Još jedno tržište za Ticket Com

Ideja je da se lokalne kompanije oglašavaju na poleđini računa prodavnica, benzinskih pumpi ili restorana brze hrane. Često su oglasi u vidu kupona te potrošači imaju koristi da ih sačuvaju i iskoriste. Od prošle godine, preko primaoca master franšize, Ticket Com posluje i u Hrvatskoj, u regionu Rijeke i okolnih ostrva.
Utorak
31.05.2016.
Francuski franšizni sistem Ticket Com, koncept oglašavanja na poleđini fiskalnih računa, posluje od ove godine i u Sloveniji.
 

Kompanija ISR Marketing postala je početkom godine primalac master franšize Ticket Com-a za teritoriju Slovenije. Već u aprilu 2016. započeli su prvu kampanju sa slovenačkim supermarketom Merkur. 
Sergej Jangirov, vlasnik kompanije ISR Marketing, kaže da nameravaju da mrežu prošire širom Slovenije dajući pojedinačne franšize, ali, kako naglašava, svestan je da Slovenija nije veliko tržište. – Zainteresovani smo da razgovaramo sa svima koji bi želeli da postanu deo našeg tima kao primaoci franšize Ticket Com. Međutim, kako Slovenija nije velika, tako su jedino Ljubljana, Kranj, Maribor, Celje, jadranska obala – Koper, Portorož, Izola i Piran  regioni na koje računamo i gde bismo mogli pronaći potencijalne partnere – kaže Jangirov.

Iako je koncept Ticket Com-a prilično jednostavan za razumevanje, ipak, kako on kaže, postoji dosta interesantnih aspekata koji se „kriju iznutra“. Stoga, svako ko postaje primalac ove franšize mora da prođe kroz edukaciju. – To im omogućava da ne načine tipične greške, nepotrebne poteze i da rade samo ono što čitav Ticket Com tim radi – zarađuje novac i koristi i pomaže lokalnoj zajednici. Iskustvo od 17 godina omogućava široko znanje koje je neophodno za uspešan razvoj. Svaka zemlja ima svoj put razvoja, pošto on zavisi od unutrašnje poslovne kulture, poslovnih odnosa, ali su osnove svuda iste – objašnjava Jangirov.

Ticket Com je prošle godine započeo poslovanje i u Hrvatskoj u regionu Rijeke i okolnih ostrva. Inače, ova franšiza poreklom iz Francuske posluje u više od 100 zemalja. Ideja je da se lokalne kompanije oglašavaju na poleđini računa prodavnica, benzinskih pumpi ili restorana brze hrane. Često su oglasi u vidu kupona te potrošači imaju koristi da ih sačuvaju i iskoriste.

Jangirov kaže da svako ko je spreman da prihvati novi tip znanja, ko je odgovoran i brz u donošenju odluka može da postigne uspeh. Od pomoći bi bilo i da ima malo iskustva u prodaji. – Iz našeg iskustva, postoji velika razlika u starosnoj dobi primalaca franšize. Jedina stvar koja je zajednička jeste da su to aktivni ljudi, nezavisni individualci i da je njihov prihod odraz njihove aktivnosti i angažovanja – ističe Jangirov.


Vesna Lapčić
saradnik