BigPizza za sada ima 12 picerija – 11 u Beogradu i jednu u Pančevu. Franšizing će biti idealan model za izgradnju novih partnerstava i otvaranje novih lokala.
Ponedeljak
10.08.2015.
Prvi restoran BigPizza otvoren je pre nešto manje od dve godine. Danas u Srbiji pod ovim brendom posluje 12 lokala, a dalje širenje je planirano i u zemljama regiona.
 

Kompanija MIM Team Food, vlasnik brenda BigPizza, nakon dve godine samostalnog širenja lanca picerija, odlučila je da se upusti u franšizing. Kako kažu u ovoj kompaniji, franšizni model je idealna prilika za izgradnju novih partnerstava i obostrani uspeh.

– Sa vizijom da naši objekti postanu omiljena destinacija, a dostava jedini izbor svih koji vole brzu uslugu, za sada u Srbiji, u budućnosti i regionalno, odlučili smo da sledeći potez bude širenje kroz franšize. Osnovna misija, i u franšizingu, biće pružanje vrhunske usluge, raznovrsnih, inovativnih proizvoda postojećim i novim potrošačima, u isto vreme zadržavanje kvaliteta, standarda. Da bismo to postigli, neophodno je biti pristupačan kupcima, što je jedino moguće brzom, ali pre svega kvalitetnom ekspanzijom – kažu osnivači kompanije.

Primaoci franšize su, prema njihovim rečima, u velikoj prednosti, jer dobijaju kompletan know-how i uređeno poslovanje sa unapred postavljenim pravilima. – To automatski umanjuje rizike dodatnih troškova koje smo mi kao start-up kompanija imali na početku, a koji su često mnogo veći od projektovanih. Posebna prednost je uređeno poslovanje u okviru koga ne postoji, ili je šansa veoma mala za iznenađenja i odstupanje od postavljenih pravila, koja su kreirana upravo svakodnevnim prevazilaženjem izazova – kažu u ovoj kompaniji.

Tržište u Srbiji je, kako kažu vlasnici koncepta, specifično, ali u isto vreme i polje na kome je prostor za inovatore u bilo kojoj sferi poslovanja neograničen. – Naši roditelji su dugi niz godina uspešno vodili Marbo, a biznis započeli u Srbiji. Naša porodična poslovna tradicija je uvek uključivala preuzimanje rizika za proizvode i kompanije koje su kreirane na temeljima kvaliteta i svetskih standarda, a sa druge strane, promovisane kao drugačije od ostalih. Tako, ukoliko ste dovoljno maštoviti, kreativni i stručni, možete stvoriti nova pravila poslovanja i za kratko vreme i sami kreirati tržište. Mi, svakako, osluškujemo potrebe i svakodnevno unapređujemo sve segmente poslovanja kako bi kupac bio zadovoljniji – navode u kompaniji.

Foto: BigPizza, Beograd

Franšiza lanca BigPizza dobra je poslovna prilika i zbog poverenja kupaca koje je sticano u prethodne dve godine kroz ponudu kvalitetnih proizvoda, različitih ukusa. Kako kažu, prvi su lanac koji je u ponudu uvrstio i proteinske proizvode i poslastice. Prednost ovog lanca, koja može značiti i primaocima franšize, jeste i to što svakom potrošaču daju mogućnost da izabere sastojke za svoju omiljenu picu. Sa druge strane, kada je reč o dostavi, BigPizza je, prema njihovim rečima, ispunila obećanje i daje besplatno picu ako se ne dostavi u roku od 30 minuta. Takođe, navode oni, možda nije poznato, ali drugo omiljeno jelo u Srbiji je upravo pica.

Ono što je najvažnije, mi se ne vodimo teorijom koja kruži o franšizingu, da se davalac franšize razvija iz tuđeg kapitala. Nije nam želja da po svaku cenu damo franšizu i naplaćujemo razne naknade kroz poslovanje. Naprotiv, naša želja je da partneri prođu kroz standardizovanu obuku kako bi mogli da prate misiju, viziju i poštuju izgrađene vrednosti našeg brenda – naglašavaju vlasnici brenda BigPizza.


Vesna Lapčić
saradnik