I Zemun dobija Rakia Bar

Branko Nešić, vlasnik kompanije Redesign i tvorac koncepta Rakia Bar
Dimitrije Stevanović, primalac franšize Rakia Bara u Zemunu, kaže da su nekoliko godina planirali da otvore ovaj bar. – Sa davaocem franšize se poznajem sedam godina i sve vreme smo pričali o tome da treba da otvorimo Rakia Bar i u Zemunu. Konačno smo realizovali želju – kaže Stevanović.
Mada bar radi tek oko mesec dana, posetom su zadovoljni, a planiraju da uskoro otvore i letnju baštu. Ciljna grupa su im mladi i zaposleni od 25 do 45 godina, mada su primetili da ima i mlađih i starijih posetilaca od pomenute starosne granice. – Vikendima se zaista traži mesto više, budući da je atmosfera barska i klupska, što se ljudima očigledno dopada. Ponuda u Zemunu se uglavnom zasniva na restoranima i kafanama, tako da je Rakia Bar nešto potupuno novo sa ove strane reke. Iako smo mislili da tek povremeno organizujemo nastupe di-džejeva, sada nam je to neizostavni deo programa vikendom. Radnim danom je, takođe, poseta solidna, a sredinom aprila planiramo otvaranje i letnje bašte – dodaje Stevanović.
Budući da se rakija, kako on kaže, više pije u prelaznim godišnjim dobima i zimi, sezona rakija će početi od septembra, dok su sada više usmereni na prilagođavanje ponude za letnji period.
Branko Nešić, tvorac koncepta i vlasnik kompanije Redesign koja je davalac franšize, slaže se da je Zemun idealna lokacija za Rakia Bar. – Postoje ljudi iz Zemuna koji ne žele da idu čak u centar. Zemunu smo ponudili novi barski koncept koji ima elemente tradicionalnog, ali i modernog, najviše u pogledu dizajna i muzike – kaže Nešić i dodaje da ima velika očekivanja.
– Verujem da će ovo, pored “matičnog” bara u Dobračinoj, biti glavni reprezentativni Rakia Bar koji će poslužiti kao uzor za dalje širenje franšizne mreže. Naša očekivanja su velika zbog toga što u potpunosti verujem u primaoce franšize. Uspeh u franšizingu 99 odsto zavisi od primalaca franšize. U ovom slučaju, naše energije su se u potpunosti prepoznale, a to je najvažnije u ovom poslu – ističe Nešić.
Rakia Bar u Zemunu postaće i deo Beogradske rakija ture koja predstavlja, kako Nešić objašnjava, zabavno-profesionalnu degustaciju rakije. – Tura će biti organizovana na relaciji Dorćol-Zemun u saradnji sa Turističkom organizacijom Zemuna. Za nju su najviše zainteresovani naši ljudi koji dovode strance, međutim i sami se iznenade kada čuju priče o rakiji, njenoj istoriji, slaganju pet mezetluka sa pet različitih rakija, o načinima degustacije – objašnjava Nešić.
U ovom lokalu uvedena je i specijalna ponuda kafa u saradnji sa kafeterijom Pržionica. – Ukoliko se koncept pokaže uspešnim, biće uveden u sve ostale Rakia Barove – kaže Nešić.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...