U KFC po kafu?

Iako KFC na većini tržišta uz svoje specijalitete od piletine služi i kafu, američki fast-food lanac svakako nije mesto gde se ide zbog kafe. Sudeći, međutim, po marketinškoj kampanji koja traje u Velikoj Britaniji, to bi uskoro trebalo da se promeni. KFC je, naime, sklopio partnerstvo sa američkim proizvođačem kafe Seattle's Best Coffee, „sestrinskom“ kompanijom Starbucks-a, tako da će tokom 2015. u ponudu svojih restorana u Velikoj Britaniji uvesti i kafu pomenutog brenda.
Ono što je posebno zanimljivo jeste ideja da se kafa ne služi u standardnom „pakovanju“, već u – jestivoj ambalaži. Čaša za kafu će, kako kažu, biti napravljena od sloja vafla i bele čokolade otporne na toplotu, uvijena dodatno u tanki šećerni „papir“.
Koncept je još uvek u fazi testiranja, a „osmišljavanje“ jestive čaše povereno je londonskom kreativnom timu The Robin Collective, poznatom po neverovatnim i zanimljivim kulinarskim eksperimentima.
Kafa pod brendom Seattle's Best Coffee se, inače, već od maja 2014. prodavala u određenom broju KFC restorana u Velikoj Britanij. Ideja o jestivoj čaši, koja će od sada moći da se kupi u svim restoranima na ostrvu, ne samo da će privući pažnju potrošača, već i „razdrmati“ ustaljenu sliku o KFC-u kao „običnom lancu brze hrane“. Američki i britanski mediji se slažu – marketinški potez vredan hvale.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...