Starbucks u susedstvu
Starbucks se na tržištu Mađarske pojavio 2010. godine. U tom trenutku, međutim, ekonomska kriza je bila u punom jeku, tako da se američkom lancu, bez obzira na veličinu mreže i popularnost brenda, nije prognozirala sjajna budućnost. I pored teških ekomomskih uslova i konkurencije, Starbucks je uspeo da opstane na tržištu, a za samo četiri godine, postane i vodeći brend u sektoru kafeterija u Mađarskoj.
Rezultat dinamičnog razvoja je i deseta kafeterija u lancu koja je, kao i prethodne, otvorena u Budimpešti. Iako Starbucks namerava da se u narednim godinama pojavi i u drugim većim gradovima, za sada rade na rastu i jačanju mreže u glavnom gradu Mađarske.
Najveći svetski lanac kafeterija na svetu, sa više od 21.000 jedinica, prisutan je u 65 zemalja. Tokom prošle godine otvorio je 1.599 novih kafeterija širom sveta, što je, zapravo, vrlo blizu zacrtanom cilju od 1.650 kafeterija, koliko je planirano da bude otvoreno do kraja septembra 2015. godine. Starbucks je prošle godine i zvanično uveo franšizing kao jedan od mogućih načina za širenje mreže u Evropi.
Najnoviji finansijski izvještaj, pak, pokazuje da je prodaja u fiskalnoj 2013/14. godini porasla 11 posto, na 16,4 milijarde dolara, što je istorijski rekord kompanije.
Izvor: Franchising.hu
POGLEDAJTE ČLANKE
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...