Pametna auto-perionica otvorena u Zagrebu

Prva perionica ove vrste i pod brendom Smartwash otvorena je sredinom oktobra u okviru zagrebačkog Bundek centra. Kako kažu u kompaniji Cammeo, vlasnici automobila će od sada po vrlo povoljnim cenama moći da koriste usluge kompletnog pranja automobila (spoljašnje, unutrašnje, hemijsko), dok će se pri radu koristiti samo ekološki prihvatljivi proizvodi.
Kako bi, međutim, opravdali naziv „pametne auto-perionice“, iz kompanije Cammeo najavljuju skoru implementaciju aplikacije za korisnike pametnih uređaja, pomoću koje će moći unapred da naruče uslugu pranja, rezervišu termine i prate status naručene usluge. – Naše dugogodišnje iskustvo u prevozničkoj delatnosti i održavanje velike flote vozila omogućilo nam je sticanje vrednog iskustva koje sada možemo da ponudimo i drugima i omogućimo im značajne uštede vremena i novca – kaže generalni direktor Cammeo Grupe Vladimir Minovski.
Treba pomenuti da sama Cammeo grupa u svojoj taksi floti ima 400 automobila, a stečeno iskustvo ne odnosi se samo na prevozničku delatnost, već i na model poslovanja koji razvijaju od 2014. – franšizing. Za ove dve godine, franšizne partnere, kao samostalne taksi prevoznike koji rade u sistemu Taxi Cammea, kompanija je pronašla u devet gradova Hrvatske – Rijeci, Osijeku, Varaždinu, Čakovcu, Koprivici, Belom Manastiru, Šibeniku, Vukovaru i Splitu.
Kako najavljuju, franšizu sada žele da razviju i za auto-perionice Smartwash.
– Osim Zagreba, franšizu ćemo širiti i na druge gradove, a posebno nas raduje što ćemo time, pored aktuelnih projekata – Taxi Cammea i Taxi Akademije – otvoriti i dodatne mogućnosti za zapošljavanje – kaže Vladimir Minovski.
POGLEDAJTE ČLANKE

Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.