoji i mogućnost da umesto kioska zakupe „klasičan“ lokal koji bi bio opremljen po standardima ove franšize.
– Kiosci su rezultat našeg znanja i dosadašnjeg rada. Svaki kutak u kiosku je pažljivo osmišljen i sve se nalazi tačno tamo gde treba. Na taj način olakšavamo rad zaposlenima i ubrzavamo uslugu. Kiosci su smišljeni i tako da se bez problema održava vrhunski nivo čistoće. Međutim, primaoci franšize mogu i da zakupe prostor. U tom slučaju napravili bismo plan za konkretan objekat i spisak neophodne opreme. Primaocima bismo takođe pomogli u sređivanju prostora i nabavci opreme, ili bi to oni mogli sami da učine po unapred pripremljenom planu. Važno je da nema odstupanja od plana. Opremanje lokala je za nas od suštinskog značaja, jer se pokazalo da je reč o pouzdanoj i dokazanoj opremi – objašnjava Pogačnik.
Od jeseni je u planu i testiranje novog modela kioska čija bi izrada bila jeftinija od dosadašnjeg. Kada detaljno testiraju i isprave eventualne nedostatke, i ovaj novi, povoljniji kiosk će biti predstavljen na tržištu i ponuđen zainteresovanim primaocima franšize.
Foto: Hot-Horse
Prednost ovog sistema je i što je Hot-Horse obezbedio redovno snabdevanje konjskim mesom iz sopstvene mesare, u kojoj se ono obrađuje i priprema po proverenim receptima. Predviđeno je da davalac franšize dostavlja meso celoj franšiznoj mreži. Pogačnik kaže da je logistika za Sloveniju detaljno osmišljena, dok se plan za kandidate u regiji još uvek razrađuje.
Pojedinačna franšizna naknada za Hot’ Horse iznosi 10.000 evra za tržište Slovenije, dok bi za tržišta u regionu, prema rečima Pogačnika, poželjnije bilo naći primaoca master franšize. – Mislimo da bi na taj način primaoci pojedinačnih franšiza dobili bolju podršku. U ovom trenutku ne bih mogao da kažem koja bi bila visina franšizne naknade za master franšizu. To bi umnogome zavisilo od dogovora, veličine teritorije i oblika saradnje – kaže Pogačnik.
Predviđena ulaganja u ovu franšizu iznose oko 70.000 evra. Za koje vreme se može vratiti investicija, prema njegovim rečima, zavisi od početnih ulaganja i same prodaje. – Teško je porediti, na primer, Zagreb i Celje. Investicija ne mora da bude veća u Zagrebu, a promet, pak, može da bude veći nego u Celju. Detaljnu i najpribližniju procenu prodaje mogli bismo da napravimo kada saznamo koja je konkretno lokacija u pitanju – objašnjava Pogačnik.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...