vesti
Farma budućnosti
Japanski elektronski gigant Panasonic razvio je rešenje za optimalno uzgajanje povrća u zatvorenom prostoru. Sa prvim isporukama svežeg povrća, razmišljaju i o franšizi.
Promene u vrhu
McDonald’s u Češkoj i Slovačkoj dobija novog menadžera. Novi direktor je Tomaš Rogač, bivši generalni direktor McDonald’s-a u Srbiji i BiH.
Vreme je za 21. vek
Zašto je sada bolje vreme za širenje franšize, koje će promene tržištu doneti novi Zakon o prometu nekretninama i uvođenje notara, te ko je dobrodošao u Century 21, reći će nam Slobodan Mihajlović.
Više od "zvučnog imena"
CR7 nije samo nadimak Kristijana Ronalda. To je i brend pod kojim portugalski fudbaler razvija sopstvenu modnu marku.
Tržište koje obećava (region)
Trend franšiznog širenja u industriji auto-delova postoji i u zemljama regiona, a među franšiznim lancima nalaze se domaće i inostrane kompanije.
Tržište koje obećava
Istraživanja pokazuju da je tržište auto-delova u Evropi i svetu u porastu, a stručnjaci procenjuju da je ova industrija pogodna i za razvoj kroz franšizing.
U Varšavu po franšizu
Najveći sajam franšiza u srednjoj i istočnoj Evropi i ove jeseni se održava u glavnom gradu Poljske. Očekuje se 150 izlagača.
Magija pisane reči
Da biste postali vlasnik izdavačke kuće, ponekad nisu potrebne ogromne investicije...
Profit i dalje raste
Burger King prijavljuje rast dobiti i najavljuje dalju ekspanziju, naročito na tržištima van Amerike.
Krojeno po meri
Pored nove modne kolekcije, poljska dizajnerka Lidia Kalita odlučila je da kreira – i franšizu.
Igračke u franšizi
Maxi Toys, jedan od najvećih maloprodajnih lanaca igračaka u Evropi, svoju mrežu širi i kroz franšizu. Odnedavno je prisutan i u regionu.
Aida otvorena u Sarajevu
Franšiza čuvene bečke poslastičarnice Aida ovih dana je otvorena i u Sarajevu.
Burger King stigao u Hrvatsku
Prvi restoran poznatog lanca Burger King otvoren je na odmorištu uz auto-put blizu Zagreba. Nove restorane, nosilac franšize će i dalje otvarati samo na stajalištima uz auto-puteve.
Novi model za rast prodaje
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
GAP u Sloveniji
Američki modni brend Gap stiže uskoro u Sloveniju. Planirano je da se do septembra otvore tri franšizne radnje.
Treba nam nacionalni program za franšizing
O imenovanju na mesto potpredsednice Evropske franšizne federacije, budućim aktivnostima, radu franšiznih udruženja i regulaciji, razgovaramo sa Ljiljanom Kukec.
Reklama za groš
Papirne kesice za hleb smatraju se jednim od najjeftinijih „prostora za oglašavanje“. Poljska kompanija MyDej Group ovaj koncept širi i kroz franšizu.
Opstanak uz „Moj dućan“
Sve veći broj malih trgovina u Hrvatskoj gubi bitku sa „velikima“. Mnogi su šansu za opstanak pronašli u franšiznom sistemu „Moj dućan“ trgovačkog lanca Metro Cash&Carry.
Uspešan vulkanizer regiona
Franšizni lanac brzih servisa Vulco u Sloveniji razvio je mrežu od 44 partnera, a franšiza se uspešno razvija i u drugim zemljama regiona.
Rat oko doručka: runda 2
U borbi za prestiž na tržištu, koja se neprekidno vodi između poznatih lanaca brze hrane u Americi, Taco Bell je potegao novo oružje.