Mreža se brzo plete
Saša Bašić kaže da, nakon četiri godine provedene u Cammeo grupi, nije mnogo razmišljao da li da uzme franšizu ovog taksi udruženja. Otvorio je malo preduzeće, a franšiza je, kako kaže, bila i put do sigurne egzistencije. – Zadovoljan sam franšizom i volim ovo što radim. Posao taksiste je predivan, zanimljiv i dinamičan. Zaposlio sam još jednog radnika koji, takođe, ima sigurnu platu – kaže Bašić.
Pojedini primaoci ove franšize svedoče da se za tri meseca poslovanja u sistemu može ostvariti promet veći i do 30 posto. – No, to ne bih mogao učiniti bez saveta davaoca franšize, poslovnog modela i mentorstva –kaže jedan od njih. Pored toga, istuču i da brže dolaze do novih klijenata, mogu da kupuju jeftinije gorivo, imaju povoljniji servis automobila, odnosno, imaju "više posla i profita, a manje davanja".
Taxi Cammeo je franšizni sistem počeo da razvija prošle godine. Prve primaoce su pronašli u Osijeku. Danas, franšizne partnere imaju i u Zagrebu, Rijeci i Varaždinu, dok je na obuci trenutno još 56 primalaca franšize. Ovaj model saradnje i poslovanja Taxi Cammeo planira da ponudi i u drugim gradovima Hrvatske, među kojima su i Dubrovnik, Split, Pula, Zadar, Šibenik, kao i Karlovac i Slavonski Brod.
Vladimir Minovski, vlasnik i tvorac brenda Taxi Cammeo, kaže da kompanija uz svoj know-how, brend i resurse daje šansu primaocima franšize da postanu uspešni preduzetnici. – Započeo sam rad kao telefonista i dispečer, a potom i kao direktor najvećeg taksi servisa u državi. Tokom tog perioda imao sam priliku da se upoznam sa svim izazovima s kojima se na svim nivoima susreću radnici taksi službe. Deo svog vremena sam uložio i u istraživanje trendova i poslovnih modela u taksi službama širom sveta, a sve kako bih unapredio kvalitet usluge Taxi Cammea i poboljšao zadovoljstvo naših korisnika – kaže Minovski.
POGLEDAJTE ČLANKE
Pametno ulaganje u koncept budućnosti
/07.11.2023.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.