Dobro došli u „Kralj“

Uvođenje noviteta i praćenje želja gostiju, neki su od najvažnijih uslova uspeha, reći će iskusni ugostitelji. Držeći se ove filozofije, kafe-pekara u grčkom stilu „Kralj“ nedavno je svojim mušterijama ponudila novu vrstu kafe – Bean&Leaf.
– Svidela nam se ideja da možemo da napravimo i ponudimo sopstvenu mešavinu kafe, koja će se peći na grčki način i prodavati isključivo u našim objektima. Tu mešavinu za nas pravi Bean&Leaf, a zanimljivo je da je to kompanija u vlasništvu ćerke prestolonaslednika Aleksandra II i princeze Katarine, tako da sada imamo i „kraljevsku“ kafu u „Kralju“ – kaže u pomalo šaljivom tonu Slađana Kovačević, zadužena za širenje franšizne mreže ovog koncepta.
Među razlozima zbog kojih su se odlučili da kafu od sada nabavljaju na domaćem tržištu, umesto da je sami uvoze, jeste, kako kaže Kovačević, smanjenje troškova poslovanja i ušteda u vremenu potrebnom za razne carinske barijere i druge poteškoće prilikom uvoza. – Ne samo što smo dobili vrlo kvalitetnu kafu koja nam se jako dobro prodaje i koju će takođe u ponudi imati naši primaoci franšize i partneri, već smo dobili i jako povoljnu cenu, što je značajno za ceo sistem – kaže Kovačević.
Bean&Leaf – „Kraljevska“ kafa u „Kralju“
Ponuda kafe-pekare „Kralj“ obogaćena je i u segmentu hrane, pa se osim peciva, sendviča i salata, sada mogu pojesti i mafini, tartovi, tortilje, grilovana piletina.
– Ljudima je trebalo vremena da se naviknu na naša peciva. U početku su najviše jeli sendviče, ali kako su počeli da uzimaju peciva, sada se isključivo zbog njih vraćaju. Zanimljivo je da se nama najbolje prodaju oni proizvodi kojih nema na srpskom tržištu, što je i naša konkurentska prednost. U planu je da i dalje širimo ponudu, pa ćemo uskoro imati tart sa čokoladom, pomorandžom i čokoladom, višnjama. Naša matična kompanija u Grčkoj, koja proizvodi sva peciva, krofne, mafine, tartove, u svojoj paleti ima 400 proizvoda. Ne možemo ih baš sve ponuditi, ali možemo stalno da uvodimo novitete, u čemu se ogleda i snaga ovog koncepta – objašnjava Kovačević.
Međutim, ističe da su kafe-pekare „Kralj“ jedinstven koncept i da ih nikako ne treba svrstavati u klasične pekare, zato i naglašava da i potencijalni primaoci franšize ili partneri, ako računaju dobre rezultate, ne treba tako da ih doživljavaju.
– U našem neposrednom okruženju, u Ulici kneza Miloša u Beogradu, nalazi se nekoliko pekara, ali ih mi ne doživljavamo kao konkrenciju, jer se naši koncepti u potpunosti razlikuju. Naši ljudi su, recimo, navikli da piju jogurt uz pecivo, i mi ga imamo u ponudi jer želimo da izađemo u susret svim mušterijama, ali ga najmanje „potenciramo“. Uvek ću pre ponuditi ceđenu pomorandžu ili kafu, jer želimo da pokažemo da postoji i drugačiji izbor, da su i promene dobre. Svako ko je bio u Grčkoj može da prepozna da je ovo pravi grčki koncept. Zbog toga nam i dolazi mnogo stranaca jer oni upravo to i prepoznaju – objašnjava Kovačević.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...