Nega lepote kao porodični biznis
Nakon Beograda, Zagreba, Podgorice, Kragujevca, Svilajnca i Užica, Cacao Beauty Centar, mesto za negu lepote sa brojnim kozmetičkim uslugama, otvoren je i u Banjaluci. – Srećni smo da se naša uspešna priča iz godine u godinu širi, i što imamo sve veći broj zadovoljnih korisnika naših usluga iz celog regiona. Očekujemo da će franšizni centar u Banjaluci uspešno poslovati jer je reč o gradu koji je centar tog dela Bosne i Hercegovine, a po broju stanovnika i platežnoj moći, mogli bismo reći da je između Kragujevca i Beograda – istakla je Marija Čalija, idejni tvorac koncepta Cacao Beauty Centar.
Primalac franšize u Banjaluci je Jelena Rosić koja je u industriju lepote zakoračila još 2008. godine. Jelena je i po svedočenju davaoca franšize jedna od najboljih polaznica Cacao Akademije kada je reč o trajnoj šminci. Ideja je da ovo, ipak, bude porodični biznis u čijem bi razvoju učestvovali svi članovi porodice.
– Želeći da svoja znanja i iskustvo pretočimo u jedan mali porodičan biznis, dosta vremena smo provodili istražujući. Beauty industrija je jedna od najbrže rastućih industrija u svijetu, tako da smo razmišljali u tom pravcu. Ujedno, oblast njege ljepote je moja velika ljubav, a u budućnosti vjerujem da će ovaj posao zavoljeti neka od naših tri kćeri. Dakle, od kada smo odlučili da se upustimo u preduzetništvo, željeli smo porodičan biznis, ali kojim ću se prevashodno ja baviti. Naša prednost je ipak što i moj suprug Vladimir ima dosta iskustva u biznisu, tako da smo, rekla bih, odličan spoj uz dobru organizaciju. U najboljim smo godinama i svako od članova porodice već ima neke svoje male zadatke i dodijeljene aktivnosti i obaveze. To je još jedan od razloga zašto smo se odlučili za ovu franšizu, svako može da učestvuje u njenom razvoju. Vjerujemo da je ovo dobar početak jedne dugoročno uspješne priče – kaže Jelena Rosić.
Za Cacao Beauty Centar su saznali pretražujući na internetu, a kontakirali su i prijatelje koji žive u Srbiji da dobiju informacije. – Istražujući dalje Cacao koncept i njihovu franšiznu ponudu, uvidjeli smo da je ovo jedna ozbiljna, odlično koncipirana priča, zaokružen biznis model, tako da smo stupili u kontakt sa davaocima franšize. Odluka o kupovini franšize je donesena nakon obavljenih prvih konsultacija i dobre analize tržišta u našem gradu i državi – napominje Jelena i dodaje da je njihova želja bila da ponude nešto novo i drugačije u odnosu na postojeću ponudu kozmetičkih salona za ulepšavanje na prostoru Bosne i Hercegovine.
Iako do sada nisu imali iskustva sa franšiznim modelom poslovanja, Jelena kaže da su uspeli dobro da se upoznaju s načinima na koje franšiza funkcioniše. – Bitno je istaći je da su u ovom našem slučaju davaoci franšize postali i naši partneri i prijatelji, jer smo od starta uvidjeli da imamo zajedničke interese i energiju, uz našu veliku želju da uspijemo i donesemo nešto novo. Od samog početka smo imali veliku pomoć i podršku davaoca franšize, jer nismo znali mnogo o ovom biznisu. Put bi nam bio sigurno teži da sam sama krenula u ovaj biznis – kaže Jelena Rosić.
Za Cacao Beauty Centar stižu upiti i iz drugih gradova regiona, kaže Marija Čalija. – Želimo da postepeno širimo franšiznu mrežu birajući pouzdane partnere. Trenutno, dodatno osnažujemo celokupnu organizaciju poslovanja, što je izuzetno važno i za dalje širenje mreže – ističe Marija Čalija.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...