DOG&STYLE
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Dog & Style franšiza je dobra poslovna prilika za sve ljubitelje pasa i mačaka koji žele samostalan posao koji će im doneti puno zadovoljstva, dobru zaradu i neki drugačiji raspored vremena u danu.
Dok većina ostalih trgovaca proizvodima i uslugama iz domena kućnih ljubimaca nudi ili samo trgovinu ili samo salon za šišanje ili, pak, specijalizovanu veterinarsku apoteku, mi smo sve tri delatnosti objedinili - u jedno. Upravo to je suština našeg koncepta - to je koncept koji osigurava niske troškove zakupa i smanjene troškove poslovanja, uz uvećane prihode, disperzovane u tri kanala.
Dve trećine prostora u našem konceptu zauzima trgovina sa hranom, potrepštinama i lekovima. Radi se o otvorenom, ali dobro popunjenom i organizovanom prostoru, sa kružnim delom ("ostrvom") u sredini u samoj trgovini, koji osigurava protočnost kretanja i optimalnu komunikaciju kupca s prodavcem.
Samo jedna trećina prostora dovoljna je za mali "grooming“ salon sa svom opremom (kadom, stolom za uređivanje), kancelariju i sanitarni čvor.
Ulazak u naš franšizni sistem omogućava vam lako pokretanje posla, do detalja organizovano uređenje i opremanje, pomoć u snabdevanju i odnosima sa dobavljačima, dobar zajednički marketing (jer smo već uspeli da stvorimo prepoznatljiv brand u regiji), i pre svega - konstantnu podršku u poslovanju, tako da vam prethodno iskustvo u ovoj branši i nije neophodno.
- brzi povratak uloženih sredstava
- 3 meseca od potpisa do otvaranja
- minimalna ulaganja
Sopstvene poslovnice
1 (Zagreb)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
-
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- Know-how za pokretanje i vođenje posla
- Brending i knjiga standarda
- Obuka, kako za trgovački deo, tako i za uslugu groominga
- Odlična profesionalna podrška – intenzivnije u prva tri meseca, a i tokom narednih meseci smo uvek dostupni za moguća pitanja
- Razrađeni uslovi distribucije
- Arhitektonska priprema prostora i nameštaja, koja najoptimalnije iskorišćava svaki delić trgovine za svaku od tri različite usluge
- Zajednički nacionalni marketing
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Ulazna franšizna naknada: 5.000 EUR
- Franšizna naknada (royalty fee) 4% od prihoda
- Očekivane ukupne investicije za pokretanje posla: cca 10.000 EUR za opremanje, ukupno oko 30.000 EUR, za obrtni kapital i punjenje robom
- Očekivano vreme potrebno od potpisa ugovora do otvaranja: 3 meseca
- Očekivani BEP (break-even point): cca 3 meseca
- Očekivani ROI (return on investment): od 3 - 5 godina
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- Nije potrebo imati neko posebno iskustvo u radu sa sličnim sadržajima. Dovoljno je da volite kućne ljubimce i da ste odgovorni
- Poželjno radno iskustvo, najbolje u trgovačkom sektoru.
- Odgovarajući prostor, idealno između 65-75m2
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
Ženja Moskaljov
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industrijum prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Slavica Antonić je oduvek maštala da pokrene domaću proizvodnju i prodaje proizvode napravljene od voća koje uzgajaju njeni roditelji. Rezultat te želje je „Slatka teglica“.
Husse ulazi na tržište Albanije. Za razvoj posla i franšizne mreže biće zadužena kompanija Milexim Pet Food, aktuelni primalac master franšize brenda Husse za tržišta Srbije i Crne Gore.
„Gnezdo“ nije obična modna radnja, iako se može reći da je pravo „gnezdo domaće kreativnosti“. Osim promocije domaćih dizajnera i očuvanja domaće proizvodnje, vlasnici ove radnje insistiraju i na što manjem ekološkom otisku i održivosti.
Marija Slović je napravila „oazu“ malih proizvođača u prodavnici Domaccini. Koji će se proizvodi naći na policama njene radnje, zavisi, pre svega, od kvaliteta proizvoda. Jer su kvalitet i poštenje – osnovni faktori uspeha.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Preduzetnički dvojac iz Rumunije pokrenuo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao izuzetno kvalitetno organsko đubrivo.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.