MR.RAZOR
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
NAJBITNIJA činjenica je da radimo sa LJUBAVLJU i da je SVE nastalo IZRIČITO iz LJUBAVI PREMA BARBERINGU.
DANAS, TRŽIŠTE BRIJAČNICA U SVETU RASTE IZ GODINE U GODINU I BELEŽI KONSTANTAN RAST.
Potražnja za uslugama u muškim salonima sve je veća, što potvrđuje rast broja brijačnica u Evropi i SAD.
MR. RAZOR Barbershop je premium brijačnica modernog doba. Zamišljena je kao spoj tradicionalne brijačnice u kojoj možete dobiti klasično šišanje i brijanje te one savremene, koja prati sve svetske trendove.
Naša misija je pružiti našim klijentima vrhunsku uslugu i ugodno iskustvo. Za vrhunsku uslugu zaslužne su brojne edukacije i stečeno iskustvo u poznatim salonima širom sveta: od Milana, preko Londona do Njujorka. Ugodno iskustvo će osigurati odlična atmosfera, jedinstveno uređen enterijer, posvećeno osoblje, a tu je ponuda vrhunskog viskija ili craft piva. Naš brend je poznat po vrhunskim uslugama koje uključuju šišanje, brijanje, feniranje, pranje kose, stilizovanje, a ističu nas posebne tehnike rada sa vatrom, voskom i koncem te unikatno šišanje GEOMETRIJSKOM TEHNIKOM. Svaki klijent izlazi SAVRŠENOG profila. U našoj brijačnici se koriste preparati za styling najboljih proizvođača, a neki od njih se u brijačnici mogu i kupiti.
BREND MR.RAZOR JEDNOSTAVNO MORATE IMATI.
Sopstvene poslovnice
2 u Hrvatskoj
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
-
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Biti dio MR. RAZOR tima znači dobiti svu potrebnu dodatnu edukaciju vas, kao i vašeg osoblja: od šišanja i brijanja do vođenja brijačnice. Osim usvajanja znanja i veština o upravljanju, naučićete i komunikacijske veštine te osnove prodaje i marketinga.
Cilj nam je kvalitetna, standardizovana usluga pružena od strane edukovanih radnika sa vrhunskim profesionalnim alatima, personalizovana usluga i porodična atmosfera, te savetovanje i edukacija korisnika.
Dvonedeljna obavezna edukacija održava se delom u našem prostoru, a zatim u vašem prostoru.
U svakom trenutku, imaćete na raspolaganju savete i stručnu pomoć.
Franšizom Mr.Razor dobijate:
- Prava na brand
- Brand book
- Verifikaciju lokacije
- Edukaciju osoblja
- Pomoć i savetovanje tokom otvaranja
- Knjigu standarda arhitekture
- Logističku podršku
- Marketinšku podršku i promociju
- Podršku tokom poslovanja
- Povezivanje sa proizvođačima proizvoda za stilizovanje kose i brade
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Od 27.800 – 58.000 EUR ukupno, zavisno od odabranog formata
- Navedeni iznos uključuje Initial franchisee fee, opremanje, prvo punjenje robom...
- Royalty (redovna mesečna franšizna naknada): 10%
- Marketing naknada: 1-3%, zavisno od formata
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- Prethodno iskustvo: upravljanje, prodaja i slično.
- Kandidat je energični preduzetnik, harizmatičan, sa iskustvom upravljanja ili prodaje, ima viziju i želju da donese novi koncept na tržište koje poznaje, da vodi i razvija uspešan brand. Iskustvo u oblasti šišanja i brijanja je poželjno, ali nije obavezno. Obavezan je dobar lokalni networking i poznavanje lokalne sredine.
- Potreban je prostor veličine minimalno 20 m2, maksimalno 60 m2, a idealno 35 m2
INFORMACIJE O DAVAOCU
Mišković Company J.d.o.o.
Zadar
+385 95 502 1324
Kontakt osoba za kandidate
Ivan Mišković
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.
Vrlo brzo po otvaranju „Muzej čokolade“ u Beogradu je postao turistička atrakcija i uverio svog idejnog tvorca i vlasnika da se radi o biznisu u koji je vredelo ulagati.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samouslužnih perionica veša LG Laundry Lounge. Šta se promenilo te na šta sada mogu računati primaoci ove franšize?
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primaoci franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje bi sve još uslove trebalo da ispune ako žele da otvore i vode franšizni centar pod ovim brendom?
Želeli su da ponude jedinstveno iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posetioce svih uzrasta. „Muzej čula“ je za kratko vreme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Voditi „esports arenu“ može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Šta nudi sistem Friendly Fire i koje uslove treba da ispune potencijalni primaoci ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.