Pune ruke posla
Nakon što je sredinom jula otvorena prva JumpingClay akademija u Hrvatskoj, nedavno je u tržnom centru Westgate u Zagrebu otvoren i drugi objekat ovog brenda. Kao što smo već pisali, JumpingClay su prodavnice-radionice, namenjene deci, tinejdžerima i odraslima, u kojima se može kupiti posebna glina ili, pak, pohađati kurs modelovanja i pravljenja raznih figurica. Koncept potiče iz Južne Koreje, a širom sveta se proširio – kroz franšizu.
Na ovaj način je, zapravo, i stigao do ovih prostora. JumpingClay akademije u Zagrebu otvorila je kompanija Mangold, nosilac tzv. „super master franšize“ za Adriatik region (uključujući i Albaniju). Naime, ova hrvatska kompanija poseduje prava ne samo da prodaje single-unit franšize (za jednu akademiju ili prodavnicu), već i master franšize za svako pojedinačno tržište u regionu.
– Stiže nam dosta upita iz regiona, što dokazuje koliko je JumpingClay poseban. Sličan program ne postoji, te je samim tim koncept bez konkukurencije – kaže Nediljka Dokozić, direktorka kompanije Mangold.
Uskoro se, kako ona kaže, očekuje otvaranje novih franšiznih objekata, i to van Zagreba. – Iako smo nedavno počeli sa radom, već smo probudili interesovanje preduzetnika i očekujemo da se uskoro otvori JumpingClay akademija u Rijeci, ali i drugi centri – optimistična je Dokozić.
Foto: JumpingClay akademija, Zagreb
JumpingClay franšiza je, kako je ranije objasnila Dokozić, pogodna za gotovo sva mesta, pa i ona od svega pet ili šest hiljada stanovnika, posebno ukoliko nemaju raznovrsnu ponudu za decu. Stoga, ove akademije nije nužno otvarati samo u centru grada ili tržnim centrima, već i u kvartovima u kojima živi mnogo parova sa decom. Upravo je prvi objekat u Hrvatskoj otvoren u stambenom kvartu Špansko u Zagrebu.
Posebnost ovog sistema ne ogleda se samo u zanimljivom konceptu koji objedinjuje prodaju i radionice, već i u tome što je reč o najmekšoj i najlakšoj glini na svetu, koja se ne mrvi, ne lepi za ruke i ne ostavlja fleke – radi se, zapravo, o proizvodu koji je potpuno bezbedan za decu.
JumpingClay franšiza posluje u 40 zemalja širom sveta u kojima radi oko 650 franšiznih jedinica.
POGLEDAJTE ČLANKE
JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.
Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.
Biznisi zasnovani na onlajn prodaji spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Igračke stižu i kroz franšizu
Pozdrav.Kako Vas kontaktirati?Kontakt telefon?
Lakše uz partnere
Sve ste vi ovo lepo napisali ali niste nista proverili sa njima detaljno, vec se tudji text preveli na srbski I postavili kao vas clanak. | Franshizing EU firmi van EU ne...