Veliki korak za BigPizzu

Kompanija MIM Team Food, vlasnik brenda BigPizza, nakon dve godine samostalnog širenja lanca picerija, odlučila je da se upusti u franšizing. Kako kažu u ovoj kompaniji, franšizni model je idealna prilika za izgradnju novih partnerstava i obostrani uspeh.
– Sa vizijom da naši objekti postanu omiljena destinacija, a dostava jedini izbor svih koji vole brzu uslugu, za sada u Srbiji, u budućnosti i regionalno, odlučili smo da sledeći potez bude širenje kroz franšize. Osnovna misija, i u franšizingu, biće pružanje vrhunske usluge, raznovrsnih, inovativnih proizvoda postojećim i novim potrošačima, u isto vreme zadržavanje kvaliteta, standarda. Da bismo to postigli, neophodno je biti pristupačan kupcima, što je jedino moguće brzom, ali pre svega kvalitetnom ekspanzijom – kažu osnivači kompanije.
Primaoci franšize su, prema njihovim rečima, u velikoj prednosti, jer dobijaju kompletan know-how i uređeno poslovanje sa unapred postavljenim pravilima. – To automatski umanjuje rizike dodatnih troškova koje smo mi kao „start-up“ kompanija imali na početku, a koji su često mnogo veći od projektovanih. Posebna prednost je uređeno poslovanje u okviru koga ne postoji, ili je šansa veoma mala za iznenađenja i odstupanje od postavljenih pravila, koja su kreirana upravo svakodnevnim prevazilaženjem izazova – kažu u ovoj kompaniji.
Tržište u Srbiji je, kako kažu vlasnici koncepta, specifično, ali u isto vreme i polje na kome je prostor za inovatore u bilo kojoj sferi poslovanja neograničen. – Naši roditelji su dugi niz godina uspešno vodili Marbo, a biznis započeli u Srbiji. Naša porodična poslovna tradicija je uvek uključivala preuzimanje rizika za proizvode i kompanije koje su kreirane na temeljima kvaliteta i svetskih standarda, a sa druge strane, promovisane kao drugačije od ostalih. Tako, ukoliko ste dovoljno maštoviti, kreativni i stručni, možete stvoriti nova pravila poslovanja i za kratko vreme i sami kreirati tržište. Mi, svakako, osluškujemo potrebe i svakodnevno unapređujemo sve segmente poslovanja kako bi kupac bio zadovoljniji – navode u kompaniji.
Foto: BigPizza, Beograd
Franšiza lanca BigPizza dobra je poslovna prilika i zbog poverenja kupaca koje je sticano u prethodne dve godine kroz ponudu kvalitetnih proizvoda, različitih ukusa. Kako kažu, prvi su lanac koji je u ponudu uvrstio i proteinske proizvode i poslastice. Prednost ovog lanca, koja može značiti i primaocima franšize, jeste i to što svakom potrošaču daju mogućnost da izabere sastojke za svoju omiljenu picu. Sa druge strane, kada je reč o dostavi, BigPizza je, prema njihovim rečima, ispunila obećanje i daje besplatno picu ako se ne dostavi u roku od 30 minuta. Takođe, navode oni, možda nije poznato, ali drugo omiljeno jelo u Srbiji je upravo pica.
– Ono što je najvažnije, mi se ne vodimo teorijom koja kruži o franšizingu, da se davalac franšize razvija iz tuđeg kapitala. Nije nam želja da po svaku cenu damo franšizu i naplaćujemo razne naknade kroz poslovanje. Naprotiv, naša želja je da partneri prođu kroz standardizovanu obuku kako bi mogli da prate misiju, viziju i poštuju izgrađene vrednosti našeg brenda – naglašavaju vlasnici brenda BigPizza.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...