5àSec širi mrežu i u Hrvatskoj
Franšizni sistem za hemijsko čišćenje 5àSec, koji stiže iz Francuske, u ovom regionu započeo je poslovanje prvo u Srbiji sredinom 2012. Za sada 5àSec posluje na četiri lokacije u Beogradu. Ideja kiparske kompanije Dry Cleaning Services, nosioca master franšize za sve zemlje bivše Jugoslavije, bila je da postepeno koncept dovedu i u druge zemlje regiona. Nakon tri godine, prva franšizna radnja otvorena je i u Zagrebu.
U kompaniji Dry Cleaning Services kažu da se do kraja godine očekuje otvaranje radnje za hemijsko čišćenje 5àSec u Splitu. – Takođe, u naredne dve do tri godine u Zagrebu bi trebalo da bude otvoreno osam radnji – kažu u ovoj kompaniji.
POGLEDAJTE ČLANKE
Pametno ulaganje u koncept budućnosti
/07.11.2023.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.