Body Creator
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Body Creator je osnovan 2001. godine i od početka svog poslovanja propagira holistički pristup problemu prekomerne težine i mršavljenju, tako da je njegova metoda rada potpuno prirodna, originalna, uz osnovni postulat: Sve prirodno i bez gladi.
Metoda Body Creator nije samo metoda mršavljenja već i tzv. weight management program – program rukovođenja i održavanja telesne težine.
Body Creator je svoju uspešnu metodu i know-how podelio s preduzetnicima stvaranjem franšiznog poslovnog modela i prodajom svoje franšize. Radi se o centrima za zdravo mršavljenje i preoblikovanje ženskog tela po posebnoj Thermo slim metodi.
Body Creator je osnovan s unapred zacrtanim planom da svoje poslovanje, nakon provere na tržištu, u pilot- centru u Zagrebu, proširi po celoj Hrvatskoj i regionu – putem franšizne mreže. S tom misijom, Body Creator je od 2001. do 2004. stvarao temelje poslovanja ispitujući svaki segment svog rada i stvarajući osnovu za franšizni model. Tako je projektovan franšizni poslovni model koji je ponuđen tržištu kao novi uspešni koncept centara za zdravo mršavljenje i preoblikovanje ženskog tela s potpuno prirodnom, holističkom i vrlo efikasnom metodom. Vrlo brzo se pokazalo da je koncept najviše privukao žene koje žele da uđu u preduzetništvo, ali da ne budu prepuštene same sebi, ali i kompanijama i hotelima koje žele da prošire svoj portfelj usluga.
Body Creator metoda mršavljenja bazira se na Thermo-slim učinku, što se prvenstveno odnosi na aktivnu vežbu u termoaktivnom ambijentu, u posebno dizajniranim termo-kapsulama. To znači aktivna vežba na fiziološkoj temperaturi. Metoda je namenjena svima koji smatraju da im treba pomoć pri oblikovanju svog tela.
Poseta Body Creator centru započinje ugovaranjem termina za sveobuhvatnu analizu tela. Ona uključuje kompjuterizovanu antropometrijsku i metaboličku analizu tela te nutricionističko savetovanje. Na osnovu toga i opšteg zdravstvenog stanja pojedine osobe, stručnjaci određuju potpuno personalizovan program. U toku programa pomno se prati fiziološki odgovor organizma svake osobe na tretmane, pa se oni prilagođavaju dobi te zdravstvenim i kondicionim mogućnostima. Upravo zbog toga, važan deo same metode je i pisana garancija dogovorenih rezultata koju svaka osoba dobije nakon analize tela. Ili kraće rečeno: ako nema rezultata, vraća se novac.
Zašto kupiti franšizu Body Creator?
Odgovor na to pitanje leži u činjenici da živimo u vremenu procvata industrije mršavljenja i da taj sektor poslovanja beleži rast, čak i u doba ekonomske krize. Taj rast opravdava nekoliko važnih faktora koji imaju odličan uticaj na posao u ovom sektoru poslovanja:
1. USPON SEKTORA MRŠAVLJENJA
Debljina i stres, kao i njihove posledice koje zauzimaju sve više maha u svetu, postaju okosnica uspona sektora mršavljenja koji se smatra jednim od najperspektivnijih sektora poslovanja. Sve to jer su prevencija i sanacija debljine uslov ne samo za lepotu, već za duži život i kvalitetniji radni vek pojedinca. Po preventivnim akcijama i uspešnosti metode, Body Creator je najpoznatija marka u regionu.
2. POSLOVANJE I U NIŠI KORPORATIVNOG BIZNISA
Korporacije se sve više posvećuju obezbeđivanju tretmana za rekreaciju, opuštanje i mršavljenje za svoje zaposlene kako bi mogli maksimalno da povećaju radne sposobnosti pojedinca, a u isto vreme omoguće velike uštede za preduzeće (manje bolovanja), što pruža velike mogućnosti za poslovanje centra za holističko mršavljenje gde je Body Creator jedna od vodećih marki.
3. FRANŠIZNI ODNOS-ODRŽIVO PREDUZETNIŠTVO
Franšizno poslovanje iz godinu u godinu sve češće postaje izbor novih preduzetnika. Franšizing se uzima kao održivi i sigurniji ulazak u preduzetništvo, s obzirom na know-how, iskustvo, obuku i stalno savetovanje koje daje davalac franšize.
I tu je Body Creator jedini hrvatski brend iz wellness sektora koji se širi putem prodaje franšize. Broj od 9 licenciranih partnera i 5 franšiznih te otvaranje drugog centra u Sloveniji, dokaz je uspešnosti ove franšize.
4. ISKUSTVO I KNOW-HOW DAVAOCA FRANŠIZE
Ključ uspeha je veliko lokalno iskustvu i odlično poznavanje tržišta zdravstvenog wellness sektora i franšiznog sektora u Hrvatskoj i regionu. Ono je pomoglo u kreiranju ove vrlo efikasne franšize koju je lako klonirati na drugo područje, a putem obuke, treninga i stalnog usavršavanja preneti na bilo kojeg kupca franšize.
5. PREDZNANJE I ISKUSTVO U SEKTORU NIJE POTREBNO
Ova franšiza je osmišljena tako da sve osobe, bez obzira na prethodno znanje i iskustvo, mogu uspešno voditi ovo poslovanje i obezbediti sebi povraćaj investicije u periodu od 12 do 18 meseci.
6. ODLIČNA I PROVERENA METODA MRŠAVLJENJA S KOJOM MOŽETE NAPISMENO GARANTOVATI REZULTATE
Rezultati uspešnosti same Body Creator metode mršavljenja govore sami za sebe o uspešnosti ovog poslovanja. Od 2001. do sada u svim centrima naše klijentkinje su ukupno izgubile oko 55 tona (55.000 kg), što čini oko 385.000 centimetara (385 km) u smanjenju tela. Ovo su rezultati kojima se pridružuje svaki novi primalac franšize kad otvori Body Creator centar u svom gradu.
Šta znači biti primalac franšize/partner Body Creator centra?
Postati pridruženi član Body Creator-a, odnosno, primalac franšize, znači poveriti se grupi iskusnih stručnjaka koji suvereno vladaju svim vidovima ove delatnosti i na taj način uključiti se u privatno preduzetništvo s mnogo većom sigurnošću za uspeh.
Nije potrebno nikakvo predznanje, sve što treba stiče se na vrlo stručno osmišljenoj obuci i treninzima, a služi tome da se istančaju vaše preduzetničke sposobnosti i poveća stručnost vaših zaposlenih i vlasnika koji će raditi u Body Creator-u.
Metodologija rada u centru, organizacija, sposobnost iskorišćavanja svih unutrašnjih potencijala i dobro osmišljena reklama, argumenti su koje konkurencija nema. Body Creator iza sebe ima organizaciju koja će vam pomoći da odaberete najbolje radnike i proizvode, aparaturu koja je osnova metode i koja se ne može kupiti u slobodnoj prodaji.
Termo-kapsule sami proizvodimo i na osnovu vežbanja u njima možemo pismeno da garantujemo dogovorene rezultate.
Stručnjaci Body Creator-a se stalno usavršavaju, kako bi preneli svoje znanje partnerima i kako bi centri Body Creator-a uvek bili korak ispred konkurencije, nudeći klijentima-krajnjim korisnicima centra veliku profesionalnost, efikasnost i kvalitet u izvanrednom ambijentu, a partnerima-primaocima franšize metodu pomoću koje mogu da ostvare svoje preduzetničke snove i obezbede dobru zaradu.
Tretmani mršavljenja i preoblikovanja tela obavljaju se uz pomoć najmodernije tehnologije kako bi se postigli najbolji rezultati za primaoce franšize, a to obezbeđuje kompetitivnu prednost u ovom sektoru poslovanja.
OBUKA I TRENINING PRIMAOCA FRANŠIZE
Obuka primaoca franšize i njegovih radnika je obavezna i sastoji se od usavršavanja u oblasti zdravlja i estetike, tehnikama prodaje i komunikacije, prehrani, korišćenju vremena i slično. Obuka omogućava primaocu franšize da suvereno vlada poslovanjem i da u roku od 12 do 18 meseci povrati uloženi kapital.
- Know-how
- Obuka:
- Teorija I
- Praktična primena
- Obuka za operativno poslovanje u franšiznom sistemu I - Teorija
- Obuka za operativno poslovanje u franšiznom sistemu II - Praktična primena
- Zakonitosti uspešne prodaje
- Tretmani, teorija i praksa
- Izrada marketing plana / korišćenje zajedničke web-stranice
- Marketing na društvenim mrežama
- Priručnik za franšizno poslovanje u četiri primerka
- Master CD - sa svim neophodnim dokumentima
- Marketinška podrška u materijalima
- Registracija na zajedničku web-stranicu
- Registracija vlastite Facebook stranice
- Podrška za otvaranje prvog centra
- Maksimalna podrška u procesu pristupanja
Na kraju, ali ništa manje važno za kupce franšize je i činjenica da je Body Creator nosilac Sertifikata evropskog franšiznog kvaliteta, što mu daje dodatni kredibilitet na tržištu franšiza.
Sopstvene poslovnice
1 (u Hrvatskoj)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
Hrvatska: 5 franšiza + 9 licencnih partnera
Slovenija: 2 franšize + 3 licencna partnera
Albanija: 1 franšiza
Rumunija: 1 franšiza
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Šta nudi franšiza Body Creator:
- koncesiju imena, metode, know-how,
- softver i priručnik za vođenje centra i upotrebu metode
- mobilnu aplikaciju
- vrhunske aparate koji su deo metode
- obuku i trening zaposlenih i vlasnika u instruktorskom centru u Zagrebu,
- mentorstvo u prvim danima poslovanja
- apsolutnu pomoć u fazi otvaranja centra s mogućnošću izrade detaljnog plana oko njegovog uređenja,
- priručnike poslovanja s kompletnom formularistikom
- mentorstvo za pozicioniranje i marketing
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
Body Creator ima 3 formata franšize koji se mogu dodatno prilagoditi željama i potrebama kupaca. Ukupno ulaganje
- MONO FORMAT – 30.000 €
- MINI FORMAT – 43.000 €
- OPTIMA FORMAT – 52.000 €
- Master franšiza za pojedinu zemlju regiona 15.000 € + otvaranje pilot-centra u toj zemlji
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- Kupac franšize treba da obezbedi prostor u vlasništvu ili najmu na lokaciji koja u blizini ima parking
- Treba da pohađa obuku zajedno s budućim radnicima
- Treba da ima dobre veštine komunikacije
- Prethodno znanje iz ovog sektora poslovanja nije važno
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
mr. sc. Ljiljana Kukec
prof (hrvatski
engleski
italijanski)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Lanac centara za rukovođenje i održavanje telesne težine Body Creator ove godine obeležava 18 godina poslovanja i najavljuje snažnije širenje u regionu. Zašto je ova franšiza idealna za žene preduzetnice?
Sedmog juna počinje treći Sajam franšiza, finansijskih i konsultantskih usluga – FEC. Opatija će ponovo biti domaćin brojnim izlagačima i stručnjacima iz oblasti franšizinga.
Od ponedeljka će zvanično biti pokrenut i Franchising portal na slovenačkom jeziku, deseti po redu portal grupacije PROFIT system.
Pored pokretanja nove franšizne poslovnice, hrvatska kompanija Body Creator ove godine nudi i master licencu za novi koncept centra za zdravo mršavljenje i oblikovanje tela.
Slavica Bakiš, posle godinu dana poslovanja kao primalac franšize Body Creator, kaže da se u njenom poslu tope jedino kilogrami, a zarada polako i sigurno raste.
DepilConcept, internacionalni brend estetskih centara, proslavio je u aprilu četiri godine poslovanja u Srbiji.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utiče i na biznise iz sektora nege lepote. Kako se franšizni sistemi nose s novonastalom situacijom? Prenosimo nekoliko iskustava iz Poljske.
DepilConcept, portugalski brend u oblasti estetskih centara, širi svoje poslovanje u Srbiji. Novi franšizni centar biće otvoren u Zemunu.
Početak godine je po pravilu vreme za rekapitulaciju i analizu prethodnog poslovanja. Šta je obeležilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik brenda Alešandre Lorenso
Centar za negu lepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Ko su primaoci franšize za ovo područje te kako su u oblasti nege lepote prepoznali dobru priliku za porodični biznis?
Zašto se rekreacija i porodična zabava svrstavaju u perspektivne poslovne branše? Trambolina park WOOP! daje i dobar primer i šansu preduzetnicima zainteresovanim za franšizu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.