U ovom trenutku, tri Nude Fresh&Juicy bara posluju u Pragu. Kompanija, međutim, ima ambiciju da se franšizno proširi i na tržištima Balkana.
Sreda
13.02.2013.
Češka kompanija Nude Juice and Smoothie želi da proširi lanac barova koji nude sveže ceđene sokove. Primaoce franšize traže i u ovom regionu.
 

U Češkoj se od 2005. pod brendom Nude Fresh&Juicy razvija koncept modernog bara u kojem se služe 100% sveže ceđeni sokovi, šejkovi od voća, smutiji i voćne salate. Odnedavno, češka kompanija primaoce franšize traži i na tržištima Srbije i Hrvatske. Preduzetnicima koji bi želeli da se bave ovom vrstom posla, nude se tri moguća modela saradnje. Primalac, prvo, može da dobije franšizu za kompletno opremljen bar pod brendom Nude Fresh&Juicy. Zatim, primalac može samo da doda ponuđeni koncept u već postojeći lokal koji vodi pod sopstvenim brendom (korner franšiza). Po trećem modelu, primalac franšize može samo da učestvuje u online prodaji sokova putem specijalizovanog e-shop-a -- ali se ovaj model saradnje, kao zaseban vid franšize -- za sada nudi samo partnerima iz Češke.

Trenutno, u Češkoj posluju tri Nude Fresh&Juicy bara, sva tri su u Pragu. Jedan od svojih barova kompanija je, međutim, bila prisiljena da zatvori zbog slabog prometa. -- Lokacija, jednostavno, nije bila sretno odabrana -- objašnjava Pšemišl Hejda, direktor kompanije. -- Tako smo se iz prve ruke uverili da je izbor lokacije jedan od najbitnijih činilaca uspeha -- dodaje Hejda. Izbor atraktivne i pažljivo odabrane lokacije od tada ulazi u korpus podrške koju Nude Juice and Smoothies, kao davalac franšize, pruža svojim primaocima.

Po "tajnoj" recepturi

Nude Fresh&Juicy barovi nude 100% sveže voće i povrće, voćne šejkove, smutije i voćne salate. Osnovna ponuda je dopunjena i širokim izborom voda i energetskih pića. -- Koristimo samo svoje recepte, jer želimo da udovoljimo različitim ukusima naših kupaca. Takođe, svi napici se spremaju „na licu mesta“, pred našim mušterijama -- kaže Pšemišl Hejda i naglašava da se voće i povrće pre obrade drži u hladnom stanju, što garantuje svežinu i kvalitet napitaka.

Ulazna naknada za ovaj koncept iznosi 3.900 evra (99.000 čeških kruna),a iznos ukupne investicije varira u zavisnosti od tipa franšizne jedinice i uslova rentiranja prostora. Za prvi model bara, recimo, potrebno je izdvojiti 40-60.000 evra, redovna franšizna naknada iznosi 5-15% od prodaje, a naknada za marketing 3%. Ugovor se potpisuje na pet godina.