S jednog na drugi kraj Evrope

Prema ustaljenoj strategiji razvoja na inostranim tržištima, Pressto i u Gruziju ulazi preko primaoca master franšize. Ugovor je potpisan sa grupom mladih lokalnih preduzetnika koji već imaju iskustva iz raznih oblasti – finansija, marketinga i ugostiteljstva, navodi se u saopštenju kompanije Pressto.
Gruzija je, naime, 27. zemlja u kojoj ovaj lanac za negu tekstila otvara poslovnice. Za sada rade tri objekta – sva tri su u glavnom gradu Tbilisiju. Velika centralna perionica od 350 kvadrata smeštena je u komercijalnom delu grada i nudi kompletan set usluga, dok u druga dva manja centra mušterije samo ostavljaju odeću za pranje.
Dolazak lanca u Gruziju smatra i se pravom malom „revolucijom“ u branši, napominju u kompaniji. Do sada, ističu u saopštenju, na ovom tržištu nije bilo perionica sa ovakvom reputacijom i ovako širokom i kvalitetnom ponudom usluga čišćenja i pranja tekstila, niti se koristila tehnologija po kojoj se Pressto izdvaja od sličnih sistema. Posebno se ističe čišćenje i negovanje kožnih predmeta, budući da je Pressto jedan od retkih brendova koji nudi ovu uslugu.
Prema planovima razvoja, primaoci master franšize bi do kraja 2018. trebalo da otvore još tri jedinice u Tbilisiju.
Foto: Pressto/ Pored klasičnih usluga hemijskog čišćenja, Pressto svojim klijentima nudi i niz ekskluzivnih usluga kojima se izdvaja od konkurencije – čišćenje kožne odeće, obuće, venčanica, kaciga i drugih specifičnih predmeta...
Primaoca master franšize Pressto traži i u zemljama ovog regiona. Želeli bi, zapravo, da nađu jednog primaoca master franšize koji bi bio zadužen za ceo region zemalja bivše Jugoslavije. U kompaniji naglašavaju da bi poželjni partneri bile ozbiljne kompanije sa dovoljno kapitala, koje bi dobile ekskluzivno pravo da razvijaju brend Pressto na lokalnim tržištima. Primalac master franšize bi imao obavezu da investira u otvaranje najmanje jedne jedinice (flagship), koja bi bila reprezentativna perionica s najvećim brojem Pressto usluga.
POGLEDAJTE ČLANKE

Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.