Eksperiment sa uvođenjem zdravijih obroka u jelovnik McDonald’s-a u Americi nije uspeo. Ispostavilo se da kupci ipak više vole proizvode po kojima je McDonald’s i toliko popularan - hamburgere.
Sreda
19.06.2013.
Novi direktor McDonald’s-a Den Tompson pokušao je da u meni ovog lanca restorana uvede zdravije obroke i salate. Kupci i nisu bili toliko oduševljeni.
 

Da je navike teško menjati , ali i da ljudi vole starog dobrog McDonald's-a baš zbog toga kakav jeste uverio se i novi direktor američkog giganta nakon što je pokušao da u ponudu uvede i „mnogo zdravije obroke“ i salate. Učinio je to pod pritiskom stalnih pritužbi da konstantno raste broj gojaznih Amerikanaca koji se hrane u McDonald's-u. Međutim, rezultati nisu doveli do očekivanog učinka. Ljudi, jednostavno, vole hamburgere.

Ispostavilo se da prodaja salata i zdrave hrane čini samo 2-3% prometa. Tako da ne mislim da će te stavke na meniju uopšte biti glavni pokretači razvoja u bliskoj budućnosti – rekao je Den Tompson. Na mesto predsednika kompanije imenovan je u julu prošle godine, a nameru da promeni kurs u formiranju jelovnika brze hrane podstaknuta je i odobravanjem samih klijenta McDonald's-a. – Naši kupci su nam dali zeleno svetlo za to, stoga smo i uveli nove kategorije proizvoda – objašnjava Tompson. Dogodilo se, međutim, da ta odlučnost nije donela očekivane rezultate.

I pored toga što smo na kraju odustali od ove kampanje, trudićemo se da i dalje naglasak bude na zdravim jelima. Verovatno će u budućnosti broj nezdravih stavki u ponudi biti znatno ograničen – zaključuje Den Tompson.

McDonald's je, inače, više fokusiran na borbu protiv konkurencije. Kompanija je u Južnoj Americi uvela probnu uslugu dostave hrane na kućnu adresu, koju su ranije energično odbijali zbog gubitka u svežini obroka. Međutim, situacija u drugim restoranima brze hrane navela je kompaniju da učestvuje u toj trci – sličnu uslugu u Americi već nudi McDonald's-ov najveći rival Burger King.