Potencijalni primalac franšize treba da obezbedi prodajni prostor od 5-20 m2 na frekventnom mestu. Prodajno mesto se uređuje uz stručnu pomoć i savete terenskih saradnika Mini Panija
Nedelja
25.12.2016.
Mini Pani, kompanija za proizvodnju i distribuciju polugotovog smrznutog peciva, otvorio je prve franšizne objekte u Hrvatskoj.
 

Mini Pani pekare za sada se mogu naći u tri grada – Požegi, Slavonskom Brodu i Čakovcu.
Kako su najavili početkom ove godine, potencijalnim primaocima franšize u Hrvatskoj nude se tri formata – spot-pekara, „shop-in-shop“ koncept, kao i komercijalno „ostrvo“ dizajnirano za tržne centre.
Kao davalac franšize, Mini Pani garantuje sigurnu i pravovremenu logističku podršku – dostavu peciva do prodajnog mesta bez prekida hladnog lanca, dok primalac franšize pecivo priprema i peče po unapred definisanim uputstvima. Na taj način, kako kažu u ovoj kompaniji, proizvodima je obezbeđen ujednačen kvalitet.

Primaoci franšize na korišćenje dobijaju spot-pećnicu, vitrinu za izlaganje peciva i ekskluzivitet za određenu teritoriju. – Pripremamo nove lokacije za otvaranje početkom 2017, a od proleća ćemo se fokusirati na primorje Hrvatske – kaže Kornelia Šild-Ferenc, rukovodilac direkcije prodaje i marketinga u kompaniji Mini Pani.

Kao osnovne prednosti Mini Panija navodi što ova franšiza ne zahteva visoke investicije, a u odnosu na slične sisteme, ima bogatiju ponudu, jer osim „klasičnih“ peciva nude i bureke, kroasane, fingerse, ali i ceđene sokove i kafe.

Mini Pani uspešno posluje i u Srbiji, Mađarskoj, Crnoj Gori, Makedoniji, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.


Vesna Lapčić
saradnik