Pune ruke posla

Nakon što je sredinom jula otvorena prva JumpingClay akademija u Hrvatskoj, nedavno je u tržnom centru Westgate u Zagrebu otvoren i drugi objekat ovog brenda. Kao što smo već pisali, JumpingClay su prodavnice-radionice, namenjene deci, tinejdžerima i odraslima, u kojima se može kupiti posebna glina ili, pak, pohađati kurs modelovanja i pravljenja raznih figurica. Koncept potiče iz Južne Koreje, a širom sveta se proširio – kroz franšizu.
Na ovaj način je, zapravo, i stigao do ovih prostora. JumpingClay akademije u Zagrebu otvorila je kompanija Mangold, nosilac tzv. „super master franšize“ za Adriatik region (uključujući i Albaniju). Naime, ova hrvatska kompanija poseduje prava ne samo da prodaje single-unit franšize (za jednu akademiju ili prodavnicu), već i master franšize za svako pojedinačno tržište u regionu.
– Stiže nam dosta upita iz regiona, što dokazuje koliko je JumpingClay poseban. Sličan program ne postoji, te je samim tim koncept bez konkukurencije – kaže Nediljka Dokozić, direktorka kompanije Mangold.
Uskoro se, kako ona kaže, očekuje otvaranje novih franšiznih objekata, i to van Zagreba. – Iako smo nedavno počeli sa radom, već smo probudili interesovanje preduzetnika i očekujemo da se uskoro otvori JumpingClay akademija u Rijeci, ali i drugi centri – optimistična je Dokozić.
Foto: JumpingClay akademija, Zagreb
JumpingClay franšiza je, kako je ranije objasnila Dokozić, pogodna za gotovo sva mesta, pa i ona od svega pet ili šest hiljada stanovnika, posebno ukoliko nemaju raznovrsnu ponudu za decu. Stoga, ove akademije nije nužno otvarati samo u centru grada ili tržnim centrima, već i u kvartovima u kojima živi mnogo parova sa decom. Upravo je prvi objekat u Hrvatskoj otvoren u stambenom kvartu Špansko u Zagrebu.
Posebnost ovog sistema ne ogleda se samo u zanimljivom konceptu koji objedinjuje prodaju i radionice, već i u tome što je reč o najmekšoj i najlakšoj glini na svetu, koja se ne mrvi, ne lepi za ruke i ne ostavlja fleke – radi se, zapravo, o proizvodu koji je potpuno bezbedan za decu.
JumpingClay franšiza posluje u 40 zemalja širom sveta u kojima radi oko 650 franšiznih jedinica.
POGLEDAJTE ČLANKE

JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.
Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.
Biznisi zasnovani na onlajn prodaji spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
NAJČITANIJE

Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
POPULARNO NA FORUMU
Igračke stižu i kroz franšizu
Pozdrav.Kako Vas kontaktirati?Kontakt telefon?
Lakše uz partnere
Sve ste vi ovo lepo napisali ali niste nista proverili sa njima detaljno, vec se tudji text preveli na srbski I postavili kao vas clanak. | Franshizing EU firmi van EU ne...