Car Foil franšiza i u Zagrebu

Iako svoju franšiznu mrežu širi tek od prošle godine, Car Foil Shop već posluje na tri tržišta – Srbiji, Sloveniji i uskoro u Hrvatskoj. Franšizni ugovor za otvaranje poslovnice u Zagrebu je potpisan i ubrzano se radi na pripremi za otvaranje prodavnice, ali i servisa, odnosno, kompletnog koncepta. – U početku će ta franšizna jedinica u Zagrebu pokrivati čitavo područje Hrvatske i sve zainteresovane klijente. Cilj nam je svakako da u budućnosti bude više franšiznih jedinica u toj zemlji – objašnjava Đorđe Stanković, vlasnik ovog koncepta.
Primalac franšize u Zagrebu je firma Integra Performance – kompanija koja se bavi auto-mehanikom, tjuningom, čipovanjem i profesionalnom preradom automobila. – Zaposleni u kompaniji su kombinacija energičnih mladih i veoma iskusnih ljudi u svojim strukama, a koji su u automobilskom svetu dugi niz godina. Naš biznis im je jako interesantan i smatrali su da može da bude dobra prilika na hrvatskom tržištu – kaže Stanković.
Čim se završi neophodna obuka montažera i prodavaca i realizuje prvo punjenje radnje robom, franšizni Car Foil Shop će početi sa radom u Zagrebu.
Pre nego što su počeli da se šire kroz franšizu, Car Foil Shop je uradio istraživanje tržišta celog regiona i tada su, zapravo, uočili priliku za ekspanziju. – Ova vrsta biznisa u našem regionu nije razvijena kao u ostatku Evrope. Ipak, kako bolje poznaju tržište Hrvatske, detaljnije ispitivanje tržišta smo prepustili našim partnerima. Došli su do istog zaključka – u našoj oblasti folija i stilizovanja automobila konkurencija je slična kao i u ostatku regiona, ali ipak naš koncept – širinom asortimana, nizom usluga, i što je najbitnije, savršenim odnosom cena i kvaliteta – ima velike mogućnosti za ekspanziju na ovom tržištu – kaže Stanković.
POGLEDAJTE ČLANKE

Andrej Tomljenović iz Osijeka se četiri godine samostalno bavio ugradnjom auto-folija. Razmišljajući da proširi posao, došao je do Car Foil Shop-a. Danas je primalac master franšize ovog brenda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, sada ima u ponudi nekoliko franšiznih formata. Jedan od njih je pogodan i za manja mesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim gradovima se nudi franšiza ovog brenda i kako vidi dalji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primalac master franšize za Sloveniju
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Na tržištu u Makedoniji posluje nekoliko čuvenih svetskih franšiznih sistema. Većina ih je došla u poslednje tri godine i svoje prve objekte otvorila u glavnom gradu, Skoplju.
Maloprodajni lanac Livade, koji je osnovala mlekara Kuč Company iz Kragujevca radi boljeg plasmana sopstvenih proizvoda, širi svoju mrežu uglavnom kroz franšizu. Nove partnere sada traže na severu i jugu Srbije.
POPULARNO NA FORUMU
I benzin teče kroz franšizu
S kim da komuniciram u vezi frnsuiznog poslovanja
Franšiza za novo ruho automobila
Jako je lepo kad se nešto napiše o ljudima koji pošteno i marljivo rade i pružaju vrhunsku uslugu. Naime, ulepšao sam i osposobio za pojavu na ulici svoj prilično stari...