od ideje do biznisa

od ideje do biznisa | 05.04.2022.

„Mala kuća“ putujuća

Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?

Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?

od ideje do biznisa | 26.10.2021.

Teglice pune slasti i sreće

Slavica Antonić je oduvek maštala da pokrene domaću proizvodnju i prodaje proizvode napravljene od voća koje uzgajaju njeni roditelji. Rezultat te želje je „Slatka teglica“.

od ideje do biznisa | 05.05.2021.

Dizajn, moda, ekologija

„Gnezdo“ nije obična modna radnja, iako se može reći da je pravo „gnezdo domaće kreativnosti“. Osim promocije domaćih dizajnera i očuvanja domaće proizvodnje, vlasnici ove radnje insistiraju i na što manjem ekološkom otisku i održivosti.

od ideje do biznisa | 01.04.2021.

Alal vera, Domaccini

Marija Slović je napravila „oazu“ malih proizvođača u prodavnici Domaccini. Koji će se proizvodi naći na policama njene radnje, zavisi, pre svega, od kvaliteta proizvoda. Jer su kvalitet i poštenje – osnovni faktori uspeha.

od ideje do biznisa | 16.02.2021.

Vuna kao vredan resurs

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Preduzetnički dvojac iz Rumunije pokrenuo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao izuzetno kvalitetno organsko đubrivo.

od ideje do biznisa | 18.01.2021.

Nešto novo u teglici šampinjona

Brend Dšamp, pod kojim porodica Stević proizvodi i prodaje marinirane šampinjone i namaze od šampinjona, već tri godine osvaja potrošače u Srbiji. „Tajna“ je u originalnim ukusima i kvalitetnom proizvodu.

od ideje do biznisa | 25.11.2020.

Od mikrobilja do obilja

Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?

od ideje do biznisa | 28.07.2020.

Moja lutka Pepetuška

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dve mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizovane lutke.

od ideje do biznisa | 16.04.2020.

Šalovi „nove generacije“

Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirajuće šalove. Potražnja je i tokom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da se na javnim mestima pokrivaju usta i nos.

od ideje do biznisa | 10.02.2020.

Drvo, ljubav i dizajn

Wood Mood Design, proizvođač dizajniranog nameštaja od punog drveta, ove godine proslavlja deset godina poslovanja. O nastanku kompanije i preduzetničkom putu razgovarali smo sa mladom kreatorkom ovog brenda.

od ideje do biznisa | 18.12.2019.

„Vesela“ banka za blago u buretu

Branko Nešić je želeo da sačuva stari zanat, ali i ponudi drugima mogućnost da imaju „svoju rakiju“. U njegovoj urbanoj destileriji ljubitelji rakije mogu da naprave svoj „blend“ koji bi potom čuvali u – Banci rakije.

od ideje do biznisa | 04.06.2019.

Bezalkoholni pab

Kome bi palo na pamet da otvori pab u kojem se toče samo bezalkoholna pića? Bila bi tipična reakcija ljudi, iz bilo kog kraja sveta. Ipak...

od ideje do biznisa | 04.04.2019.

Čarapa biznis čuva

Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna je prilično uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele da ostanu konkurentni, traži se, pre svega, originalnost.

od ideje do biznisa | 21.03.2019.

Sreća u teglici putera

Nataša Buzurović je prošle godine otvorila Nuts&Fruits, zanatsku radionicu za proizvodnju putera koje pravi na licu mesta, pred kupcima. Već ima stalne mušterije i veruje da bi mogla da proširi poslovanje.

od ideje do biznisa | 26.02.2019.

Zdrav život – sada i sutra

U selu Seleuš, na obodima Deliblatske peščare, OLDA Grupa se bavi organskom proizvodnjom na 85 hektara zemlje.

od ideje do biznisa | 27.12.2018.

Uspeh nije iluzija

Iako su privatni muzeji u balkanskom regionu pravi raritet, „Muzej iluzija“, otvoren pre tri godine u Zagrebu, postao је „instant hit“.

od ideje do biznisa | 06.03.2018.

Ljubav u osnovi biznisa

Tijana Radulović je pre deset godina osnovala firmu Tintolino Family, radionicu za proizvodnju kolača i torti. Danas, osim radionice, vodi i dve poslastičarnice Dolce by Tintolino u Beogradu.

od ideje do biznisa | 24.11.2017.

Pekarstvo bez kompromisa

„Domaćim kiflicama“ iz Pančeva nije bilo potrebno mnogo vremena da postanu brend. Tajna je u tome što se kompromis nije pravio ni po jednom pitanju – „Domaće kiflice“ su to što jesu, a da bi mušterije znale da iza ove priče „nema laži, nema prevare“, samo ih je trebalo navesti da kiflice probaju.

od ideje do biznisa | 06.10.2017.

Svako je kovač svoje sreće

Na 20 km od Zrenjanina u selu Taraš, na peskovitoj zemlji uz plodnu obalu Tise, od 2007. razvija se organska Biofarma Šokšić.

2