Telepizza u Španiji sarađuje sa hotelskim lancima Holiday Inn, Catalonia Hotels i NH. Partner u Poljskoj joj je Ibis budget.
Četvrtak
06.11.2014.
Franšizni lanac picerija Telepizza poznat je i po tome što svoje specijalitete nudi u hotelima širom Španije. Iskustvo sa matičnog tržišta sada su preneli i u Poljsku.
 

Već nekoliko godina najpoznatiji španski lanac picerija Telepizza sarađuje sa više od 550 hotela u Španiji. Hotelski lanci Holiday Inn, Catalonia Hotels i NH uvrstili su, naime, u ponudu svog „rum servisa“ i specijalitete ove picerije. Gostima je na taj način data mogućnost da bez mnogo muke naruče hranu čak i noću ili nakon zatvaranja kuhinje u hotelu.

Isti model saradnje, Telepizza je nedavno pokrenula i u Poljskoj, sa lancem hotela Ibis budget. Za sada, specijalitete španskog brenda nudi devet hotela: po dva u Varšavi, Krakovu i Vroclavu, i po jedan u Šćećinu, Torunu i Katovicama.

Hoteli su za Telepizzu bogat izvor novih mušterija. Svakog meseca, primamo na stotine narudžbi iz Ibis budget hotela širom Poljske. Odlični rezultati su nas ohrabrili i naveli da počnemo da razmišljamo o saradnji sa još nekolicinom hotelskih lanaca. Nadamo se da će se to ostvariti još tokom ove godine – kaže Ivona Olbris, direktorka lanca Telepizza u Poljskoj.

Za razliku od partnera na matičnom tržištu, saradnju je u ovom slučaju inicirao poljski hotelski lanac. – Pored svega što možemo da ponudimo, smatrali smo da će Telepizza uneti osveženje u našu ponudu, a da gosti za to zaista ne moraju da izdvajaju mnogo novca – kaže Joana Švjerkoš, zamenica direktora prodaje, distribucije i marketinga hotelske grupe Orbis kojoj priradaju i Ibis budget hoteli.

Telepizza je, inače, jedan od najvećih lanaca picerija u Poljskoj, a vodeći po dostavi na kućnu adresu. U lancu ima 115 poslovnica – od toga, 31 picerija je u vlasništvu kompanije, 84 su franšize. Telepizza godišnje proda više od 6 miliona pizza – 70 posto se dostavi na kućnu adresu, pri čemu je 25 posto tih narudžbi došlo preko interneta.

Pored Španije i Poljske, Telepizza ima picerije i na tržištima Kine, Perua, Portugala, El Salvadora, Gvatemale, Čilea, Kolumbije i  Ujedinjenih Arapskih Emirata. Ove godine su potpisali ugovore sa primaocima franšize za tržišta Rusije i Angole. Ukupno imaju 1.200 picerija i usluže više od 400 miliona potrošača.