Čista ideja
(foto: sa otvaranja prve radnje u Srbiji)
Kompanija 5asec, koja se bavi hemijskim čišćenjem, posluje u Srbiji od sredine prošle godine i trenutno kreiraju franšizni paket koji će ponuditi potencijalnim primaocima franšize krajem godine.
Za sada još nisu definisani detaljni uslovi, kao ni naknade koje će primalac morati da plaća. Poznato je, međutim, da je za otvaranje jedne radnje neophodno uložiti oko 100.000 evra. Povraćaj investicije može da se očekuje za tri godine.
Primaoci će ugovor potpisivati na pet godina, a biće u obavezi da i sami budu uključeni u posao. Sva pravila i procedure biće definisani franšiznim paketom.
Obuka primalaca franšize trajaće najmanje dva meseca. Tokom tog procesa primaoci franšize dobiće kompletan know-how, tj. kompletno znanje potrebno za pokretanje i vođenje posla.
Primaoci će, međutim, imati kontinuirane treninge sa ciljem da im se prenesu sva nova rešenja i inovacije do kojih dođe centar za razvoj kompanije 5asec, koji se nalazi u sedištu u Ženevi. Davalac franšize će obezbediti i marketinšku podršku, ali će i mesečno kontrolisati ispunjavanje 5asec standarda.
POGLEDAJTE ČLANKE
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.