Verujem da će ovo, pored “matičnog” bara u Dobračinoj, biti glavni reprezentativni Rakia Bar koji će poslužiti kao uzor za dalje širenje franšizne mreže. Naša očekivanja su velika zbog toga što u potpunosti verujem u primaoce franšize.
Branko Nešić, vlasnik kompanije Redesign i tvorac koncepta Rakia Bar
Četvrtak
03.04.2014.
Nova franšiza Rakia Bara otvorena je u Zemunu. Primalac franšize će testirati novu ponudu, koja bi kasnije mogla da se nađe i u ostalim franšizama ovog bara.
 

Dimitrije Stevanović, primalac franšize Rakia Bara u Zemunu, kaže da su nekoliko godina planirali da otvore ovaj bar.  – Sa davaocem franšize se poznajem sedam godina i sve vreme smo pričali o tome da treba da otvorimo Rakia Bar i u Zemunu. Konačno smo realizovali želju – kaže Stevanović.

Mada bar radi tek oko mesec dana, posetom su zadovoljni, a planiraju da uskoro otvore i letnju baštu. Ciljna grupa su im mladi i zaposleni od 25 do 45 godina, mada su primetili da ima i mlađih i starijih posetilaca od pomenute starosne granice. – Vikendima se zaista traži mesto više, budući da je atmosfera barska i klupska, što se ljudima očigledno dopada. Ponuda u Zemunu se uglavnom zasniva na restoranima i kafanama, tako da je Rakia Bar nešto potupuno novo sa ove strane reke. Iako smo mislili da tek povremeno organizujemo nastupe di-džejeva, sada nam je to neizostavni deo programa vikendom. Radnim danom je, takođe, poseta solidna, a sredinom aprila planiramo otvaranje i letnje bašte – dodaje Stevanović.

Budući da se rakija, kako on kaže, više pije u prelaznim godišnjim dobima i zimi, sezona rakija će početi od septembra, dok su sada više usmereni na prilagođavanje ponude za letnji period.

Branko Nešić, tvorac koncepta i vlasnik kompanije Redesign koja je davalac franšize, slaže se da je Zemun idealna lokacija za Rakia Bar. – Postoje ljudi iz Zemuna koji ne žele da idu čak u centar. Zemunu smo ponudili novi barski koncept koji ima elemente tradicionalnog, ali i modernog, najviše u pogledu dizajna i muzike – kaže Nešić i dodaje da ima velika očekivanja.

 – Verujem da će ovo, pored “matičnog” bara u Dobračinoj, biti glavni reprezentativni Rakia Bar koji će poslužiti kao uzor za  dalje širenje franšizne mreže. Naša očekivanja su velika zbog toga što u potpunosti verujem u primaoce franšize. Uspeh u franšizingu 99 odsto zavisi od primalaca franšize. U ovom slučaju, naše energije su se u potpunosti prepoznale, a to je najvažnije u ovom poslu – ističe Nešić.

Rakia Bar u Zemunu postaće i deo Beogradske rakija ture koja predstavlja, kako Nešić objašnjava, zabavno-profesionalnu degustaciju rakije. – Tura će biti organizovana na relaciji Dorćol-Zemun u saradnji sa Turističkom organizacijom Zemuna. Za nju su najviše zainteresovani naši ljudi koji dovode strance, međutim i sami se iznenade kada čuju priče o rakiji, njenoj istoriji, slaganju pet mezetluka sa pet različitih rakija, o načinima degustacije – objašnjava Nešić.

U ovom lokalu uvedena je i specijalna ponuda kafa u saradnji sa kafeterijom Pržionica. – Ukoliko se koncept pokaže uspešnim, biće uveden u sve ostale Rakia Barove – kaže Nešić.

 


Vesna Lapčić
saradnik