Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Kompanija Thalassios kosmos (Svet mora) osnovana je pre 22 godine, nakon što su Vasilis Cigaras i Dimitris Kondilopulos poželeli da potrošačima ponude bolji izbor smrznute ribe i morskih plodova – pri tom, vrhunskog kvaliteta po pristupačnim cenama. Za dve decenije postojanja, Thalassios kosmos je izrastao u grupaciju koja je uspela da „zaokruži priču“ – od proizvodnje smrznutih proizvoda, preko distribucije, do pripreme i prodaje morskih specijaliteta. Prva prodavnica pod brendom Thalassios kosmos otvorena je u Kardici, rodnom gradu osnivača. Danas, širom Grčke posluje 19 prodavnica.
Pod brendom Thalassios kosmos u Grčkoj za sada posluje 19 prodavnica
– Pre tri godine smo počeli da proizvodimo i smrznuta gotova jela od ribe i morskih plodova, koja su specifična jer se spravljaju na, takoreći, tradicionalan način – laganim krčkanjem u nekoj vrsti pekača, ili, u našem slučaju, u pek-papiru – priča Vasilis Cigaras, jedan od osnivača kompanije.
Ovakav koncept prodavnice, u kojoj bi se prodavala smrznuta, ali i sveže pripremljena jela, žele da prošire širom sveta, a primaoce master franšize, koji bi dalje razvijali mrežu pod brendom Sea World, traže i u zemljama ovog regiona.
„Svet mora“ nudi dva tipa prodavnice – jednu sa kuhinjom i mestima za sedenje i, drugu, manjeg formata, koja takođe ima kuhinju, ali ne i mesta za sedenje. – Prvi koncept podrazumeva da potrošači mogu da sednu i uživaju u našim morskim specijalitetima koje svakodnevno pripremamo, a najčešće mušterije su ljudi koji nemaju vremena ili nisu raspoloženi da sami kuvaju, a žele da jedu zdravu i ukusnu hranu. U tim lokalima potrošači takođe mogu kupiti i smrznuti „obrok za poneti“ po povoljnim cenama. Drugi oblik prodavnice, zapravo, podrazumeva prodaju naših smrznutih proizvoda – riba u pek papiru, riblji fileti i slično. I u tim objektima, međutim, imamo pećnice kako bi se služili sveže pripremljeni morski obroci – kaže Vasilis Cigaras.
U zavisnosti od samog koncepta radnje, veličina objekta može da varira, a najveći imaju i do 140 kvadrata.
Foto: Thalassios kosmos
Kada su počeli da razmišljaju o razvoju franšize, nisu, pak, želeli da se franšizni sistem svede na komplikovanu stručnu terminologiju ili „bombastična obećanja o sjajnoj budućnosti“. – Franšizing je za nas, pre svega, spremnost da podelimo naš uspeh, iskustvo i stručnost sa drugima. Stoga, svaki partner od prvog trenutka može da računa na našu podršku – kaže Vasilis Cigaras.
Davalac franšize pruža podršku prilikom izbora lokacije, opremanja radnji i nabavci neophodne opreme, izbora zaposlenih, a organizuje i obuku za svakog primaoca franšize i njegove radnike, kao što konstantno prenosi znanja u pogledu usluge i prodaje. Sea World se obavezuje i da će primaoce franšize upoznati sa kompletnom organizacijom i procedurama koje osiguravaju visok kvalitet proizvoda i usluge, kao što je moderan kompjuterizovan sistem, prilagođen potrebama radnje. Primalac iz centrale dobija i osmišljene marketinške kampanje, kao i pomoć oko prilagođavanja materijala lokalnom tržištu. Primaoci franšize će sve proizvode nabavljati od davaoca franšize.
POGLEDAJTE ČLANKE
Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industrijum prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
POPULARNO NA FORUMU
Snaga partnerskog sistema
Postoji li mogucnost preuzmanja fransize u crnoj gori? moj mail: crnely@gmail.com
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Kako da stupim u komtantakt sa ovlastenim licem za fransizu
Budućnost u kućnim ljubimcima
Zanimljivo. Kako se dolazi do fransize?
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Ovo je super želela nih da nekog kontaktiram za dalja uputstva za ftanšizu
Pekara za pse
dobra ideja za pravljenje zdrave hrane za pse,voljela bih da mogu i ja tim da se bavim,posebno što imam malog psa kiji ima problema sa ishranom
Trgovina u krvi
Kako da stupim u kontakt sa Metro-Moja radnja,imam prodavnicu u Pirotu pa jer to vazi za celu Srbiju?
Mnogo više uz DIS
IZUZETNO MALI RABATI.ROBA U DISU ZMAJ JEFTINIJA NEGO U VELEPRODAJI
Hiljadu trgovaca u „Mojoj radnji“
zanima me kako bih mogao otvoriti u crnoj gori poslovnicu moja radnja i dali mogu biti primaoc fransize pod kakvim uslovima itd. molim odgovor meil. nedzadm89@hotmail.com