U KFC po kafu?

Iako KFC na većini tržišta uz svoje specijalitete od piletine služi i kafu, američki fast-food lanac svakako nije mesto gde se ide zbog kafe. Sudeći, međutim, po marketinškoj kampanji koja traje u Velikoj Britaniji, to bi uskoro trebalo da se promeni. KFC je, naime, sklopio partnerstvo sa američkim proizvođačem kafe Seattle's Best Coffee, „sestrinskom“ kompanijom Starbucks-a, tako da će tokom 2015. u ponudu svojih restorana u Velikoj Britaniji uvesti i kafu pomenutog brenda.
Ono što je posebno zanimljivo jeste ideja da se kafa ne služi u standardnom „pakovanju“, već u – jestivoj ambalaži. Čaša za kafu će, kako kažu, biti napravljena od sloja vafla i bele čokolade otporne na toplotu, uvijena dodatno u tanki šećerni „papir“.
Koncept je još uvek u fazi testiranja, a „osmišljavanje“ jestive čaše povereno je londonskom kreativnom timu The Robin Collective, poznatom po neverovatnim i zanimljivim kulinarskim eksperimentima.
Kafa pod brendom Seattle's Best Coffee se, inače, već od maja 2014. prodavala u određenom broju KFC restorana u Velikoj Britanij. Ideja o jestivoj čaši, koja će od sada moći da se kupi u svim restoranima na ostrvu, ne samo da će privući pažnju potrošača, već i „razdrmati“ ustaljenu sliku o KFC-u kao „običnom lancu brze hrane“. Američki i britanski mediji se slažu – marketinški potez vredan hvale.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...