Subway u novom ruhu

Prvi put u poslednjih 20 godina Subway potpuno osvežava svoj vizuelni identitet, tako da će, pored novog logotipa, predstaviti i novi dizajn enterijera, ali i određena tehnička rešenja koja polako postaju deo standardne „ponude“ restorana brze usluge. Sve ovo je deo globalne strategije kojom američki lanac pokušava da „poboljša celokupni korisnički doživljaj”, navodi se u zvaničnom saopštenju iz Subway-a.
U praksi, to znači da će preduzetnici ili investitori koji sada kupe Subway franšizu, otvoriti restoran po standardima novog dizajna. Promene će, međutim, zahvatiti i sve postojeće Subway restorane, a već početkom 2018. vlasnici restorana bi trebalo da počnu s renoviranjem. Ono što treba naglasiti je da kompanija Subway nema nijedan restoran u svom vlasništvu – sve restorane, zapravo, vode primaoci Subway franšize, pa će se, shodno tome, finansijski teret renoviranja naći u paketu njihovih obaveza. Iz kompanije, međutim, poručuju da će primaocima franšize biti ponuđeni vrlo primamljivi podsticaji i „povoljni cenovni paketi“ za smanjenje ove investicije, naglašavajući da je većina franšiznih partnera rado prihvatila nova rešenja.
Inspiracija nadohvat ruke
Kako se navodi u saopštenju, novi dizajn restorana podrazumeva uvođenje svetlijih boja – bele, žute, zelene, nameštaja jednostavnih linija, boljeg osvetljenja. Inspiraciju za paletu boja kompanija je, između ostalog, potražila u svežem povrću koje se svakodnevno koristi za pravljenje Subway sendviča, a da bi mušterije imale i „vidljiv dokaz“ da je povrće zaista sveže i da se seče na licu mesta (kako se to, inače, radi otkad Subway postoji), u nove Subway restorane biće postavljene i otvorene vitrine sa svežim povrćem.
Osim modernijeg enterijera, Subway restorani će dobiti i digitalne displeje za brzo poručivanje, tako da kupci koji nemaju vremena ili ne žele da čekaju u redu mogu da „naprave“ i poruče sendvič preko displeja, a porudžbinu zatim preuzmu na zasebnom pultu. Tehnički detalji, kao što je mnoštvo utičnica i bežična internet mreža, takođe postaju obavezne karakteristike restorana. Uz novi dizajn, kako se najavljuje, Subway planira da sledeće godine uvede i nove stavke na meni, pa će se u ponudi naći i salata pico de gallo, bezglutensko pecivo, kao i veći izbor kafa.
Foto: Subway
U korak s vremenom
– Ove promene jesu rezultat globalnog trenda, ali i naše odluke da Subway, kao sistem, bude potpuno transparentan. Ne samo što pazimo da su sve namirnice uvek sveže i da je hrana bezbedna, već smo postigli da se više ne koriste veštačke boje, konzervansi ili arome u našim proizvodima, a kompanija konstantno radi na smanjenju i potpunom izbacivanju mesa koje je tretirano antibioticima. Prema istraživanju sprovedenom u SAD, Subway je ove godine bio jedan od lanaca koji je napravio najveći pomak po tom pitanju – objašnjava za naš portal Vladimir Hanula, primalac Suway franšize i vlasnik restorana koji je u aprilu 2017. otvoren u Arena Centru u Zagrebu.
Shodno tome, Subway je, napominje Hanula, prošle godine promenio i slogan – umesto Eat Fresh od sada je u upotrebi Be Fresh. – Primećuje se potpuna promena stava, koja ne obuhvata samo pitanje hrane, već čitav odnos prema mušterijama. Da bismo pokazali šta znači transparentnost i da stojimo iza onoga što kažemo, na svakom pakovanju naših proizvoda, na svakoj deklaraciji, tačno su navedeni svi sastojci, a što je najvažnije – sve su to prirodni sastojci za koje je kupac čuo, nema onoga što ne razume ili ne zna šta je – objašnjava Hanula i dodaje da se Subway po tome i izdvaja od sličnih koncepata na tržištu.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...