Fabrika burger & pizza bar
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Mi smo porodična firma koja posluje u Subotici od 2017. godine. Ljubav prema hrani nas je motivisala da kreiramo moderan, prepoznatljiv i kvalitetan brend.
Pravimo burgere i napolitanske pizze, po svojim recepturama i imamo sopstvenu proizvodnju soseva. Naš koncept nudi gostu svežu i kvalitetno pripremljenu hranu, što ga izdvaja od klasičnog fast food-a. Svako jelo priprema se prilikom narudžbe, što jamči svežinu i kvalitet.
Naša vizija je da Fabrika Burger&pizza bar bude prepoznatljiv brend.
Naš slogan je Mašinerija dobrog ukusa.
Naša misija je da budemo mesto gde se svako oseća dobro i prijatno, mesto za susret sa prijateljima, poslovnim saradnicima i porodicom.
Ono što nas izdvaja od drugih je sopstvena proizvodnja soseva, testa, brioša.
Nudimo Vam:
- profitabilan koncept ulične hrane koji smo kreirali kao porodica, održavali ga na trnovitom putu i od početka radili kao tim na brendingu
- sistem rada koji smo sami izgradili, definisali procese, procedure, pravilnik, finansije, ugovore, sistem “ključ u ruke”
- pravo na poslovanje pod brendom za vreme trajanja ugovora, zaštićen žig i recepture
- priručnik upravljanja i knjigu recepata
- dane i sate provedene u edukaciji smo implementirali u poslovanje, izrade tabela, pravilno vođenje poslovanja i kontrole
- mrežu dobavljača sa kojima smo i prijatelji i partneri, odnos koji smo na poseban način gradili u veliko poverenje
- podršku koju ćete imati od starta, za probleme ili nove ideje koje bi jačale brend, logističku podršku
- osposobljavanje osoblja i rukovodstva
- marketing podršku, fotografije, vizuelni identitet
Ako ste porodični ljudi, fokus Vam je uspeh i radite na svom intelektualnom razvoju, spremni na rizike i ne odustajete ni kada je najteže, imate viziju svog života, mi smo odličan izbor. Jer kao porodičan tim gajimo vrednosti i učimo našu decu da samo rad i trud donose najbolje rezultate.
Od svih ukusa u našoj kuhinji gajimo onaj najbolji – poverenje.
Sopstvene poslovnice
1
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
1. Startna podrška
- Potpuna podrška u pokretanju koncepta
- Podrška u odabiru lokacije i uređenja enterijera
- Detaljan operativni priručnik
2. Marketing podrška
- Marketing podrška kroz kanale na društvenim mrežama
- Vizuelni identitet, fotografije
- Logo, boje, fontovi, marketing smernice
3. Logistička podrška
- Obuka u organizaciji rada i upravljanje
- Obuka i trening zaposlenih
- Praćenje i kontrola finansija
- Uspostavljanje dobre komunikacije sa dobavljačima
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
Tačan iznos investicije za franšizu Fabrika burger &pizza bar je varira i zavisi od više faktora:
- veličine poslovnog prostora i njegovog stanja (da li je već postojeći ugostiteljski objekat ili je bio, pa se rade korekcije ili je prazan prostor )
- od lokacije na kojoj se nalazi, da li je u privatnom vlasništvu ili državnom, na koliko se pravi ugovor, da li je potrebno unapred platiti zakup
- koliko sedećih mesta bi imao; mogućnost zauzimanja letnje bašte; postavka sistema za natkrivanje (pergola, tenda).
Ulazna naknada: 5.500 eura
Redovna mesečna naknada i naknada za marketing: 3% ukupnog prometa
Ukupna investicija: 80.000-120.000 eura
Franšizni ugovor: 7 godina, mogućnost produžavanja
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Kriterijumi vezani za poslovni prostor:
- idealna lokacija je strogi centar grada za manje gradove, a za veće, lokacija sa većom frekvencijom ljudi
- poslovni prostor sa velikim izlozima i puno svetlosti, uz obaveznu baštu ispred
- visokofrekventna mesta poput tržnih centara
- kvadratura prostora od 110-150 m2 je idealna
- poželjno da u blizini bude više sličnih koncepata ili ugostiteljskih objekata
Kandidate koje uzimamo u obzir:
- da ste porodični ljudi koji shvataju vrednost koju nudimo
- da ste sposobni za rad u franšiznom sistemu
- da Vam je fokus uspeh i da uvek radite na svom intelektualnom razvoju kao i na poslovnom
- da ste spremni na rizike, probleme i sve ono što donosi preduzetnički posao
- da poštujete naš budući odnos i radimo zajednički na jačanju i poboljšanju istog
- da imate dovoljno kapitala za ulazak u preduzetnički posao
INFORMACIJE O DAVAOCU
Srđan Drljača PR Burger bar Fabrika 1
Korzo 15, Subotica
+381642090838
Kontakt osoba za kandidate
Srđan Drljača
Snežana Drljača
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Ovaj Evropski etički kodeks je ažurna verzija Kodeksa koji je Evropska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove poslednje izmene su usvojene krajem 2016. godine.
Zainteresovani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupovini franšize? Ali mnogo toga je nepoznato, te Vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australijski test ispod – možda Vam pomogne da dođete do odgovora da li je franšizing za Vas!
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.