Promene u svim segmentima
Promene u svim segmentima / Pored novog brenda, YORTIE je pripremio nove proizvode i mogućnosti za franšizno širenje
Ponedeljak
15.07.2019.
Franšizni sistem Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrendiran i sada se širi pod brendom YORTIE.
 

Vlasnik koncepta Rok Jakše kaže da su se odlučili da rebrendiraju koncept jer su želeli da podignu brend na viši nivo, kao i da svim elementima koncepta – brendingu, dizajnu prodajnih jedinica – daju luksuznu notu. – Podigli smo brend na viši nivo. Takođe, proširili smo i paletu proizvoda, a počeli su da nam stižu zahtevi za otvaranje jedinica koje bi radile tokom čitave godine. Sve to, kao i naša želja da stvari podignemo na viši nivo, uslovilo je da rebrendiramo koncept i postanemo YORTIE – objašnjava Rok Jakše.

Sve postojeće mobilne franšizne jedinice su, kako kaže, već rebrendirane.

Pored sladoleda koji se priprema na specifičan način, pred samim kupcima, sada su u ponudi i mini-palačinke koje se prelivaju raznoraznim topinzima, a nude se i dve vrste zdravih napitaka, kafa i YORTIE slatkiši.

Rebrending i novi proizvodi nisu jedine novosti u konceptu YORTIE franšize. Naime, osim mobilnog štanda za prodaju sladoleda, primaoci franšize od sada mogu da otvore i klasičnu prodavnicu koja bi radila tokom čitave godine. Osmišljeno je više modela prodajnih mesta – radnje na ulici sa i bez sedećih mesta, kao i klasične radnje ili „ostrva“ u tržnim centrima. Preporučljivo je da se lokal otvori u centralnim i turističkim zonama, tržnim centrima, u parkovima koje posećuju deca, mladi, porodice – glavna ciljna grupa brenda YORTIE.

YORTIE u Sloveniji i Hrvatskoj ima po dve jedinice, u Nemačkoj jednu, a nove primaoce franšize traže širom Evrope.


Vesna Lapčić
saradnik