Posle Njujorka – Zagreb
Šta je zajedničko Njujorku i Zagrebu? Moderne perionice veša LG Laundry Lounge koje posluju po principu franšize. Prva perionica pod LG brendom otvorena je 2012. godine u Njujorku. Čekalo se skoro tri godine da se otvori i druga, što se desilo upravo u Zagrebu.
U kompaniji Bijeli svijet, koja je primalac master franšize LG Laundry Lounge za sve zemlje bivše Jugoslavije, kažu da će uskoro biti i novih otvaranja, kako u Hrvatskoj, tako i zemljama sveta.
Foto: Bijeli svijet
Franšizu perionice veša LG Laundry Lounge razvila je kompanija LG Electronics
Kako je ranije izjavio za Franchising.rs Mario Martinek, vlasnik kompanije Bijeli svijet, ova franšiza može da bude savršen dodatni posao jer ne zahteva veliko angažovanje. Prema njegovim rečima, ukoliko se posao započne sa četiri mašine za pranje i četiri mašine za sušenje veša, investicija se može isplatiti za pola godine.
Izgled perionica je strogo definisan, pa ne čudi, kako kaže Martinek, što LG zadržava pravo kontrole i insistira da svi standardi budu ispoštovani – za početak rada svake perionice neophodno je njihovo „zeleno svetlo“.
Za naredni period franšizne perionice veša ovog brenda biće otvorene u Maleziji i na Filipinima.
POGLEDAJTE ČLANKE

Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
NAJČITANIJE

Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Na tržištu u Makedoniji posluje nekoliko čuvenih svetskih franšiznih sistema. Većina ih je došla u poslednje tri godine i svoje prve objekte otvorila u glavnom gradu, Skoplju.