S inovacijom na sajam

Ovogodišnji Evropski taksi sajam održava se 4. i 5. novembra u Kelnu. Kao i prethodne četiri godine, na sajmu će se okupiti taksi kompanije, vlasnici i vozači iz cele Evrope i sveta, a fokus će i ovog puta biti na predstavljanju inovacija u taksi industriji. Kako je najavljeno, hrvatska Cammeo Grupa će predstaviti svoje softversko rešenje za upravljenje taksi poslovanjem – Taxi Navigator.
– Taxi Navigator je jedinstven i inovativan operativni sistem za upravljanje taksi poslovanjem – od menadžmenta, kol-centra, preko vozača do krajnjeg korisnika – i temelji se na najnovijim informatičkim rešenjima i GPRS komunikaciji. Naš sistem je testiran u realnom vremenu i omogućava jasnu sliku poslovanja kompanije, pa na taj način pojednostavljuje zadatke vođenja poslovanja kroz kontroliranu optimizaciju resursa – objašnjava Tomislav Opić, rukovodilac prodaje Taxi Navigatora.
Sistem se, naime, prethodnih godina neprestano nadograđivao i razvijao. Fokus je, kako kaže Opić, bio na tehnološkom razvoju i uspostavljanju standarda kvaliteta. – Iako smo relativno mlada kompanija, sa ovim sisitemom, za samo nekoliko godina smo uspeli da liberalizujemo taksi tržište u Hrvatskoj, a vrlo brzo smo postali sinonim za kvalitetnu i pouzdanu uslugu – kaže on.
Godine 2014. Cammeo Grupa je pokrenula i franšizni sistem poslovanja, tako da je Taxi Navigator postao neizostavni, i najinovativniji, deo franšiznog paketa. Pored Cammeo taksi vozača u Zagrebu, ovaj sistem koriste i svi franšizni partneri, i to u osam gradova Hrvatske (Rijeka, Osijek, Varaždin, Čakovec, Koprivica, Beli Manastir, Šibenik te Vukovar). Taxi Navigator je, međutim, kao softversko rešenje stigao i na druga tržišta, pa sistem danas koriste različita taksi udruženja u celom regionu – Srbiji, Crnoj Gori, Kosovu, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, a od 2015. primenjuje se i u Kataru.
– Sada posedujemo više od 800 vozila i jedini smo pružalac taksi usluga u ovom delu Evrope koji ima sertifikat ISO-9001 – sistem upravljanja kvalitetom. Naša flota se sastoji od vozila na tečni naftni gas, čime pokazujemo jaku želju i odlučnost u ekonomičnosti i očuvanju životne sredine. Svake godine više od šest miliona putnika koristiti naše usluge, a mi i dalje rastemo – napominje Opić.
Učestvovanje na sajmu u Kelnu, potvrđuje on, samo je prvi korak ka snažnijoj promociji i međunarodnoj ekspanziji. Sajam će, stoga, biti i prilika za sve one koji žele da se upoznaju sa sistemom i uvere u efikasnost rešenja Taxi Navigator.
POGLEDAJTE ČLANKE

Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.