Za prvi rođendan – plemenitost na delu
Nediljka Dokozić, vlasnica kompanije Mangold, koja je primalac super master franšize za ceo Adriatik region, kaže da je svaki početak poslovanja težak, posebno kada se na tržište uvodi nešto potpuno novo i nepoznato.
– Naša iskustva u proteklom vremenu su, međutim, više nego pozitivna, proizvod „priča svoju priču“ i stvorio je jako puno pozitivnih reakcija. Deca su oduševljena, ali i odrasli, što nam dodatno daje motivaciju za nadolazeće izazove i širenje u regiji – kaže ovim povodom Nediljka Dokozić za Franchising portale.
Povodom obeležavanja godinu dana od dolaska ovog poznatog svetskog brenda na hrvatsko i regionalno tržište te otvaranja prve interaktivne prodavnice u Zagrebu, JumpingClay je odlučio da razveseli decu u Kliničko- bolničkom centru „Sestre Milosrdnice“ svojom jedinstvenom glinom, koja razvija dečje potencijale kroz učenje i igru.
JumpingClay glina, poznata je kao najlakša i najmekša na svetu, izuzetno je pogodna za modelovanje, u šta su mogla da se uvere i deca koja ovo leto, nažalost, provode u bolnici. JumpingClay ih je darovao prigodnim poklonima.
– Kad sam pre godinu dana dovela ovaj brend u Hrvatsku, htela sam da igru i zabavu među decom, ali i ostalim starosnim grupama, učinim drugačijom i zanimljivom. Zato smo izabrali da godišnjicu upravo proslavimo druženjem u bolnici kako bismo deci doveli igraonicu i makar ih na trenutak odveli na neko vedrije mesto, mali svet mašte u kojem mogu da budu ono što i jesu – deca čiji osmesi predstavljaju najveću sreću i zadovoljstvo – kaže Dokozić.
Foto: JumpingClay Hrvatska
Najvećim uspehom u prethodnih godinu dana smatra to što su stvorili prepoznatljivo ime na tržištu. – Deca redovno posećuju naše akademije, zadovoljni su programima koje nudimo i koji su različiti od ostale ponude na tržištu. Povratne informacije su pozitivne – kaže ona.
U prvoj godini JumpingClay je u Zagrebu otvorio tri akademije (prodavnice-igraonice za modelovanje gline), a počeo je da posluje i u Makedoniji u kojoj rade dve poslovnice – u Strumici i Skoplju. – Kako sam i ranije isticala, imamo velike ambicije za širenje mreže u regiji,te svakako mogu reći da nam se od jeseni mogu radovati deca i odrasli, ali i potencijalne kolege u Srbiji i Bosni i Hercegovini – kaže Nediljka Dokozić.
JumpingClay franšiza dostupna je za sve zemlje ovoga regiona bilo kroz master franšizu, pojedinačne franšize ili „korner“ kao svojevrsna dopuna sadržaja postojećim igraonicama, hotelima, vrtićima... Potencijalni primaoci svakako mogu da računaju na podršku oko otvaranja akademije, obuke, nabavke materijala, marketinga. Kao i mnoge druge franšize, za uspeh u ovoj potrebno je, kako je ranije izjavila Dokozić, biti vredan i predan poslu.
POGLEDAJTE ČLANKE
JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.
Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.
Biznisi zasnovani na onlajn prodaji spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Igračke stižu i kroz franšizu
Pozdrav.Kako Vas kontaktirati?Kontakt telefon?
Lakše uz partnere
Sve ste vi ovo lepo napisali ali niste nista proverili sa njima detaljno, vec se tudji text preveli na srbski I postavili kao vas clanak. | Franshizing EU firmi van EU ne...