Nameštaj po meri deteta

Primaoci Flexa franšize bi trebalo da imaju iskustvo u maloprodaji ili industriji namještaja, kao i da poznaju lokalno tržište.
Četvrtak
04.05.2017.
Danska Flexa ima više od 140 prodavnica nameštaja u svetu, a prodajnu mrežu žele da razviju i u Srbiji – traže se partneri za kupovinu franšize.
 

Od ostalih poznatih svetskih proizvođača nameštaja danska Flexa se izdvojila još sedamdesetih godina prošlog veka kada se na tržištu pojavila sa do tada neviđenim rešenjem – nameštajem koji je mogao da se prilagođava potrebama deteta, kako se ono razvija i raste. Za roditelje, to je značilo znatnu uštedu, za najmlađe – zgodno i zabavno rešenje.

Flexa danas prodaje nameštaj u 40 zemalja širom sveta, kroz više od 140 poslovnica. Prodajnu mrežu, pak, duže od 40 godina razvijaju i davanjem franšize. Kako najavljuju iz kompanije, Flexa planira da uđe i na tržišta ovog regiona i već je u potrazi za primaocima franšize u Srbiji i Sloveniji.

Flexa ne proizvodi nameštaj koji je samo lep, već koji ima i specifičnu svrhu. Mi, zapravo, pokušavamo da podstaknemo dečju znatiželju i kreativnost kroz naše proizvode. Tu mogućnost želimo da pružimo i deci u Srbiji i Sloveniji. Zbog toga smo i odlučili da potražimo franšizne partnere – kaže Kevin Chan Le, brend menadžer zadužen za region Evrope. Kompanija, kako kaže, nema posebne uslove vezane za mesto ili grad gde bi bile otvorene prve prodavnice, što znači da franšizu nude preduzetnim ljudima iz cele Srbije.

Zainteresovani preduzetnici bi, pak, trebalo da imaju između 120 i 150 hiljada evra, koliko je potrebno za pokretanje posla i otvaranje prodavnice. Ova investicija bi pokrila kupovinu licence, brendiranje, opremanje i prvo punjenje prodavnice. Flexa, s druge strane, tokom saradnje ne bi naplaćivala nikakve druge naknade.

Što se tiče veličine ili lokacije za franšizne Flexa prodavnice, kompanija nema posebnih zahteva. – Naš koncept je vrlo fleksibilan, tako da prodavnice mogu da budu otvorene bilo gde – podjednako su dobre lokacije u tržnim centrima, ali i drugim gradskim zonama – objašnjava Chan Le.

Ipak, od primaoca franšize se traži da ima iskustvo u maloprodaji ili u industriji namještaja i da poznaje lokalno tržište. – Da li će koncept uspeti u Srbiji ili drugim zemljama regiona, zavisi i od odabrane marketinške strategije – kaže Chan Le. Primaoci franšize mogu da računaju na punu podršku kompanije koja će osmisliti marketinške kampanje, ali i dati uputstva za interakciju putem društvenih mreža.