Sigurnost uz iskusnog partnera

Signal 88 Security je američka kompanija osnovana 2003. koja pruža usluge obezbeđenja. Pored ugradnje alarmnih sistema, kompanija nudi i uslugu mobilnog obezbeđenja objekta (uz pomoć motorizovanih patrola), naročito kad se radi o klijentima iz komercijalnog sektora (hoteli, industrijski kompleksi, škole, tržni centri). Pružaju i usluge obezbeđenja manifestacija i raznih događaja.
Pored razvoja osnovnog biznisa, od 2008. nude i franšizu – danas imaju više od 120 primalaca franšize i 350 franšiznih poslovnica u četiri zemlje – Sjedinjenim Državama, Kanadi, Australiji i Velikoj Britaniji. Iako su dosada bili usmereni na zemlje engleskog govornog područja, nedavno su u Budimpešti održali prvu promotivnu konferenciju o mogućnostima i uslovima franšizne saradnje, kada su i najavili da traže ekskluzivnog partnera koji bi posao razvijao u Mađarskoj.
Na uspeh kompanije, kako su istakli, uticala su tri ključna faktora, tri postulata na kojima počiva poslovni model – tehnologija, rad na brendu i razvoj franšizne mreže. Primalac ove franšize, nakon što potpiše ugovor i postane deo mreže, dobija pristup poslovnom i profesionalnom usavršavanju, kao i sveobuhvatni sistem podrške koji pokriva marketing, prodaju, tehnologiju, održavanje, ljudske resurse, naplatu računa i administraciju.
Prema dosadašnjem iskustvu, poslovnica kojom upravlja franšizni partner, nakon pet godina poslovanja, u proseku generiše prihod veći od pola miliona evra.
POGLEDAJTE ČLANKE

Poznata kurirska služba Mail Boxes Etc. stiže u Srbiju. Prva poslovnica je otvorena u Beogradu.
Šta su poslovni ciljevi ProfitApp-a, koja su tržišta otvorili, kakav profil primalaca franšize traže i šta očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer kompanije Marko Mirović
Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri i koja tržišta su u fokusu za dalji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ovog regiona stiže Signal 88 Security, franšizni sistem specijalizovan za usluge obezbeđenja. Ko može biti primalac ove franšize?
Razmišljate o širenju poslovanja davanjem franšize? Pitate se šta je potrebno za izgradnju stabilnog franšiznog sistema? Za početak – tim koji će se baviti ovim zadatkom.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Kako zaposliti i otpustiti
ZA SVAKU POHVALU!!! Prijatno sam iznenadjena i iskreno se nadam,da ce i kompanije u Srbiji shvatiti vaznost ovog proekta ili usluga ovih agencija i za njihovo...
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...