Američki lanac za ljubitelje kafe
Američki lanac za ljubitelje kafe / Prvi Starbucks u Srbiji biće otvoren tokom 2018. u Beogradu
Ponedeljak
04.06.2018.
Poljski operater restorana AmRest planira da razvije mrežu Starbucks kafeterija u Srbiji.
 

Kao ekskluzivni nosilac licence američkog brenda Starbucks za tržišta Centralne Evrope, poljski AmRest najavljuje da će prvu Starbucks kafeteriju otvoriti tokom 2018. u Beogradu. 

– Veoma nam je drago što smo kroz otvaranje svog prvog lokala u Beogradu u stanju da gostima u Srbiji ponudimo jedinstveno Starbucks iskustvo. Ova zemlja ima bogatu kulturu kafe i unapred se radujemo što postajemo njen deo, te što ćemo posetiocima pružiti mesto gde će moći da uživaju u kvalitetnoj kafi i otkriju našu strast – kaže Adam Mularuk, predsednik za Starbucks u kompaniji AmRest.

Brend Starbucks je deo portfolija kompanije AmRest od 2008. godine, kada je prvi lokal otvoren u Pragu. Trenutno, AmRest vodi više od 300 Starbucks kafeterija u sedam zemalja – Poljskoj, Nemačkoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumuniji i Bugarskoj. – AmRest je dobro pozicioniran da uloži svoju stručnost i iskustvo u otvaranje prvog ovakvog lokala u Srbiji – navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije. 

U Srbiji, AmRest će samostalno širiti mrežu Starbucks kafeterija. U Poljskoj, Češkoj i Mađarskoj, AmRest upravlja Strabucks kafeterijama kroz joint-venture s kompanijom Starbucks Coffee International. Godine 2015. AmRest je preuzeo mrežu i razvoj Starbucks-a u Rumuniji i Bugarskoj, i to od dotadašnjeg primaoca franšize za ovaj brend – grčke kompanije Marinopoulos. Prvi Starbucks u Slovačkoj otvorio je 2016, a sada upravlja sa četiri kafeterije u Bratislavi, glavnom gradu ove zemlje. Takođe, tokom 2016. AmRest je od kompanije Starbucks Coffee preuzeo postojeće kafeterije i nastavio razvoj na tržištu Nemačke.

AmRest Holdings SE je, inače, najveći operater restorana u Centralnoj Evropi. Pored licence za razvoj brenda Starbucks, AmRest je i primalac master franšize brendova KFC, Pizza Hut i Burger King, vlasnik ekskluzivnog brenda La Tagliatella i dva kineska koncepta Blue Frog i KABB. Ova kompanija trenutno kontroliše više od 1.600 partnerskih restorana brze hrane i restorana neformalnog obedovanja (sa konobarskim posluživanjem) u 16 zemalja: Poljskoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Srbiji, Hrvatskoj, Rusiji, Španiji, Francuskoj, Nemačkoj, Portugaliji, Austriji, Sloveniji i Kini.