Za prvi rođendan – plemenitost na delu

Osim u Hrvatskoj, JumpingClay posluje i na tržištu Makedonije, a koncept je kroz franšizu dostupan i za druge zemlje regiona.
Četvrtak
10.08.2017.
Franšizni lanac za modelovanje gline JumpingClay proslavio je godinu dana poslovanja u Hrvatskoj.
 

Nediljka Dokozić, vlasnica kompanije Mangold, koja je primalac super master franšize za ceo Adriatik region, kaže da je svaki početak poslovanja težak, posebno kada se na tržište uvodi nešto potpuno novo i nepoznato.
Naša iskustva u proteklom vremenu su, međutim, više nego pozitivna, proizvod „priča svoju priču“ i stvorio je jako puno pozitivnih reakcija. Deca su oduševljena, ali i odrasli, što nam dodatno daje motivaciju za nadolazeće izazove i širenje u regiji – kaže ovim povodom Nediljka Dokozić za Franchising portale.

Povodom obeležavanja godinu dana od dolaska ovog poznatog svetskog brenda na hrvatsko i regionalno tržište te otvaranja prve interaktivne prodavnice u Zagrebu, JumpingClay je odlučio da razveseli decu u Kliničko- bolničkom centru „Sestre Milosrdnice“ svojom jedinstvenom glinom, koja razvija dečje potencijale kroz učenje i igru.

JumpingClay glina, poznata je kao najlakša i najmekša na svetu, izuzetno je pogodna za modelovanje, u šta su mogla da se uvere i deca koja ovo leto, nažalost, provode u bolnici. JumpingClay ih je darovao prigodnim poklonima.

Kad sam pre godinu dana dovela ovaj brend u Hrvatsku, htela sam da igru i zabavu među decom, ali i ostalim starosnim grupama, učinim drugačijom i zanimljivom. Zato smo izabrali da godišnjicu upravo proslavimo druženjem u bolnici kako bismo deci doveli igraonicu i makar ih na trenutak odveli na neko vedrije mesto, mali svet mašte u kojem mogu da budu ono što i jesu – deca čiji osmesi predstavljaju najveću sreću i zadovoljstvo – kaže Dokozić.

Foto: JumpingClay Hrvatska

Najvećim uspehom u prethodnih godinu dana smatra to što su stvorili prepoznatljivo ime na tržištu. – Deca redovno posećuju naše akademije, zadovoljni su programima koje nudimo i koji su različiti od ostale ponude na tržištu. Povratne informacije su pozitivne – kaže ona.

U prvoj godini JumpingClay je u Zagrebu otvorio tri akademije (prodavnice-igraonice za modelovanje gline), a počeo je da posluje i u Makedoniji u kojoj rade dve poslovnice – u Strumici i Skoplju. – Kako sam i ranije isticala, imamo velike ambicije za širenje mreže u regiji,te svakako mogu reći da nam se od jeseni mogu radovati deca i odrasli, ali i potencijalne kolege u Srbiji i Bosni i Hercegovini – kaže Nediljka Dokozić.

JumpingClay franšiza dostupna je za sve zemlje ovoga regiona bilo kroz master franšizu, pojedinačne franšize ili „korner“ kao svojevrsna dopuna sadržaja postojećim igraonicama, hotelima, vrtićima... Potencijalni primaoci svakako mogu da računaju na podršku oko otvaranja akademije, obuke, nabavke materijala, marketinga. Kao i mnoge druge franšize, za uspeh u ovoj potrebno je, kako je ranije izjavila Dokozić, biti vredan i predan poslu.


Vesna Lapčić
saradnik