STEIKU HAOSS
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Steiku Haoss je elegantni koncept-restoran s prepoznatljivim vestern elementima koji je osnovala porodica Cima sa Baltika. Sa sedištem u Rigi, glavnom gradu Letonije, restoranom upravljaju dve generacije porodice. Može se pohvaliti reputacijom i ugledom restorana sa prvoklasnom kuhinjom i izuzetnom uslugom. Tokom 25 godina postojanja, Steiku Haoss je usavršavao pripremu vrhunskog odreska, koji je na kraju prepoznat kao "verovatno najbolji odrezak u gradu - probably the best steak in the city!".
Sa tri restorana u Rigi, Steiku Haoss je deo grupacije Cantus Group, koja upravlja lancima restorana, koja je i tržišni lider u ovoj oblasti u Letoniji. Grupa je osnovana 1992. godine i čini je više lanaca restorana i ketering servisa, svi bazirani na ideji vrhunske kuhinje i izuzetne usluge.
Sa više od 25 godina iskustva u ugostiteljstvu, nastavljamo da inoviramo i unapređujemo, nastojeći da budemo iznad proseka, donoseći najbolje u smislu kvaliteta, dizajna i ukusa.
Restorane Cantus Grupe, uključujući Steiku Haoss, Muusu i Muusu Terase, odlikuju različiti karakteri i stilovi, ali ih povezuju iste porodične vrednosti, strast prema ugostiteljstvu i jedinstven tim, koji obraća pažnju na detalje i čini iskustvo obedovanja zaista izuzetnim, služeći tradicionalnu i prilagođenu kuhinju iz celog sveta.
Sopstvene poslovnice
Multibrand lanac restorana u Rigi, Letonija, uključujući 3 Steiku Haoss restorana
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
-
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Steiku Haoss pruža primaocima franšize znanje, alate i obuku za uspešan razvoj i vođenje poslovanja.
Tim za podršku primaocima franšize je stalno na raspolaganju - da pruža stručne savete i prati razvoj primalaca franšize, vodeći ih kroz celokupan proces razvoja. Steiku Haoss nudi širok dijapazon podrške i pruža savete u sledećim oblastima (ali ne i ograničeno na njih):
- Pronalaženje lokacije i građevinska analiza objekta
- Dizajn restorana - u saradnji sa lokalnim arhitektima i dobavljačima
- Standardi brenda
- Operativni priručnik sa standardima poslovanja koji uključuje standarde, procese, recepte i marketinške smernice
- Registracija žiga
- Nabavka opreme
- Politika korišćenja namirnica i bezbednosti hrane
- Poslovno i finansijsko planiranje
- Modeliranje i projektovanje poslovnih rezultata
- Zapošljavanje i obuka
- Uspostava lanca snabdevanja
- Razvoj i dizajn menija
- Kontinuirana unapređenja sistema
Podrška se pruža u svim fazama razvoja - sređivanje prostora, projektovanje, operativne procedure, regrutovanje zaposlenih i otvaranje restorana.
Marketing podrška
Franšizni tim za podršku pruža stalnu pomoć primaocima franšize u razvoju marketinških strategija i pretakanju strategija u akcione planove. Ovo su neke od komponenti koje su uključene u paket stalne marketinške podrške:
- Brendbuk i vizuelni identitet
- Marketing strategija
- Godišnji marketing plan
- Prodajni i propratni marketinški materijal, uključujući menije i različite promo materijale
- Strategija digitalnog marketinga, uključujući smernice za veb lokaciju i društvene mreže
- CRM smernice
- Obuka za prodajne veštine i marketing
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Ulazna franšizna naknada: od 25.000 EUR za jediničnu franšizu
- Očekivan ukupan iznos investicije: 300.000 EUR
- Franšizna naknada: 6%
- Mogućnost kupovine master franšize za određene teritorije (na upit).
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Tražimo ambiciozne i motivisane primaoce franšize koji bi naš dokazani poslovni model proširili i na nove teritorije.
Od razmatranja ideje do otvaranja restorana, postoji nekoliko standardnih procedura za evaluaciju kandidata za franšizu. Da biste postali primalac franšize steakhouse restorana Steiku Haoss, važno je, pre svega, da imate detaljnu strategiju i plan za teritoriju - ili regiju - na kojoj biste da poslujete.
Takođe, neophodna vam je dobra lokacija. Primalac franšize treba da obezbedi atraktivnu lokaciju u prometnoj pešačkoj, šoping ili poslovnoj zoni. Optimalna površina prostora za restoran je između 350 - 550 m2, a idealno mesto za restoran je zgrada na uglu, sa open-space prostorom i velikim prozorima-izlozima.
Pored toga što treba da ima detaljan plan rada i razrađenu strategiju, od kandidata za primaoce franšize očekujemo i sledeće karakteristike i kvalitete, kako bi se pridružio mreži Steiku Haoss:
Iskustvo
- Dobro poznavanje lokalne kulture i lokalnih navika
- Iskustvo u marketingu i poslovnom razvoju
- Iskustvo u finansijama i upravljanju troškovima
Poslovne sposobnosti
- Uspostavljena mreža lokalnih partnera
- Dobar menadžerski tim
Pristup
- Snažna identifikacija sa Steiku Haoss konceptom
- Spremnost za nezavisan rad uz istovremenu spremnost na pripadnost i rad u većem sistemu
- Aktivan pristup u procesu sticanja novih znanja i veština
Lične osobine
- Pozitivizam i liderstvo
- Timski duh
- Vizionarsko i preduzetničko razmišljanje
- Dobre komunikacijske veštine
INFORMACIJE O DAVAOCU
SIA CANTUS
Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050
+371 26 41 66 41
Kontakt osoba za kandidate
Mr. Davis Cima
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.