Car Foil franšiza i u Zagrebu
Iako svoju franšiznu mrežu širi tek od prošle godine, Car Foil Shop već posluje na tri tržišta – Srbiji, Sloveniji i uskoro u Hrvatskoj. Franšizni ugovor za otvaranje poslovnice u Zagrebu je potpisan i ubrzano se radi na pripremi za otvaranje prodavnice, ali i servisa, odnosno, kompletnog koncepta. – U početku će ta franšizna jedinica u Zagrebu pokrivati čitavo područje Hrvatske i sve zainteresovane klijente. Cilj nam je svakako da u budućnosti bude više franšiznih jedinica u toj zemlji – objašnjava Đorđe Stanković, vlasnik ovog koncepta.
Primalac franšize u Zagrebu je firma Integra Performance – kompanija koja se bavi auto-mehanikom, tjuningom, čipovanjem i profesionalnom preradom automobila. – Zaposleni u kompaniji su kombinacija energičnih mladih i veoma iskusnih ljudi u svojim strukama, a koji su u automobilskom svetu dugi niz godina. Naš biznis im je jako interesantan i smatrali su da može da bude dobra prilika na hrvatskom tržištu – kaže Stanković.
Čim se završi neophodna obuka montažera i prodavaca i realizuje prvo punjenje radnje robom, franšizni Car Foil Shop će početi sa radom u Zagrebu.
Pre nego što su počeli da se šire kroz franšizu, Car Foil Shop je uradio istraživanje tržišta celog regiona i tada su, zapravo, uočili priliku za ekspanziju. – Ova vrsta biznisa u našem regionu nije razvijena kao u ostatku Evrope. Ipak, kako bolje poznaju tržište Hrvatske, detaljnije ispitivanje tržišta smo prepustili našim partnerima. Došli su do istog zaključka – u našoj oblasti folija i stilizovanja automobila konkurencija je slična kao i u ostatku regiona, ali ipak naš koncept – širinom asortimana, nizom usluga, i što je najbitnije, savršenim odnosom cena i kvaliteta – ima velike mogućnosti za ekspanziju na ovom tržištu – kaže Stanković.
POGLEDAJTE ČLANKE
Andrej Tomljenović iz Osijeka se četiri godine samostalno bavio ugradnjom auto-folija. Razmišljajući da proširi posao, došao je do Car Foil Shop-a. Danas je primalac master franšize ovog brenda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, sada ima u ponudi nekoliko franšiznih formata. Jedan od njih je pogodan i za manja mesta.
Detaljna priprema franšiznog kocepta, precizan franšizni ugovor i pažljiv izbor partnera, najvažniji su koraci koji predupređuju potencijalne probleme između davaoca i primaoca franšize.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
I benzin teče kroz franšizu
S kim da komuniciram u vezi frnsuiznog poslovanja
Franšiza za novo ruho automobila
Jako je lepo kad se nešto napiše o ljudima koji pošteno i marljivo rade i pružaju vrhunsku uslugu. Naime, ulepšao sam i osposobio za pojavu na ulici svoj prilično stari...