Iznad očekivanog

Prema statistici iz Subway-a u Hrvatskoj, najtraženiji sendvič kod tamošnjih kupaca u protekloj godini bio je ChickenTeriyaki u varijanti od 15 cm (6-inch), što znači da je svaki četvrti naručeni sendvič u ovom restoranu bio upravo – sendvič s piletinom u terijaki sosu.
– U našoj prvoj godini rada u Hrvatskoj primetili smo nekoliko veoma zanimljivih trendova – kupci su vrlo osvešćeni i upoznati s nutritivnim vrednostima naših sendviča, pa se u velikoj meri traže sendviči koji imaju povoljan odnos sastojaka i dobre nutritivne vrednosti – kaže Vladimir Hanula, prvi franšizni partner Subway-a u Hrvatskoj, ujedno i Subway development agent, zadužen za pronalaženje novih franšiznih partnera na ovom tržištu.
Hanula dodaje i objašnjava: – Zanimljiv je i podatak da se više kupaca, njih 57%, odlučuje za manji sendvič od 15 cm, dok veći, Footlong sendvič od 30 cm bira 43% kupaca. Ovaj podatak nam s jedne strane govori kako su naši sendviči vrlo dobro količinski odmereni, a s druge, ponovo potvrđuje da su kupci dobro osvešćeni po pitanju količine unosa hrane u organizam.
Lista najpopularnijih Subway sendviča u Hrvatskoj
– Takođe, naše prodajne statistike kažu da je od otvaranja restorana u Hrvatskoj najviše narudžbina realizovano u našem premijum segmentu. Kad ulazimo na neko tržište, naša početna očekivanja temeljimo na uobičajenoj praksi sa sličnih tržišta, a ta praksa kaže da se kupci, posebno u početku, odlučuju za klasične, manje egzotične okuse. U Hrvatskoj to od samog početka nije slučaj i vrlo nam je prijatno iznenađenje potvrda da Hrvatska po izboru hrane pozitivno odskače od proseka EU i kupci radije biraju kvalitet ispred kvantiteta – ističe Hanula.
Osim što je ChickenTeriyaki najpopularniji sendvič, s 26% udela, najvišim u regiji, pokazalo se i da je Steak sendvič, takođe neočekivano, znatno popularniji nego u ostatku regije. Najpopularniji kolačić je DoubleChocolateCookie. Subway ističe i da više od 30% gostiju restorana u Hrvatskoj čine turisti.
Trenutno u Hrvatskoj radi jedan Subway restoran – u “foodcourtu” Arena Centra u Zagrebu. Ovaj restoran se prostire na 56 kvadrata i nudi sendviče, wraps, salate, supe, kolačiće, kafu i bezalkoholna pića. Uz nekoliko vrsta peciva, sveže povrće, izbor mesa i sireva, kupci mogu da biraju između tri milijarde kombinacija. Svaki dan se nudi i specijalitet dana – Sub of The Day.
Subway je trenutno u procesu otvaranja još jednog restorana u Zagrebu, a u planu ostaje i dalje širenje u druge hrvatske gradove. Za preduzetne iz Hrvatske koji razmišljaju o kupovini franšize i otvaranju sopstvenog Subway restorana, više informacija dostupno je na Facebook stranici: www.facebook.com/SubwayDevelopmentHrvatska.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...