Brend s neslućenim potencijalom

Samo tokom 2016. Naturhouse je otvorio 156 novih centara i proširio svoje poslovanje na tri nova tržišta – Indiju, Maltu i Mađarsku, i tako, u ovom trenutku, ima mrežu od 2.279 jedinica u 32 zemlje. Sa ovakvim tempom rasta, španski sistem je, zapravo, premašio planove zacrtane za 2016. – otvoreno je čak 85 centara više. Pozitivan trend pripisuje se ubrzanom razvoju na glavnim tržištima španske grupe – u Francuskoj, Italiji i Poljskoj, gde je tokom prošle godine otvoreno 58, 24 i 61 centar, respektivno.
Naturhouse je nesumnjivo jedan od najuspešnijih španskih franšiznih sistema, i jedan od retkih sistema iz Evrope koji su uspeli da izgrade jaku poziciju na tržištima širom sveta. Razlog za uspeh, kako kažu u kompaniji, treba tražiti i u dobro kreiranom franšiznom paketu koji može da funkcioniše u bilo kojoj zemlji – bez obzira na kulturu, religiju ili običaje stanovnika. – Sve što smo postigli – novi centri i nove zemlje, kao i konstantno jačanje na našim glavnim tržištima – još jednom pokazuje ogroman potencijal Naturhouse brenda. I u 2017. ćemo nastaviti da jačamo prodajnu mrežu širom sveta, sa posebnim naglaskom na razvoj u Velikoj Britaniji, Nemačkoj i Sjedinjenim Američkim Državama – kaže Feliks Revuelta, izvršni direktor kompanije Naturhouse.
Naturhouse je prisutan i u ovom regionu – za sada, centre ima u Sloveniji i Hrvatskoj, ali su zainteresovani i za druge zemlje. Potencijalne partnere traže, pre svega, među ljudima iz branše – biotehnolozima, farmaceutima, specijalistima ishrane – ali su otvoreni i za sve preduzetne ljude koji su spremni investirati na polju dijetetike.
Kao primalac master franšize, partner bi imao obavezu da koncept predstavi na tržištu i razvije mrežu centara tako što bi pronalazio nove, pojedinačne primaoce franšize. Partner bi, s druge strane, mogao da računa na sveobuhvatnu podršku matične kompanije – obuka, prenos znanja, organizovanje nabavke i marketinga spadaju u osnovni franšizni paket.
Klijenti Naturhousa su najčešće osobe sa problemom prekomerne težine. Velika pogodnost je to što svaki centar ima besplatno savetovalište, pa klijent prvo razgovara sa dijetetičarima-nutricionistima, koji mu propisuju individualni plan ishrane. Preparate ili dodatke ishrani koje bi trebalo da koriste tokom dijete, klijenti kupuju u samom Naturhouse centru. Svi dodaci su 100% prirodni, proizvedeni u laboratorijama kompanije i jedino se mogu kupiti u Naturhouse centrima. Usluga se, međutim, ne završava na tome – stanje klijenta, njegov progres, promene u telesnoj težini i prehrambenim navikama prate se iz nedelje u nedelju.
POGLEDAJTE ČLANKE

Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
Pre gotovo 15 godina u Srbiji je otvoren franšizni centar za odvikavanje od pušenja po čuvenoj metodi koju je razvio Alen Kar. Dobri rezultati i na hiljade ljudi koji sada žive bez nikotina, omogućili su da ova franšiza u Beogradu radi i dan-danas.
Franšizing je moguć čak i u „osetljivim“ oblastima kao što je psihoterapija. Potvrđuje to i primer Psihološkog savetovališta „Centar“ iz Beograda.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i šta je najveća dobit za primaoce Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primalac master franšize za Češku i Slovačku
Prodajna mreža slovenačkog brenda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dve licence – „zlatna“ i „srebrna“.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.