Veliko tržište s razvijenom kulturom ispijanja kafe:
Velika Britanija biće prva evropska država u kojoj će kanadski Tim Hortons ove godine otvoriti restorane
Utorak
10.01.2017.
U skladu sa ranije objavljenim planovima ubrzanog širenja, Tim Hortons, međunarodni lanac brze hrane, planira da ove godine otvori restorane u Velikoj Britaniji.
 

Tim Hortons, kanadski lanac poznat po kafi i krofnama, namerava da započne otvaranje restorana u Velikoj Britaniji – i to davanjem franšize. Naime, kompanija Restaurant Brand International, u čijem se vlasništvu nalazi lanac Tim Hortons, osnovala je sa jednim britanskim investitorom joint venture kompaniju koja će, zapravo, biti primalac master franšize za teritoriju Velike Britanije – Englesku, Škotsku i Vels. –Velika Britanija je veliko tržište sa ogromnim potencijalom za nas. Na britanskom tržištu postoji kultura ispijanja kafe koja je u porastu, što se prirodno uklapa u razvoj Tim Hortons brenda – rekao je Danijel Švarc, generalni direktor kompanije Restaurant Brands International.

Takođe, ranije je objavljeno da postoje i planovi ekspanzije na azijsko tržište, a prva zemlja bi bili Filipini.

Iako su postali poznati po ponudi kafe i čuvenim krofnama TIMBITS, danas je ponuda Tim Hortons-a šira, pa se u njihovim restoranima služi i topli doručak – različite vrste sendviča, salate, supe, mafini.

Prvi restoran pod ovim brendom otvoren je 1964. u Hamiltonu, kanadskoj državi Ontario, a osnivač kompanije je bio kanadski hokejaš Tim Horton. Sa širenjem van granica Kanade počeli su 1985. kada je otvoren prvi restoran u SAD. Iako u svojoj mreži imaju više od četiri hiljade restorana, njihova ekspanzija je decenijama bila ograničena samo na Severnu Ameriku – Kanadu i SAD, da bi 2011. otvorili prvi restoran na Bliskom istoku. Snažniju ekspanziju van matičnog tržišta su najavili krajem 2015. godine.

Inače, kompanija Restaurant Brands International vlasnik je i daleko poznatijeg lanca brze hrane Burger King.


Vesna Lapčić
saradnik