Grčki specijalitet po lokalnoj recepturi

K.Čizmić
Kristijan Čizmić, koji stoji iza lanca Giros plus, kaže da su mesecima pravili sopstvenu recepturu za giros u želji da stvore jedinstven proizvod koji bi se razlikovao po ukusu i kvalitetu. – Želeli smo da naš proizvod bude zapravo "srpski giros" koji bi se isticao kvalitetom, ali smo akcenat stavili i na samu uslugu. Uložili smo trud, "pojačali" marketing, učestvovali smo na raznim promocijama i isplatilo se – kaže Čizmić.
Za sada imaju pet lokala u sopstvenom vlasništvu u Beogradu i šest franšiza. – Smatramo da franšizing kao model poslovanja predstavlja veliku mogućnost za mala preduzeća, jer dobijaju ne samo brend, već i proizvod koji su kupci prihvatili i zavoleli. Time se izbegavaju ogromni troškovi uvođenja proizvoda na tržište, ali i sav trud oko stvaranja brenda – objašnjava Čizmić.
Primaocima Giros plus franšize ne samo da nude jedinstveni brend, već i obuku radnika i zajednički marketing.
Pored klasične franšize Giros plus nudi još dve mogućnosti saradnje. – Zbog toga što nam je stalo da se naše meso za giros nađe na što više mesta, omogućili smo da određeni lokali prodaju isključivo naše meso, ali da ne moraju da koriste naš brend. U tom slučaju ne naplaćujemo nikakve naknade, ali smo i dalje spremni da obučimo radnike, kao i da omogućimo nabavku opreme na rate. Od takvih partnera zahtevamo da pripremaju meso po našim standardima, a naši ljudi na terenu ih kontrolišu. Zato smatramo da su vrlo bliski franšiznom poslovanju - objašnjava Čizmić.
– Njima, međutim, ne dajemo svoj brend jer, nažalost u Srbiji, nisu svi početnici u poslu u mogućnosti da ispune HACCP standard, što je jedan od naših uslova za primaoce franšize. Drugi oblik saradnje je klasična distribucija. Jednostavno, veliki broj fast-food lanaca od nas dobija samo meso – kaže Čizmić.
Da bi postao primalac Giros plus franšize preduzetnik treba, kako Čizmić kaže, da obezbedi dobru lokaciju. Kada primalac predloži lokaciju, Giros plus uradi analizu mogućeg prometa. Od same lokacije zavisi i veličina lokala, odnosno, da li postoji mogućnost i za baštu ili samo za fast-food sa šalterom. – Saradnja sa nama na prvom mestu zavisi od ambicije potencijalnih primalaca franšize. U ovim kriznim vremenima svako ko prepozna kvalitet u našem proizvodu i spreman je da radi – dobrodošao je u sistem. Nakon što ostvarimo kontakt, uputićemo potencijalnog saradnika u sve korake otvaranja lokala ukoliko nije otvoren, a ako već radi, onda u naše proizvode i uslove saradnje. Pored saveta, naši saradnici dobijaju i mogućnost kupovine aparata, dobijaju recepte i obuku radnika – kaže Čizmić.
Giros plus ima sopstvenu proizvodnju mesa. Nedavno su završili novi pogon za proizvodnju koji je prošao sve neophodne kontrole. Čizmić kaže i da su već dobijali zahteve za saradnju iz Slovenije, Hrvatske, Crne Gore i Republike Srpske, te da su pregovori u toku. – Ove godine nameravamo da proširimo mrežu kupaca, kao i sam asortiman. U ponudu smo nedavno uveli "burger plus" koji se odlično prodaje. Napredujemo, širimo se i unapređujemo proizvode i uslugu. To su nam glavni ciljevi – kaže on.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...