Opipavanje pulsa

Kada se u četvrtak, 15. oktobra otvore vrata na Palati kulture i nauke u Varšavi, posetioci najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi moći će da se upoznaju i sa konceptom riječkog kafića/paba King's Caffe. Tvorci ovog koncepta, Vedran Jakominić i Igor Matetić, kažu da ne očekuju previše, ali da će prisustvo na ovako velikom sajmu biti dragoceno iskustvo. – Ideja je bila da prezentiramo naš koncept na novom i izuzetno zanimljivom tržištu, da vidimo kako ono „diše“. Vjerujemo da je Poljska perspektivno tržište i da im doista treba King's Caffe – kaže Jakominić.
Svesni su da će biti među jakom konkurencijom, jer je, po pravilu, na sajmovima franšiza najviše izlagača upravo iz sektora gastronomije i ugostiteljstva. I pored toga, veruju da je koncept sam po sebi dovoljno zanimljiv i da će privući pažnju poljskih preduzetnika. Jedinstvenost King's Caffe je, naime, u tome što je danju pravi kafić – mesto na kojem se može popiti dobra kafa, dok se noću „transformiše“ u čistokrvni pab, sa odličnom selekcijom točenih piva. – Klasičan kafić u pravilu ne može očekivati previše gostiju u večernjim satima i obratno – pab nije preatraktivan preko dana. Stoga smo i napravili spoj koji čini da smo uvijek puni – objašnjava Matetić šta bi moglo da privuče potencijalne primaoce franšize u Poljskoj. – Nadamo se da će se to i ostvariti, ako ne ove, a onda naredne godine – kaže, ne bez vidljivog optimizma.
King's Caffe će, inače, na samom štandu biti sa još jednim riječkim franšiznim sistemom – lancem pomfrit barova Surf’n’Fries, kao i Hrvatskom gospodarskom komorom – Županijskom komorom Rijeka. – Stoga, pripremili smo osnovno – plakate, letke, minijaturnu postavku stola, tek da gostima dočaramo ono najosnovnije što King's Caffe pabove čini onim što jesu. Uz to, donosimo i naš očaravajući osmjeh – kaže Vedran Jakominić.
Tvorci King's Caffe-a imaju i razlog što dolaze zadovoljni na sajam. Naime, sredinom avgusta otvoren je drugi King's Caffe u Rijeci koji je za vrlo kratko vreme prevazišao sva očekivanja. Taj lokal je i prva King's Caffe franšiza, koja, uz to, donosi i značajnu novinu. Novi lokal ima i kuhinju, tako da je „kraljevski“ kafić/pab na kraju prerastao i u restoran. – Rekli bismo da se sve odvijalo kao iz snova. Početak je bio mnogo bolji nego što smo očekivali, pa smo čak imali i organizacijskih izazova. Međutim, uspjeli smo uhvatiti korak za čas – kaže Igor Matetić. Sa postignutim tempom razvoja i dosadašnjim učinkom, ovaj lokal je ujedno postao i flagship za sve buduće King's Caffe Food pabove.
POGLEDAJTE ČLANKE

Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sistemu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim sosevima i origanalnoj ambalaži, konačno je stigao u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojne svetske destinacije, a uskoro stiže u još jednu zemlju ovog regiona. Osim toga, koncept se stalno inovira.
Surf'n'Fries, brend iz Rijeke poznat po prodaji pomfrita „za poneti“, otvorio je svoj prvi franšizni objekt u Australiji.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...