Eksperiment nije uspeo

Da je navike teško menjati , ali i da ljudi vole starog dobrog McDonald's-a baš zbog toga kakav jeste uverio se i novi direktor američkog giganta nakon što je pokušao da u ponudu uvede i „mnogo zdravije obroke“ i salate. Učinio je to pod pritiskom stalnih pritužbi da konstantno raste broj gojaznih Amerikanaca koji se hrane u McDonald's-u. Međutim, rezultati nisu doveli do očekivanog učinka. Ljudi, jednostavno, vole hamburgere.
– Ispostavilo se da prodaja salata i zdrave hrane čini samo 2-3% prometa. Tako da ne mislim da će te stavke na meniju uopšte biti glavni pokretači razvoja u bliskoj budućnosti – rekao je Den Tompson. Na mesto predsednika kompanije imenovan je u julu prošle godine, a nameru da promeni kurs u formiranju jelovnika brze hrane podstaknuta je i odobravanjem samih klijenta McDonald's-a. – Naši kupci su nam dali zeleno svetlo za to, stoga smo i uveli nove kategorije proizvoda – objašnjava Tompson. Dogodilo se, međutim, da ta odlučnost nije donela očekivane rezultate.
– I pored toga što smo na kraju odustali od ove kampanje, trudićemo se da i dalje naglasak bude na zdravim jelima. Verovatno će u budućnosti broj nezdravih stavki u ponudi biti znatno ograničen – zaključuje Den Tompson.
McDonald's je, inače, više fokusiran na borbu protiv konkurencije. Kompanija je u Južnoj Americi uvela probnu uslugu dostave hrane na kućnu adresu, koju su ranije energično odbijali zbog gubitka u svežini obroka. Međutim, situacija u drugim restoranima brze hrane navela je kompaniju da učestvuje u toj trci – sličnu uslugu u Americi već nudi McDonald's-ov najveći rival Burger King.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...