„Kralj“ uskoro i u Hrvatskoj
Ljiljana Plazibat, vlasnica i direktorka kompanije „Uslužni centar“, kaže da je u preduzetništvu poslednjih 20 godina. S obzirom da je njen dosadašnji posao zavisio isključivo od njenog direktnog angažmana i prisustva, želela je da započne novi biznis koji bi obezbedio prihode za čitavu porodicu i onog trenutka kada ona ne bude više radila. – Tražila sam franšizu jer nisam navikla raditi za druge, već biti sama svoj gazda. Istovremeno, željela sam da u tome što radim budem jedina ili prva u Hrvatskoj, da uhodam posao koji će kasnije nositi obitelj, a meni davati dio profita za ugodan život u mirovini... Ja pokrenem i financiram sada i investiram slobodan novac, a oni dalje rade – kaže ova šezdesetogodišnja preduzetnica.
Foto: Kralj – Coffee Donuts & Snacks
Pokretanjem ovog posla želela je, kako kaže, da pomogne posebno svojoj snahi koja se bavi stresnim poslom medicinske sestre, a koja, s druge strane, obožava da kuva i peče kolače. – Želela sam da joj omogućim da se bavi onim što voli. Tražila sam na vašem portalu nešto u ovoj oblasti i najviše mi se svideo koncept kafe-pekare „Kralj“. Zaputila sam se za Beograd, upoznala divne ljude koji vode ovu franšizu, probala fantastične proizvode za koje sam sigurna da u ovom času nema ukusnijih i konkurentnijih. Kada sam upoznala i vlasnika firme, priča je bila konačno potvrđena. Upoznala sam divne ljude, krasan tim sa kojim će sigurno biti ugodno i uspješno raditi. Spremni su se i prilagoditi našem tržištu. Ono što mi je također jako važno je veleprodaja koju nosimo za cijelu Hrvatsku, a očekujemo da će to čak i ugovorno biti i šire, jer smo spremni na velike poslovne angažmane i akcije – objašnjava Plazibat.
Ona je, kako kaže, sigurna da će klijenti prepoznati kvalitetan asortiman kafe-pekare „Kralj“ i dodaje da je tržište Hrvatske postalo jako monotono što se tiče sličnih prehrambenih artikala.
Slađana Kovačević, zadužena za širenje franšizne mreže u Srbiji i zemljama ovog regiona, kaže da im je veliko zadovoljstvo što će franšiza uskoro početi da radi u Hrvatskoj. – Od tržišta Hrvatske očekujemo mnogo, jer imamo veliko poverenje u primaoca, a s druge strane, poslovanje u toj zemlji je olakšano, budući da je članica Evropske unije. Uvoz je znatno laški, troškovi su niži, pa će proizvodi primaocima biti povoljniji nego što su, na primer, u Srbiji – kaže Kovačević.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...