Nagrađene mađarske franšize
Gala veče koju tradicionalno početkom godine u Budimpešti organizuje Mađarska franšizna asocijacija najvažniji je franšizni događaj na mađarskom tržištu. Ovogodišnje 15. izdanje proteklo je i u znaku značajnog jubileja – Mađarska franšizna asocijacija proslavila je 30 godina rada, a vrhunac večeri bila je tradicionalna dodela nagrada za najistaknutije franšizne mreže i primaoce franšiza. Svake godine, naime, nekoliko desetina franšiznih sistema ulazi u trku u različitim kategorijama, a dodeljuje se deset nagrada – šest za predstavnike franšiznih mreža i četiri za primaoce franšiza.
Franšizna mreža godine
Ove godine, glavna nagrada „Franšizna mreža godine“ pripala je lancu kafeterija Cafe Frei. Ovo je jedini domaći lanac koji pokriva celo mađarsko tržište. Uprkos pandemiji, tokom 2020. otvorena su tri nova lokala, a tokom 2021. još šest kafeterija. Osim u Mađarskoj, Cafe Frei širi mrežu i u Dubaiju, Francuskoj, Rumuniji, Saudijskoj Arabiji, Slovačkoj i Hrvatskoj (Zagreb, Rovinj, Split).
Domaća franšiza s najuspešnijim širenjem u inostranstvu
Nagradu „Domaća franšiza s najuspešnijim širenjem u inostranstvu“ osvojio je Logiscool. Ova škola programiranja osnovana je 2014, za sada ima 151 jedinicu u Mađarskoj, a posebno impresivan je podatak da posluje u još 21 zemlji. Kurseve Logiscool-a pohađalo je više od 130.000 studenata na pet kontinenata sveta. (Foto: 3/11)
Inovativna mreža godine
Nagrada „Inovativna mreža godine“ dodeljena je restoranu Makery. Radi se o prvom svetskom DIY restoranu, a specifičan je po tome što gosti sami pripremaju svoj obrok. Makery, stoga, nije tipičan restoran, već više „društveni događaj“, „iskustvo“, uživanje u pravljenju obroka s prijateljima, porodicom, kolegama... Osim restorana u Budimpešti, Makery postoji i u Bratislavi i Beču. (Foto: 4/11)
Najdinamičnija franšizna mreža
Titula „Najdinamičnije franšizne mreže“ pripala je mreži agencija za nekretnine Immo1. Uprkos pandemiji, Immo1 je za dve godine gotovo udvostručio broj jedinica, tako da sada u Mađarskoj posluje 38 agencija pod ovim brendom. (Foto: 5/11)
Najuspešniji marketing
Nagradu za „Najuspešniji marketing“ dobilo je lanac prodavnica za uređenje doma DIEGO. Osim u Mađarskoj, DIEGO franšiznu mrežu širi u Slovačkoj i Rumuniji i ukupno ima više od 160 prodavnica. Važan deo DIEGO-ove rebranding kampanje je i „Pomažemo Vam da pronađete!“ – reklamni spot s više od 460.000 pregleda na Facebook-u i 560.000 na YouTube-u. (Foto: 6/11)
Internet i onlajn poslovanje
Nagrada za „Internet i onlajn poslovanje“ pripala je mreži apoteka BENU. Tokom 2021. BENU je uspešno redizajnirao svoj veb-sajt i stranicu za onlajn prodaju, najatraktivniju stranicu u ovom sektoru. Do danas je realizovano više od 100.000 narudžbi. Osim usluge pretrage i rezervacije lekova na recept, dostupne u okviru onlajn prodavnice benuveny.hu, mreža je pokrenula i uspešnu suradnju s portalom kifli.hu. (Foto: 7/11)
Najuspešniji primalac franšize
Titulu „Najuspešnijeg primaoca franšize“ poneli su franšizni partneri kompanije Otthon Centrum Sintija Bekene Miler i Antal Beke. Oni su se u leto 2015. pridružili ovoj mreži agencija za nekretnine, otvorivši kancelariju u svojoj stambenoj četvrti u Budimpešti. Tokom proteklih šest godina realizovali su više od 1.000 transakcija vrednih gotovo 25 milijardi forinti (67 miliona evra). (Foto: 8/11)
Multibrend primalac franšize
Najuspešniji „Multibrend primalac franšize“ za 2021. godinu je franšizna mreža HUNOR COOP Zrt. Naime, ovaj lanac supermarketa postao je primalac franšize mini-pekara Fornetti u novembru 2005. godine. Primenjen je model shop-in-shop-a, gde se pecivo kompanije Fornetti peče i prodaje u okviru COOP marketa, i kako se model pokazao vrlo uspešnim, postao je neodvojivi deo franšizne mreže HUNOR COOP-a, koju danas čini 39 supermarketa. (Foto: 9/11)
Primalac franšize s više jedinica
Najuspešniji „Primalac franšize s više jedinica“ je Gabor Mazi, franšizni partner Duna House-a. Ovoj mreži agencija za nekretnine pridružio se 2011. godine, a od 2018. do sada uspeo je da udvostruči broj svojih jedinica. Trenutno, Gabor Mazi vodi osam kancelarija za nekretnine s više od 70 zaposlenih. (Foto: 10/11)
Mladi primalac franšize
Titula „Najuspešnijeg mladog primaoca franšize“ pripala je ove godine Dori Kuruc, franšiznoj partnerki apoteke BENU. Dora je uzela franšizu 2017. i vodi svoju BENU apoteku u Kiškunfeleđhazi, gradiću od oko 30.000 stanovnika. Uprkos svojoj mladosti, jedna je od najagilnijih i najsavesnijih partnera BENU-a. (Foto: 11/11)
Više informacija možete pronaći na veb-sajtu Mađarske franšizne asocijacije
Fotografije objavljene ljubaznošću Mađarske franšizne asocijacije

POGLEDAJTE ČLANKE

Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi zakazano je za kraj oktobra. Varšava će ponovo ugostiti više od 150 kompanija koje su u potrazi za budućim poslovnim partnerima – primaocima franšiza.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.