Promocijom do novih tržišta

Kornelia Šild-Ferenc
Kornelia Šild-Ferenc, rukovodilac direkcije prodaje i marketinga u kompaniji MiniPani, kaže da su u toku ove godine učestvovali na velikim, prestižnim evropskim i svetskim sajmovima prehrane kao što su Prodexpo u Moskvi i Tuttofood u Milanu. Tokom ovog meseca MiniPani će izlagati čak na dva sajma – PLMA u Amsterdamu i na FEC sajmu franšiza u Opatiji.
– Primarni cilj našeg učestvovanja na franšiznom sajmu u Opatiji je znatiželja i želja da upoznamo franšizno poslovanje u Hrvatskoj i Sloveniji, da vidimo da li postoji naklonost društva franšizingu, slična onoj u zapadnim zemljama. Zanima nas i da li se koncept franšiznog poslovanja promoviše, jer njegova popularizacija predstavlja jedan od ključnih aspekata bržeg ekonomskog razvoja privrede i njenog uključivanja u svetske i evropske integrativne tokove – objašnjava ona zašto će se krajem maja uputiti u na Sajam franšiza u Opatiju.
U Srbiji većina ljudi, kako kaže, ne razume šta je franšizni sistem poslovanja ili zna tek ponešto o njemu. – Mnogi ne vide da franšizno poslovanje može da pomogne u proširenju postojećeg poslovanja, započinjanju novog posla ili kao način samozapošljavanja. Ovom načinu poslovanja u Srbiji se još uvek ne daje na značaju, niti se prepoznaje mogućnost da se kroz franšizing, zapravo, podstiče preduzetništvo – dodaje ona zbog čega im je još interesantno da nastupaju na sajmovima.
– Franšizni sajmovi su specifični jer na jednom mestu okupljaju sve ljude koji su zainteresovani za franšizno poslovanje – davaoce i potencijalne primaoce franšize. Na predstojećem sajmu u Opatiji, cilj nam je, stoga, i dinamična razmena ideja – kaže Kornelia Šild-Ferenc.
Kompanija planira da i ove godine jača franšiznu mrežu, poveća lojalnost potrošača i pridobije nove, a sve to u nameri da zadrži vodeću poziciju na domaćem tržištu. Šild-Frenec napominje su u protekloj godini zadržali postojeći broj primalaca franšize, te da danas u Srbiji ima 300 franšiznih pekara, a u inostranstvu oko 100.
– I ova brojka pokazuje da je naša franšiza vrlo savremena i "dostupna" jer se sa minimalnim ulaganjem pokreće mini biznis i to u veoma kratkom vremenskom roku. Da bismo odgovorili na sve zahteve potrošača, konstanstno proširujemo i prilagođavamo asortiman naših proizvoda – kaže ona.
MiniPani je od novembra 2014. godine počeo sa izvozom proizvoda na tržište Rusije. U toku su pregovori za dalje širenje i dalji plasman peciva na ovom tržištu.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...