Car Foil Shop
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Car Foil Shop je sveobuhvatan koncept koji čine prodaja proizvoda za stilizovanje automobila, primarno baziranih na auto-folijama svih vrsta i pružanje usluga za apliciranje i ugradnju svih proizvoda iz ponude. Dodatno, u ponudi su sve vrste folija za stakla u arhitekturi, odnosno za poslovne i stambene objekte, sigurnosne folije, štampane reklamne folije, alati i prateća oprema za apliciranje folija, xenon svetla, kožne presvlake za sedišta, kao i druga dodatna oprema za stilizovanje i dizajn automobila.
Kompletan koncept se sastoji iz prodajnih jedinica (prodavnica) i servisa/radionica (servisa) za montažu proizvoda. U okviru koncepta postoje:
- „Puna franšiza“ koja obuhvata i prodaju asortimana odnosno prodavnicu, i servis za montažu proizvoda iz ponude,
- „Prodajna franšiza“ koja obuhvata samo prodaju asortimana odnosno prodavnicu, i „
- "Servis franšiza“ koja je namenjena onima koji žele da se samo bave uslugama montaže folija i ostalih proizvoda iz ponude.
Prodajne jedinice
Asortiman Car Foil Shop-a se (ugrubo) može podeliti na:
- folije za kompletno presvlačenje automobila ili njihovih segmenata,
- folije za zatamnjivanje stakala,
- folije za toniranje farova i štop-svetala,
- reklamne folije za primenu u poslovanju,
- folije za primenu u arhitekturi,
- folije za stakla objekata
- dodatna oprema za stilizovanje automobila.
Folije za presvlačenje karoserije automobila nude se u preko 150 dezena ili vrsta folija, poput metalik folije, mat folije ili dekorativne folije kao 3D Carbonili 4D karbon folije, brušeni aluminijum, hrom, mat-metalik i još mnogo toga, i sve to u nekoliko desetina boja. Svakodnevno pratimo sve svetske trendove i svaku novinu ubrzo po premijeri imamo u našim prodavnicama.
Folije za zatamnjivanje stakala automobila iz naše ponude najpoznatiji su svetski brendovi koji poseduju sve sertifikate i zadovoljavaju sve uslove za primenu propisane zakonima. Postoje folije s određenim stepenom zatamnjenja, prozirne s UV zaštitom, toplotnom zaštitom i sl. koje, osim lepšeg izgleda automobila, smanjuju toplotu unutar vozila.
Folije za toniranje farova proizvode se u nekoliko desetina tekstura od kojih svaka sadrži nekoliko desetina boja. Jako su popularne jer daju automobilima specijalnu notu.
Opremu za stilizovanje automobila čine xenon svetla i kompletna xenon oprema, kožne presvlake za kompletno oblaganje sedišta, aluminijski naplatci za automobile i još dosta dodatne opreme.
Reklamne ili tiskane folije za brendiranje automobila (kombija, kamiona, autobusa i sl.), izloga lokala ili delova enterijera poslovnih prostora. Ove folije dizajniramo i štampamo prema određenim zahtevima i idejama klijenata ili našim idejnim rešenjima.
Folije za primenu u arhitekturi jesu folije za stakla na objektima koje služe za zatamnjivanje poslovnih ili stambenih objekata, UV folije koje imaju 100% zaštitu od UV zraka, folije koje smanjuju toplotu objekta, ogledalo folije, sigurnosne i protivprovalne folije koje sprečavaju razbijanje stakala i provalu u objekte, itd.
Prateći servisi i montaža
Uz prodaju, Car Foil Shop nudi i uslugu po najvišim standardima -- koncept uključuje i servis-radionicu za montažu i lepljenje folija i ostalih proizvoda iz ponude. Klijentima se nude usluge kompletnog presvlačenja karoserije folijama, zatamnjivanje stakala, kako na automobilima, tako i stakala na izlozima lokala i stakala drugih objekata, potom -- toniranje farova, izrada i apliciranje reklamnih folija, odnosno, brendiranje vozila i objekata, itd.
Cilj Car Foil Shop-a je da ponudi korisnicima kvalitetne proizvode i kompletnu uslugu po najprihvatljivijim cenama, i time napravi savršen odnos između cene i kvaliteta.
Franšizna saradnja
Car Foil Shop franšiza je način da postanete deo naše međunarodne mreže, i da pod našim brendom, uz našu organizaciju poslovanja, obuku, tehničku i marketinšku podršku, u vašem gradu distribuirate proizvode iz naše ponude i ponudite usluge ugradnje. Nudimo vam kompletan transfer znanja, a uz franšizu Car Foil Shop dobijate:
- dokazan i razrađen poslovni model;
- brend u usponu i ekspanziji, s više od pet godina iskustva i prisustva na tržištu, s više hiljada izvedenih radova, i internacionalnim prisustvom;
- stalnu obuku radnika, kako u prodaji, tako i u servisu
- kompletnu marketinšku podršku koja podrazumeva oglašavanje putem Facebook stranice koju dobijate od nas, izradu i održavanje veb-sajta, google oglašavanje, reklama na našim stranicama i društvenim mrežama, itd. Vaša je obaveza samo lokalni marketing;
- profitabilan posao bez velikih ulaganja, s malim brojem zaposlenih, s proizvodima i uslugama koji se lako prodaju i jednostavno reklamiraju;
- logistiku i stabilno snabdevanjepod povoljnim uslovima, širok asortiman i povoljne margine u prodaji i uslugama montaže; Najpovoljniji odnos kvalitet/cena na tržištu;
- i još mnogo toga...
Sopstvene poslovnice
1 u Srbiji (Beograd)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
Srbija: 3 (Sremska Mitrovica, Jagodina, Paraćin)
Slovenija: 1 (cela zemlja)
Hrvatska: 2 (Osjek i Dubrovnik)
Crna Gora: 1 (Nikšić)
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- ekskluzivnost na dogovorenoj teritoriji
- pravo korišćenja žiga i brenda
- snabdevanje robom pod najpovoljnijim uslovima, uvek dostupan veliki lager asortimana
- kompletan asortiman -- folije, dodatna oprema i alati za ugradnju folija, te druga oprema za stilizovanje automobila
- kompletan vizuelni identitet -- uređenje, izlozi, znaci, uniforme...
- softverski alat i aplikacija za podršku prodaji
- stalnu obuku zaposlenih - kako za apliciranje folija (servis), tako i za prodaju (prodavnica)
- marketinška podrška; kompletan marketing na internetu -- internacionalna veb-stranica, domaći veb-sajt i društvene mreže
- korišćenje baze sa više hiljada izvedenih radova
- podrška u pružanju usluga ugradnje.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
Franšizne naknade
Puna franšiza
Redovna naknada se naplaćuje kao procenat od ostvarene prodaje i pruženih usluga.
Visina naknade zavisi od ostvarenih prodajnih rezultata (stimulativna stopa).
Franšiza Prodaje
- Redovna naknada se naplaćuje kao procenat od ostvarene prodaje. Visina naknade zavisi od ostvarenih prodajnih rezultata (stimulativna stopa).
Servis Franšiza
- Redovna naknada se plaća u fiksnom iznosu na mesečnom nivou a koji zavisi od karakteristika Teritorije za koju se uzima franšiza, i kreće se u rangu 50-100 evra mesečno.
Neophodne investicije za početak poslovanja:
- Za Prodajnu franšizu – u zavisnosti od dogovorene teritorije, od 5.000 evra pa naviše (obuhvata prvo punjenje i opremanje prodavnice ).
- Za Servis franšizu – u zavisnosti od dogovorne teritorije od 1000 evra pa naviše (obuhvata kupovinu alata, opremanje i sređivanje radionice prema standardima)
- Za Punu franšizu (i prodaja i servis) – u zavisnosti od dogovorene teritorije, od 6.000 evra pa naviše (obuhvata prvo punjenje i opremanje prodavnice i servisa ).
- Kapital za prvih par meseci poslovanja.
Ugovor se sklapa na 5 godina za Pune i Prodajne franšize i na godinu dana za Servis Franšize.
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- obaveza ekskluzivne kupovine asortimana od Car Foil Shop-a.
- minimalno 20 m2 prodajnog prostora za prodavnicu; poželjno s velikim izlogom.
- minimalno 25 m2 za servis-radionicu, sa skladištem sa mogućnošću stalnog grejanja.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Car Foil Shop doo
Bulevar Mihajla Pupina 10i, YUBC, lokal v.p. 13, Beograd
+381 64 956 14 23
Kontakt osoba za kandidate
Đorđe Stanković
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, potpisao je ugovor o master franšizi s partnerima iz Kneževa (BiH).
Andrej Tomljenović iz Osijeka se četiri godine samostalno bavio ugradnjom auto-folija. Razmišljajući da proširi posao, došao je do Car Foil Shop-a. Danas je primalac master franšize ovog brenda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, sada ima u ponudi nekoliko franšiznih formata. Jedan od njih je pogodan i za manja mesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim gradovima se nudi franšiza ovog brenda i kako vidi dalji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primalac master franšize za Sloveniju
Car Foil Shop, koncept za prodaju i ugradnju folija za automobile, potpisao je ugovor o otvaranju franšize u Zagrebu.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, proširio je asortiman i postao zastupnik jednog od najvećih proizvođača folija za stakla.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, počeo je da širi franšiznu mrežu. Prva franšiza otvorena je u Srbiji, a zatim i u Sloveniji. Partnere sada traže i u ostalim zemljama regiona.
Nemački franšizni sistem za servisiranje automobila Motoo Auto Servis sa uspehom nastavlja da umrežava nezavisne auto-servise širom Srbije.
Vlada Vojnović iz Novog Sada je pre nešto više od godinu dana postao primalac Bosch Car Service franšize. Danas smatra da ovaj sistem može da postane lider na domaćem tržištu.
Kompanija LINE-X, proizvođač i distributer premaza za zaštitu materijala, traži partnere i u ovom regionu.
Prva franšiza Bosch-ovih auto-servisa u Srbiji otvorena je davne 1981.godine, a danas zainteresovanim partnerima nude dva franšizna sistema.
Prve benefite su već ostvarili. Vlasnici auto-servisa koji su postali primaoci Motoo franšize ubrzo očekuju i pune efekte od pristupanja ovom franšiznom sistemu.
U Srbiji već duže od deset godina posluje poznati sistem za reparaciju auto-stakala Carglass. Preduzeće porodice Janković, naime, razvija posao pod franšizom ovog brenda.
Nacional auto, uvoznik delova za japanska i korejska vozila, ima razvijen koncept franšize već deset godina. Ozbiljni kandidati za franšizu su, međutim, retki.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.