Kralj sprinta osvaja kroz franšizu

​Osim što je svoje slavno ime „vezao“ uz brend restorana, Jusein Bolt je i njegov ključni partner i promoter
Četvrtak
17.08.2017.
Pod brendom Usain Bolt’s Tracks & Records, jamajkanski lanac restorana kreće u osvajanje Velike Britanije. Prva franšiza će biti otvorena već za par meseci.
 

Rekorder u sprintu na 100 i 200 metara, osvajač osam zlatnih olimpijskih i 11 medalja sa svetskih prvenstava, stoji kao ključni partner iza jamajkanskog lanca restorana Usain Bolt’s Tracks & Records. Osim što je svoje slavno ime „vezao“ uz brend restorana, Jusein Bolt je i njegov glavni promoter, a lanac će, kako je ovih dana objavljeno u britanskim medijima, prve restorane uskoro dobiti i na tlu Evrope.
Sredinom avgusta, naime, jamajkanska kompanija Franjam, većinski vlasnik lanca, potpisala je ugovor s britanskom kompanijom Casual Dining Restaurants Group (CDRG), koja će biti zadužena za razvoj na teritoriji Velike Britanije. Ugovorom se predviđa da u narednih pet godina bude otvoreno 15 Usain Bolt’s Tracks & Records restorana, a vrata prvog bi mogla da budu otvorena već za nekoliko meseci.

Prvi, matični restoran pod imenom Usain Bolt’s Tracks & Records otvoren je u aprilu 2011. u Kingstonu, glavnom gradu Jamajke, a prošle godine počela je da radi i prva franšiza u luci Očo Rios, takođe na Jamajci. S druge strane, glasine o otvaranju „Boltovih“ restorana u Velikoj Britaniji javile su se još 2012. godine. – Nismo hteli da žurimo, želeli smo da pronađemo idealnog partnera koji će deliti našu viziju i predanost poslu, ali koji će i dobro poznavati lokalno tržište – objašnjava Geri Matalon, izvršni direktor kompanije Franjam.

Usain Bolt’s Tracks & Records zamišljen je kao spoj klasičnog sportskog bara koji nudi dobru zabavu i premijum restorana neformalnog obedovanja s vrlo bogatim menijem. Iako je kuhinja „mešovita“, prilagođena ukusima internacionalne klijentele, menijem dominiraju jela tipična za Jamajku. Osim hrane, duh i kulturu ovog ostrva dočaravaju i specifičan ambijent i muzika, a Boltovo ime stoji i kao dobra preporuka – gostima se, između ostalog, nudi nekoliko vrsta hamburgera „a la Usain“.

Jedan od ključnih razloga za ulazak u Veliku Britaniju leži u činjenici da popularnost karipskih specijaliteta i restorana u ovoj zemlji raste iz godine u godinu, kaže Geri Matalon. Zanimljivo je, podseća Matalon, da je ovo prva izvorna franšiza sa Jamajke koja izlazi na međunarodno tržište i koja će se širiti van granica svoje domovine.