Čast da prvi i doslovno pojedu čašu za kafu dobiće mušterije KFC-a u Velikoj Britaniji. Na taj način KFC će obeležiti partnerstvo s američkom kompanijom Seattle’s Best Coffee koja će od sada kafom snabdevati sve KFC restorane u Velikoj Britaniji.
Ponedeljak
02.03.2015.
Iz strateškog partnerstva KFC-a i proizvođača kafe Seattle’s Best Coffee rodila se zanimljiva ideja koja bi trebalo da osveži ponudu američkog lanca brze hrane.
 

Iako KFC na većini tržišta uz svoje specijalitete od piletine služi i kafu, američki fast-food lanac svakako nije mesto gde se ide zbog kafe. Sudeći, međutim, po marketinškoj kampanji koja traje u Velikoj Britaniji, to bi uskoro trebalo da se promeni. KFC je, naime, sklopio partnerstvo sa američkim proizvođačem kafe Seattle's Best Coffee, „sestrinskom“ kompanijom Starbucks-a, tako da će tokom 2015. u ponudu svojih restorana u Velikoj Britaniji uvesti i kafu pomenutog brenda.

Ono što je posebno zanimljivo jeste ideja da se kafa ne služi u standardnom „pakovanju“, već u – jestivoj ambalaži. Čaša za kafu će, kako kažu, biti napravljena od sloja vafla i bele čokolade otporne na toplotu, uvijena dodatno u tanki šećerni „papir“.

Koncept je još uvek u fazi testiranja, a „osmišljavanje“ jestive čaše povereno je londonskom kreativnom timu The Robin Collective, poznatom po neverovatnim i zanimljivim kulinarskim eksperimentima.

Kafa pod brendom Seattle's Best Coffee se, inače, već od maja 2014. prodavala u određenom broju KFC restorana u Velikoj Britanij. Ideja o jestivoj čaši, koja će od sada moći da se kupi u svim restoranima na ostrvu, ne samo da će privući pažnju potrošača, već i „razdrmati“ ustaljenu sliku o KFC-u kao „običnom lancu brze hrane“. Američki i britanski mediji se slažu – marketinški potez vredan hvale.