LOFT
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Naš moto
Budi hrabar
Naša priča
Naša vizija je da podignemo vrednost brenda jedinstvenim dizajnom i kvalitetnim proizvodima, na svakom tržištu gde poslujemo. Misija naše kompanije je da proizvodimo orginalne i dostupne džins proizvode za sve one koji žele da odeća odražava njihovu različitost. Izgradili smo mrežu dobavljača sa vrhunskim proizvodnim kapacitetima kako bismo obezbedili pristupačnost i izuzetan kvalitet naših proizvoda. To nam je omogućilo da se pozicioniramo u tržišnom segmentu farmerki sa inovativnim dizajnom i proizvodima vrhunskog kvaliteta.
Naš uspeh kao stvaraoca trendova potiče iz naše neumorne težnje da premašimo očekivanja naših kupaca, i iz naše strasti da budemo i ostanemo „brend koji se voli“.
Naš poslovni koncept
Mi smo inovativan i trendovski, ali i kultni brend koji prodaje kvalitetne i originalno dizajnirane proizvode po pristupačnim cenama
Sopstvene poslovnice
50 u Turskoj.
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
15 u Albaniji, Azerbejdžanu, Kipru (severni deo), Rusiji, Kazahstanu, Luksemburgu, Kirgistanu, Alžiru.
Loft planira da do kraja 2024. otvori 80 franšiznih radnji i prodavnica u sopstvenom vlasništvu u sledećeim zemljama, ali ne ograničavajući se na njih: Rusija, Ukrajina, Rumunija, Srbija, Maroko, UAE, Saudijska Arabija, Kuvajt, Jordan, Liban, Gruzija, Bugarska, Irak, Kosovo, Libija.
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
LOFT pruža početnu i stalnu podršku svojim franšiznim partnerima. To uključuje: poslovanje, razvoj i kvalitet novih proizvoda, marketing i PR, obuku/ljudske resurse, lanac snabdevanja, finansijsku, tehničku podršku, kao i upravljačku i poslovnu strategiju.
Stalna tehnička podrška i smernice
- Poseta lokaciji svaka 2 meseca
- Stalna podrška centrale
Operativni priručnik
- Uputstva za poslovanje
- Brand book
Obuka na licu mesta
- Obuka za proizvode
- Tehnike prodaje
- Integracija sistema i upotreba softvera
- Izlaganje robe/Merchandising
Marketing savetovanje
- Podrška za godišnji marketinški plan
- Podrška u kreiranju marketing sadržaja
Podrška za otvaranje prodavnice
- Obuka za prodaju na licu mesta
- Obuka na licu mesta za upotrebu softvera
- Obuka na licu mesta za izlaganje robe
- Podrška u plasmanu proizvoda
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
Očekivani paramteri saradnje:
- Lokal površine 250 m²;
- Franšizna naknada: shodno odabranom franšiznom modelu saradnje;
- Neophodna je bankarska garanciju;
- Royalty naknade: Nema;
- Očekivana bruto marža: 55% - 58%;
- Očekivani troškovi opremanja prodavnice (bez klimatizacije i građevinskih radova) za 250 m²: 250 EUR/ m² što uključuje:
- podnu keramiku,
- osvetljenje,
- enterijer.
Opremanje: 60.000 – 70.000 EUR za 250 m². Ovaj iznos uključuje nameštaj prodavnice, spot svetla, podove, zidove i znake. Sam partner je zadužen za građevinske radove unutar prodavnice.
Prvo punjenje robom: 50.000 – 60.000 EUR za prodavnicu od 250 m².
Izveštavanje i alati za rad: Primalac franšize je obavezan da koristi odobren softver za maloprodaju, i da snosi troškove njegovog zakupa i održavanja.
Navedeni parametri saradnje su okvirni, služe kao ilustracija očekivanog, a za svakog partnera će biti tačno i posebno definisani.
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Poželjno je da primaoci franšize zadovolje sledeće:
- Raspolažu finansijskim resursima dovoljnim za otvaranje više prodavnica;
- Imaju iskustvo iz maloprodajne industrije sa infrastrukturom za upravljanje logistikom, distribucijom i prodajom;
- Imaju dobre kontakte sa upravama tržnih centara i/ili sa zakupodavcima koji imaju lokale u glavnim ulicama na teritoriji gde žele da posluju.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Loft Mağazacılık Inc.
Huzur mah. C Blok Türk Telekom Kapısı Seyrantepe Sitesi SKYLAND 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey
+90 530 413 24 08
Kontakt osoba za kandidate
Doğan Tarhan
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
„U kriznim vremenima, do izražaja dolaze sve dobre strane franšizne saradnje“, kaže Marek Halfar, direktor konsultantske kompanije PROFIT system, Češka
Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.
Franšiza je reč koja je postala uobičajena u našem poslovnom okruženju. Iako će većina poslovnih ljudi bez problema navesti bar tri svetska franšizna lanca, na pitanje koje su domaće franšize, često izostaje odgovor.
Brend Esotiq & Henderson planira da uđe na tržište Srbije. Šta je potrebno za otvaranje franšizne radnje?
Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirajuće šalove. Potražnja je i tokom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da se na javnim mestima pokrivaju usta i nos.
Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?
Švedski modni brend H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira da, uz iskusnog franšiznog partnera, uđe i u region Srednje Amerike.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
Bugarski brend Brutale, koji krasi elegantna muška odela šivena po meri, kreće u ekspanziju u Evropi. Primaoce franšize traže i među preduzetnim ljudima iz ovog regiona.
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna je prilično uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele da ostanu konkurentni, traži se, pre svega, originalnost.
Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.
Modni brend Exterra iz Arilja svoju maloprodaju širi otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih radnji u Srbiji i zemljama regiona.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.